Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

lammertse schreef:Enige jaren geleden heb ik een huis gehuurd in een seniorencomplex met een ontmoetingsruimte. Dat staat ook zo omschreven in mijn huurovereenkomst. Het complex is verkocht aan Patrizia. Patrizia/MVGM hebben schriftelijk aangegeven dat alle rechten en plichten onveranderd zouden blijven bestaan maar nog geen jaar na de overdracht worden woningen in ons complex voor een lagere huur aan niet senioren toegewezen. Geen kwaad woord over jonge mensen maar zij hebben andere interesses en besteden hun vrije tijd anders waardoor ons woongenot en saamhorigheid drastisch veranderd. Dit is mijns inziens contractbreuk. [Ongefundeerde opmerking verwijderd] Dit draait uit op een gerechtelijke procedure.
Voor u is het volgende onderwerp interessant denk ik: viewtopic.php?f=18&t=163461
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

lady1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2016 18:50

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door lady1980 »

Betaal NOOIT het inschrijfgeld om aan een woning te komen. Wij hadden diverse plaatsen aangegeven waar wij een eensgezinswoning wilden gaan huren. Wij hebben slechts 15 (!) woningen in 4 maanden tijd 'aangeboden' gekregen om mee te doen met een loting. Deze loting gaat echter erg 'schimmig'. De ene keer kan je na 24 uur al niet meer meedoen met de loting, de andere keer staat het huis er drie dagen op. Een keer gebeld hierover en toen kreeg ik een naar gevoel over de 'acterende' telefoniste. Zoals verwacht - wij werden het niet (voor de duidelijkheid: wij werken beide fulltime). Wij huren nu via een andere zeer goede verhuurder waar wij geen cent inschrijf- of bemiddelingskosten hebben hoeven te betalen.

miesc
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2016 14:38

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door miesc »

Ik huur sinds 2011 van MVGM/ Jacobus Recourt in Amsterdam. Wat een onprofessionele organisaties. Volgens mij is Jacobus Recourt inmiddels overgenomen door MVGM.
• In 2011 hebben wij bemiddelingskosten moeten betalen. In 2015 heb ik deze terug proberen te vorderen, omdat dit onterechte kosten blijken te zijn en zij dit niet mogen eisen van de huurders. Als reactie kreeg ik:
Geachte mevrouw,
In reactie op uw verzoek om restitutie van de aan u in rekening gebrachte administratiekosten delen wij u het volgende mede.
Er is essentieel een verschil in administratiekosten (ook wel transactiekosten genoemd) en bemiddelingskosten. In de onlangs in de pers verschenen berichten naar aanleiding van de uitspraak van Hoge Raad gaat het expliciet om bemiddelingskosten. Deze mogen uitsluitend bij de opdrachtgever in rekening worden gebracht. JACOBUS RECOURT brengt –altijd al- uitdrukkelijk géén bemiddelingskosten bij de huurder in rekening, maar administratiekosten. Verhuurders van woningen is toegestaan een redelijk bedrag aan administratiekosten in rekening te brengen, voor dienstverlening waarvan het ook in belang van de huurder is dat alles goed geregeld is.
Wij zullen daarom niet overgaan tot restitutie van de administratiekosten en vertrouwen daarvoor op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
• Nu in 2016 heb ik via dezelfde weg JACOUBUS RECOURT en nu MVGM als beheerder, een woning gehuurd. Sjongejonge wat een ellende.
o Die onbeschofte aannemer HEEMBOUW die geen enkele gebreken op wilt lossen.
o De medewerkers van de storingsdienst van MVGM die totaal niet behulpzaam en onbeschoft de telefoon afhandelen.
o Ik ben al bijna een maand, als het niet langer is, om simpele gebreken opgelost te krijgen.
o De aannemer heeft de muren slecht afgewerkt waardoor er openingen in de muren zijn
o De mechanische ventilatie functioneert niet.
o En wat deze gasten doen je meld het probleem zij zetten het door naar de aannemer, de aannemer naar de desbetreffende leverancier en vervolgens is het jouw pakkie aan.
o Op dit moemnt hoop en bouw ik op 1 persoon van MVGM die ballen genoeg had mij terug te bellen en mijn geklaag aan wilde horen.
• Dit moet nodig gemeld worden bij de certificering

PMT Pensioenfonds mag hem even gaan knijpen met deze mensen als beheerder. Niemand gaat meer huren.

