Inschrijfjaren Woning in Zicht kwijt?

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
AmandaT
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2021 12:14

Inschrijfjaren Woning in Zicht kwijt?

Ongelezen bericht door AmandaT »

Ik stond samen met mijn man ingeschreven bij Woning in Zicht. Nu gaan we uit elkaar en blijk ik dus als medeverhuizer erbij gestaan te hebben ipv mede-aanvrager.

Ik stond sinds 2011 bij hem ingeschreven, dus dat zijn flink wat jaren die wegvallen.

Is het domweg botte pech of kan hier toch nog iets aangedaan worden? Woninginzicht zegt: jammer, maar dan hadden jullie beter moeten opletten (niet met deze specifieke woorden, maar daar komt het wel op neer).

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Inschrijfjaren Woning in Zicht kwijt?

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Hoi, dat is wel heel zuur voor je. Zeker in deze situatie. Ik zie dat woning in zicht een portaal is waar verschillende woningbouw verenigingen aan 'gekoppeld' zijn. Misschien kan je proberen bij je woningbouw iets voor elkaar te krijgen?

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Inschrijfjaren Woning in Zicht kwijt?

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar maakt het zoveel verschil dan? Doorgaans kun je met één inschrijving maar één woning bemachtigen. Dat is dus voor degene van jullie tweeën die elders gaat wonen. Daarna moet je met inschrijven allebei toch echt weer opnieuw beginnen.


Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Inschrijfjaren Woning in Zicht kwijt?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

ja ze hebben gelijk, je moet zelf in de gaten houden hoe je ingeschreven staat en niet zij....

Gesloten