LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service Woonkracht 10

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
arie3243
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2015 16:58

service Woonkracht 10

Ongelezen bericht door arie3243 »

Vorige maand, begin november was de douchekop stuk in de badkamer. In het service overzicht dat Woonkracht me eerder had gestuurd stond dat een douchekop vervangen voor rekening van de verhuurder is. Dus via hun website meldde ik de klacht in de veronderstelling dat er wel iemand langs zou komen maar helaas, 2 dagen later kreeg ik een mail dat dit voor rekening verhuurder was. "Nou, raar" dacht ik. ik zocht het boekje op en controleerde nog eens en ja hoor, voor de verhuurder. vervolgens even gebeld en het antwoord was nee hoor meneer, sinds 1 september is dat voor kosten van de huurde. Ja dat boekje geldt niet meer u moet op de website kijken voor het juiste overzicht. Toen ik vroeg waarom ik daar geen bericht van had gekregen meldde de mevrouw dat dit een bewuste keuze was geweest van de directie om de huurders niet in te lichten.
Ik denk dat de vorige directeur te druk was met zijn salaris, ruim boven de Balkenende norm en het veiligstellen van zijn vertrek premie, maar ja, hij kan het melden van wijzigingen ook gewoon onbelangrijk hebben gevonden. Meer van dit soort ervaringen??
Laatst gewijzigd door Radar op 04 dec 2015 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd, titel aangepast

Gesloten