Ik hoop echt dat er nu iemand hier stappen onderneemt.
Ze zijn echt belachelijk.

Onze huurprijzen zijn al niet mals.


Groet,

Michelle

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

miesc schreef:Ik huur sinds 2011 van MVGM/ Jacobus Recourt in Amsterdam. Wat een onprofessionele organisaties. Volgens mij is Jacobus Recourt inmiddels overgenomen door MVGM.
• In 2011 hebben wij bemiddelingskosten moeten betalen. In 2015 heb ik deze terug proberen te vorderen, omdat dit onterechte kosten blijken te zijn en zij dit niet mogen eisen van de huurders. Als reactie kreeg ik:
Geachte mevrouw,
In reactie op uw verzoek om restitutie van de aan u in rekening gebrachte administratiekosten delen wij u het volgende mede.
Er is essentieel een verschil in administratiekosten (ook wel transactiekosten genoemd) en bemiddelingskosten. In de onlangs in de pers verschenen berichten naar aanleiding van de uitspraak van Hoge Raad gaat het expliciet om bemiddelingskosten. Deze mogen uitsluitend bij de opdrachtgever in rekening worden gebracht. JACOBUS RECOURT brengt –altijd al- uitdrukkelijk géén bemiddelingskosten bij de huurder in rekening, maar administratiekosten. Verhuurders van woningen is toegestaan een redelijk bedrag aan administratiekosten in rekening te brengen, voor dienstverlening waarvan het ook in belang van de huurder is dat alles goed geregeld is.
Wij zullen daarom niet overgaan tot restitutie van de administratiekosten en vertrouwen daarvoor op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Men mag aan een huurder contractkosten of administratiekosten tot ca. 100 euro berekenen. Dat is inderdaad iets anders dan de bemiddelingskosten (die al jaren niet gevraagd mochten worden).
Dat bedrag is niet wettelijk geregeld, wel te vinden in de literatuur en rechtspraak. Het is gebaseerd op wat een redelijke vergoeding is voor het maken van een huurovereenkomst en wat daar bij komt.
De vraag is dus hoeveel u hebt betaald.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

miesc
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2016 14:38

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door miesc »

Beste mr. Doomerink,

Ik heb 245€ moeten betalen. En bemiddelingskosten lijken mij kosten die in rekening gebracht worden mits ik het verzoek gedaan heb om een woning voor mij te zoeken. Ik neem aan dat zij dit soort bedragen in het afsluiten van contracten mee moeten nemen. Het is tevens hun werk. Deze kosten moeten naar mijn inziens verhaalt worden op de verhurende partij en niet degene die huurt. Het enige wat ik doe is een contract ondertekenen

Dat terzijde.
Ook de service kosten vanaf 2014 en 2015 zijn niet afgehandeld. Misschien kunt u hier iets over zeggen?


Aanvullend op mijn klacht over gebreken en de afhandeling daarvan:
Inmiddels heeft 1 persoon van mvgm zich wel heel erg ingezet om de gebreken aan onze nieuwe woning te verhelpen.

Mijn dank gaat uit naar de heer R. Spek! Top is hij nam mijn klachten heel serieus! Meer van zulke werknemers aannemer.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

miesc schreef:Beste mr. Doomernik,
Ook de service kosten vanaf 2014 en 2015 zijn niet afgehandeld. Misschien kunt u hier iets over zeggen?
U hebt recht op een jaarlijkse gespecificeerde servicekostenafrekening en inzage in de achterliggende nota's en verdeelsleutels etc. Als een verhuurder dat op uw verzoek niet verstrekt kunt u naar de rechter in het geval van geliberaliseerde huur. En anders naar de Huurcommissie. Doe dit wel op tijd i.v.m. de vervaltermijn van twee jaar.
Een servicekostenvoorschot mag verder alleen worden verhoogd als uit de gespecificeerde afrekening blijkt dat de kosten hoger uitvallen dan het voorschot en men niet te laat is met de afrekening.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Panterdb
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2016 06:31

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Panterdb »

Mvgm heeft in een pand met electrische toegansdeur voor garage waar je als huurder verplicht een plek moet huren, vorig jaar die toegangsdeur minstens een maand lang op laten staat omdat de poort niet meer werkte. Auto s waren niet beschermd en flink wat auto s zijn toen bekrast/ beschadigd. Na mensen maandenlangcaan het lijntje houden, komt Mvgm plots met een juridisch sixhtgespijkerde brief dat ze hebben weten vast te stellen dat mvgm niets te verwijten valt en de huurders het zelf mogen oplossen. Gerechtsbureaus zouden dan contact mogen opnemen met hun juristen, maar niets van de schade aan de auto s zou worden vergoed. De brief was schofferend van botheid.

Mvgm vraagt aan huurders die al bij hen huren - als het zelfstandigen zijn-zeer gedetailleerde financiele gegevens op indien ze van de ene naar de andere huurwoning van Mvgm willen verhuizen. Veel meer informatie dan nodig . Want je hele boekhouding, is dat niet ook prive. Als zelfstandige bepaal je zelf je aftrekposten, al dan niet met een boekhouder. Die aftrekposten willen ze ook zien. De inkomenseisen zijn inmiddels buitenproportioneel hoog en je omzet zou voldoende moeten zijn. Biedt de wet op privacy niet inzicht in welke gegevens zo n woonmanagementsbureau - dat al bekend staat als bureaucratisch, empathieloos en keihard- in mag zien?
Laatst gewijzigd door Radar op 21 dec 2016 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reacties samengevoegd

Coortje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2017 00:56

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Coortje »

Sedert 3 jaar huur ik een appartement via Mvgm.
Ten tijde dat we er kwamen wonen, bleef de helft leeg staan. Hiervoor ging de Mvgm huurkortingen verlenen aan nieuwe huurders.
Een korting van circa 900,00 euro per jaar.
Het argument was "voorkoming leegstand" maar iedere keer als er iemand vertrok, gebeurde het opnieuw.
Als je ze erop aanspreekt is het argument dat ze commercieel zijn en het mogen.
De verhoudingen zijn hierdoor zo scheef getrokken dat wij nu meer huur betalen dan bewoners die officeel in een duurder appartement wonen.
Een buurjongen had zo'n contract en na het verhogen van de huur, verloor hij zn huurtoeslag,
Menselijkheid bestaat niet want ze wilden niet zijn huur bevriezen, waardoor hij kon verkassen.
Door de tijd heen zijn er velen gekomen en gegaan en nu heeft de Gemeente een grandioos plan. Ze is eigenaresse van dit gebouw.
We drukken er probleemgevallen in. Daar zou niks mis mee zijn, ware het niet dat door de hallen van de flat het net een weedplantage is.
De stank zit in de flat en lift.
Daar heeft de Mvgm een brief op gestuurd maar het gebeurt nog steeds.
Uitkeringtrekkers met geen baan en huurtoeslag die ellende brengen versus werkende mensen met hoge huren.
Vanaf het begin problemen tot nu met de ketel die steeds druk verliest.
Monteurs die er drie jaar over doen om mogelijk het voorgoed hebben opgelost.
Mijn woonkamermuur grenst aan de hal/lift en vanaf daar trekt er kou de kamer in, Dit ook via mijn dak.
Er zit geen isolatie tussen het plafond en dak maar omdat het dak geisoleerd zou zijn, kan het allemaal niet en zit het tussen de oren.
De druk van de ketel behoort minstens op 1.5/7 te staan maar hier komt het niet verder dan 1.1 en dat geld ook voor de waterdruk.
Drie jaar lang bij regenbuien, een rioolllucht door je huis.
De Mvgm handelde correct in het sturen van monteurs maar er gaat geen lampje branden als mensen drie jaar over hetzelfde klagen.
Monteurs met allemaal wisselende ideeen en meningen.
Elke herfst/winter zit ik in de kou en dan mailt meneer Holla dat je "na gronding ( ahum) onderzoek er niks is gevonden en je maar naar het GGD moet.
Die kunnen dan verder zoeken en je leefsituatie bekijken.
Totale waanzin en beledigend.
Meneer wil geen geld uitgeven en heeft dat ook van meet af aan gezegd.
Ik betaal 150,00 pm aan gas/water/electra in een tochthok en met drie jaar een niet werkende ketel, en zit op energielabel E.
De Gemeente heeft me weliswaar eenmalig uitgenodigd maar als er niets word gedaan, moet je maar naar de rechter toe.
Kreeg ineens een rekening van bijbetalen servicekosten uit 2015.
En dan blijken hier mensen te wonen die door een juridsiche fout nog nooit dat hebben betaald.
Ik heb aangegeven dat ik niet de buren sponser en wij als andere bewoners niet voor dat hoeven op te draaien.
Het verhaal word wel zo gedraaid en geschreven dat het er los van staat maar op de vraag wie de pot dan aanvult..niks.
Het boeit ze niet hoeveel huur je moet betalen voor een krot.
Mijn flat mogen ze optrekken naar bijna 800,00 kale huur!!!
Voor een complex met problemen, tuig en overlast en een tochthok.
He weet gewoon niet meer hoe je het moet aanpakken.
Het enige wat ze doen, is mensen wegjagen, harken en achterover leunen als er echt iets is.
Een arrogant, op geld beluste wolven en omdat de gemeente 15 huishoudens teveel vind om te beheren..(ahum) lopen ze naar commerciele bedrijven en dat zien wij middels huur e.d. terug.
Klaarblijkelijk ben ik niet de enige met gezeur omtrendt deze makelaar.

Eva-Christine
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2017 08:36

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Eva-Christine »

De hele dienstverlening is WAARDELOOS!

Ze verhogen de huur, willen niks laten repareren en als ze dat wel doen moet je zelf voor de kosten opdraaien. Tijdens een inbraak is een binnendeur van ons beschadigd, die moesten we maar zelf betalen want het zou onder de inboedel vallen. Na lang zeuren,bellen,mailen kregen we dan eindelijk na een paar maanden een nieuwe deur.

De medewerkers aan de telefoon hebben geen inlevingsvermogen en zijn super onbeschoft. Zelden iemand aan de telefoon die meedenkt, of de eventuele gevolgen vooraf uitlegt.

Dushi1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2017 10:54

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Dushi1974 »

Doe nooit, maar dan ook nooit zaken met MVGM.
Ik hen samen met mijn ex partner in Leusden een woning gehuurd. Ze wilde een borg van 6x de huur, omdat hij zzper was.
Ik ben in juni 2016 uit het huis vertrokken en mijn ex partner bleef erin. Ik heb hun een aangetekende brief verstuurd met ex partner zijn handtekening voor mijn kant van de huuropzegging. MVGM liet ons weten dat hij zijn papieren moest inleveren om een nieuw contract op te stellen.
Mijn ex partner werkte niet mee en het kwam uiteindelijk erop neer dat de ik het huis niet meer in mocht en ik door bedreigingen geen contact meer mocht hebben vanwege een straatverbod.
MVGM was hiervan op de hoogte en ik vroeg of ze contact met hem wilde opnemen om de papieren in te leveren.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij achterstanden opliep en ze mijn daarvoor verantwoordelijk hielden. Ik ben nooit op de hoogte gebracht van achterstanden of iets in die zin.
Wat ik wel kreeg was dagvaardingen dat ik voor de rechter moest verschijnen vanwege de achterstanden.
Ik was sinds vertrek uit huis al uitgeschreven en nooit wat ontvangen van MVGM.
Elke keer werd ik door hun afgescheept en moest het zelf maar uitzoeken, omdat ze de kosten van hem gewoon op mij gingen doorbereken.
Na 3 zittingen is er in februari 2016 uitgesproken dat het huis ontruimd zou worden. Ik zo blij dat ik van het huis af zou zijn en niet meer op de overloop bij mijn ouders hoefde te slapen en verder kon. 13 maart zou de dag zijn... tot mijn verbazing gebeurde er niks en ben ik hun gaan bellen. Ze vertelde me dat ze met hem een regeling hadden getroffen en hij mocht blijven zitten. Tot mijn verbazing hoorde ik ook dat ik nog steeds op het contract bleef en en ik bog steeds alle verantwoordelijkheid had. Ze hebben met hem dus afgesproken zonder overleg of brief naar mij dat hij gewoon kon blijven zitten en ik moest betalen voor zijn problemen. Na een 2 maanden weer een dagvaarding, weer achterstand en weer op mijn verhalen. Terwijl ze nooit in die anderhalf jaar maar 1 brief hebben gestuurd met achterstand of wat dan ook. Na vele advocaatkosten hebben ze eindelijk een week voor de rechtszitting erkend dat ik niet op het contract hoorde. Nu heb ik al 6 maanden lang mailtjes verstuurd hoe het zit met de borg waarvan ik kan aantonen dat het mijn geld betreft. Het enige wat ik krijg is een automatisch mailtje dat ze hem naar de desbetreffende afdeling sturen. Maar na vele mailtjes heb ik tot op heden nog geen mail of bericht teruggehad. Waardeloos bedrijf ... oplichters eerste klas. Ze negeren je totaal en zijn mensonvriendelijk. Dat is een bedrijf die je leven kapot maakt.

Wie heeft hier nog meer problemen mee gehad ?

Dirkina
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 apr 2017 07:48

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Dirkina »

Is ons ook overkomen dat we een nare smaak hebben over MVGM, dat ook wij ons belazerd voelen door de verhuurder. Sinds 2008 wonen we in onze huidige flatwoning, een sociale huurwoning bij betrekking hiervan. Sinds vorig jaar zomaar een kale huur van 725,00 per maand, dus boven de liberalisatiegrens. Ik heb gevraagd bij de beheerder MVGM (vroeger was het van, weet u wel, Vestia, nu in handen van het Duitse Patrizia) ,die geeft aan dat we nog steeds een sociaal huurcontract hebben, maar ze hanteren vervolgens wel vrije sector prijzen. Mag dat zomaar, ook al ben je zgn. een scheefwoner?? De prijs mag toch niet boven de liberalisatiegrens van € 710,00 komen? Of heb ik dat mis en staat MVGM in het recht. Overigens, MVGM wil geen overzicht van het puntenaantal van de woning opsturen, is niet verplicht geeft men aan, erg raar.

Dirkina
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 apr 2017 07:48

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Dirkina »

Juist nog vergeten te vermelden bij mijn vorige reactie.
Praat mij niet over het onderhoud. Maar wel huren verhogen naar een hoog niveau, dat is het enige waar ze goed in zijn.

SRJJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2017 18:40

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door SRJJ »

Ook hier zeer ontevreden huurders van MVGM/PATRIZIA.

2 jaar achter elkaar belachelijke rekeningen voor stookkosten. Onderbuurman heeft al jaren lekkage, ik moet steeds van werk naar huis omdat er weer een monteur komt kijken, die binnen 2 minuten aangeeft 'niets in mijn woning te zien'. 6 weken later hetzelfde. Ondertussen zit buurman met een blijvende lekkage en krijg ik nu een eindafrekening van bijna 2000 euro bijbetalen aan stookkosten! Wij hebben de verwarming alleen in dec/jan/feb een aantal dagen aan gehad...... Zonder specificatie per radiator, zoals vorig jaar. Er zijn zelfs mensen in ons gebouw die rekening van boven de 5000 hebben gekregen. Alles is hier oude meuk, problemen worden niet of onvoldoende opgelost.

Gelukkig kunnen we bijna weg, naar een koophuis.

ADeWaarheid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2017 19:34

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door ADeWaarheid »

Hallo,

Veel klachten zijn er over de MVGM vastgoedmanagement. :!:
Ik heb een eigen woningen dus lid van VvE en MVGM ze zijn kostenslurpende niksnutten en inderdaad niks dan ellende.

Betaal veel maar ze doen helemaal niks goed voor je.

Het ergste wanneer ze gemachtigd zijn om een meerderheidsstem te hebben in de VvE :cry:

Voorbeelden:

Grote onderhoud? Zonder vergelijken kiezen van hun netwerk van vriendjes aannemers die de hoofdprijs rekenen zoals ruim 300 euro er meter PVC buis. :roll:

Asbest opruimen? 45000 Euro voor een kelderbox en trap :|

Ruit stuk? Meerdere berichten duurt meer dan een jaar terwijl we er verzekerd voor zijn. :?

Schoonmaak van portiek en trappenhuis? Slecht geregeld. 18 maanden liggen brandbare spullen van de vorige bewoners in de hal. Tientallen berichten. Valse beloften. Niet nakomen van afspraken. :oops:


Wie heeft er meer voorbeelden ik heb nog meer in slechts 8 jaar, voorlopig laat ik het hierbij. :(

Moniqueb69
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2017 16:33

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door Moniqueb69 »

Mijn tante is ernstig ziek en zit in een rolstoel. Mijn oom was altijd mantelzorger maar is helaas nu zelf zeer ernstig ziek. Ik bel al ruim een maand met #MVGM of ze de deurdrangers van de tussendeuren minder strak kunnen zetten. Je komt er niet doorheen met een rolstoel. Eerst toezegging dat het binnen 24 uur zou gebeuren. Niets gebeurd. Op al mijn telefoontjes vervolgens geen enkele reactie. Steeds wordt gezegd dat er terug gebeld wordt door Alexander Vliegen. Er gebeurt helemaal niets! Mijn tante kan de deur niet uit!! Harteloos en onmenselijk!!!

aniemoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2015 10:29

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door aniemoon »

ja, ik geef toe, ik ben er in getrapt. moet ineens mijn huis uit door verkoop van mijn huis dus zoeken zoeken zoeken naar dat onvindbare huurhuis. he, mvgm heeft een aardig huis te huur. mailen via funda, geen reactie. dus ik bellen. "heeft u al het inschrijfgeld betaald" . wat ???? nee dus. "oh voor dat huis worden de papieren al in orde gemaakt. u moet zich toch echt inschrijven". een paar dagen later, zaterdag, he, weer een leuk huis en net die dag op funda gezet. mailen via funda en inderdaad maar gelijk gaan inschrijven en dus betalen, om niet weer achter het net te vissen. maandag half 9 gelijk bellen. "oh, de papieren worden op dit moment al ingevuld". zit ik naar een bandje te luisteren? waarom zet je op zaterdag een huis op de site, die blijkbaar uiterlijk vrijdag al was vergeven, anders kun je maandagmorgen om half 9 niet zeggen dat de papieren in orde gemaakt worden. ik weet het, om wanhopige huizenzoekers geld uit de zak te kloppen. nou ja, dat is dan een succesvol business model. ondertussen heb ik via een gratis makelaar een optie op een ander huis, nog veel goedkoper ook want het huis van mvgm staat onder de categorie 715-845 per maand en de werkelijke huurprijs? 950!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door kweenie »

Kun je dan niet beter op hun eigen verhuur-site kijken? grote kans dat huizen daar eerder op komen dan op funda. Funda lijkt mij voor zulke verhuurders vooral een reclame-middel om te laten zien welk soort huizen ze zoal hebben, waarbij de woningen inderdaad al verhuurd zullen zijn als de website geüpdatet is.

Nog handiger is natuurlijk om bij voorbaat al aan te geven welk soort woning je zou willen, zodat ze je pro-actief kunnen benaderen als er een woning vrij komt. Anders zul je nog steeds alleen in aanmerking komen voor woningen die niemand anders wil.

jimmy14081970
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2018 20:04

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door jimmy14081970 »

hallo,

Ik heb ook slechte ervaringen met MVGM, ik heb 1 jaar gehuurd van hen maar, had het slecht naar mijn zin en wilde aan ruilen gaan doen. Ze hebben het zo tegen gewerkt of reageerden helemaal niet.

Als ik vroeg of ik dan in een ander complex kon gaan wonen, dan kreeg ik als antwoord: er zijn niet veel complexen met een huur onder de 710 euro en dan had u maar een opleiding moeten volgen dan kon ik meer verhuren.

Nu hebben ze een woning aangeboden waar betonrot in zit, deze vastgoed management is niet te vertrouwen als je ze belt willen ze je zo snel mogelijk afpoederen en zijn zeer slecht voor de bewoners

cheba
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2013 07:39

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door cheba »

Ik ben nu 3 jaar bij hun en betaal mij blut.
Wij zijn overgenomen via bouwvereninging naar mvgm.
Nu betaal ik ieder jaar 30 euro meer huur per maand waar gaat dit eindigen.
Ze doe niks in het huis alleen cashen.
Schandalig.

cheba
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2013 07:39

Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement

Ongelezen bericht door cheba »

Ik huur sinds 3 jaar van mvgm nadat ik door mijn bouwvereniging genaait ben door niet in te gaan om het huis te kopen.
Zit ik ineens vast aan mvgm groep waaraan ze het huis verkochten.
Nu ga ik ieder jaar meer als 30 euro omhoog en kan ik over paar jaar de huur niet meer opbrengen en dat als twee verdieners.
Ongevraagd word je uitgeschreven bij st servatius en op deze slinkse wijze in de klauwen van mvgm geduwd.

Plaats reactie