LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door ciske »

Ik hou me even stil.
Zeer verstandig. Als je nu ook eens het advies van Bob op gaat volgen, dan maak je meer kans.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

ciske schreef:
Ik hou me even stil.
Zeer verstandig. Als je nu ook eens het advies van Bob op gaat volgen, dan maak je meer kans.
Ik ben huisloos, en mijn inboedel is zonder tegenprestatie of beloning hiervoor mij ontdaan. Maargoed, bedankt allemaal
Laatst gewijzigd door GTR op 29 nov 2013 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

pff stond=staat. mijn Nls is niet zo best, en ik ben kinderachtig geworden dus hou ik even op.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

Hou dan maar helemaal op. Je wil kennelijk niet uit de situatie geraken. Verdere discussie is totaal zinloos.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Prolix schreef:Hou dan maar helemaal op. Je wil kennelijk niet uit de situatie geraken. Verdere discussie is totaal zinloos.
waar heb je het over? welke situatie en hoe kom ik er dan uit? en vertel mij dan ook maar even waar je over wilt discussieren

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

oja, ik ben huisloos, dus vergeet even wat Bob zei. Ik bedankte hem ipv diegenen, die later wat aan zijn link zullen hebben. Ikzelf kan die link alleen maar inzien en lezen, om er nog iets wijzer van te worden, want ik ben huisloos

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

07-10-2011 tekent ts de huurovereenkomst.

25-11-2011 krijgt ts de sleutel van de woning.
Hij treft een puinhoop aan; er is geen water, verwarmingen liggen op de grond, wc pot ligt in de huiskamer, er is geen wc, badkamer is een puinhoop enz. enz.

28-11-2011 moet ts de sleutel van de oude woning inleveren. Hij had dus 3 dagen om over te verhuizen.
Maar dan kan dus niet omdat Uwoon een woning verhuurt die onbewoonbaar is.

09-12-2011 ts krijgt een vergoeding omdat de woning niet op tijd af was.

In Juli 2012 heeft ts weer contact met Uwoon over de kosten die hij heeft gemaakt en die hij vergoedt wilt zien. Hij ontvangt hier geen antwoord op.

15-01-2013 Ts neemt contact op met Uwoon, omdat er problemen zijn met het raam (of de ramen) en het hang- en sluitwerk op de bovenverdieping.

22-01-2013 krijgt ts hierover een brief van Uwoon. Uwoon doet niets.

Maart 2013 komt ts er via de onderhoudsfolder van Uwoon achter dat Uwoon gewoon verantwoordelijk voor vervanging van verouderd hang- en sluitwerk en als dat hout van de ramen rot is, moet Uwoon daar ook iets aan doen.

Maart 2013 Ts is het dan helemaal zat met Uwoon en besluit de huur op te zeggen.

April 2013 Ts is met de nieuwe bewoner overeengekomen dat hij dingen overneemt voor in totaal €1200,-.

01-05-2-13 Ts moet de sleutel inleveren. De nieuwe bewoner zou deze laatste dag ts betalen (nu nog €850,-)voor de overname. Maar hij komt niet en betaalt dus niet.

Ts kan dan 3 dagen uitstel krijgen om alsnog zijn spullen te verwijderen. Echter dan zegt Uwoon en geeft dit ook zwart op wit: "de nieuwe bewoner krijgt de sleutels van de woning pas als hij zijn verplichting aan de oude bewoner heeft voldaan". Maar ook dit gebeurt weer niet zoals het is overeengekomen. De nieuwe bewoner betaalt niet, maar krijgt van Uwoon gewoon de sleutel...

Wijziging: De zin: De reactie van Uwoon is: "wij hebben de klacht ontvangen en zullen een onderzoek in stellen", verwijderd.
Laatst gewijzigd door weetnietveel op 01 dec 2013 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door puma73 »

GTR schreef: jij en Profix kunnen niet anders dan iemand afbekken, beledigen, het zien vliegen, onzin uitkramen, omdat jullie onwetend zijn meer niet..

Vertel iedereen, inc mij, die dit leest dan...Wat de rest is, dat mij niet interesseert en Wat DE OPLOSSING IS? we wachten, kom maar op dan
Gewoon zelf in actie komen als je zoveel bewijzen hebt. Ga naar de politie om aangifte te doen, je kunt die persoon in een civiele procedure voor de rechter dagen. Maar het enige wat jij doet is een herhaling van zetten. Advies wat je gegeven is volg je niet. Ik ben van mening dat én prolix én angel1978 beiden gelijk hebben.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

puma73 schreef:Gewoon zelf in actie komen als je zoveel bewijzen hebt. Ga naar de politie om aangifte te doen, je kunt die persoon in een civiele procedure voor de rechter dagen. Maar het enige wat jij doet is een herhaling van zetten. Advies wat je gegeven is volg je niet.
Wie bedoel je met "die persoon"? De nieuwe bewoner? Zo ja hoe kan ts bewijzen dat de nieuwe bewoner niet betaald heeft? En welke adviezen zijn er tot nog toe dan gegeven??
puma73 schreef:Ik ben van mening dat én prolix én angel1978 beiden gelijk hebben.
Ik ben van mening dat ALLES wat angel tot nog toe geschreven heeft (en had) off topic is (en was)en onzin is en was. En alles wat prolix geschreven heeft is (en was) bijna allemaal off topic en onzin en niet van toepassing.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR schreef:Die klacht was niet daarvoor. U klacht is binnen ofzo vertelden ze mij. Ze riepen mij naar Uwoon hiervoor. Ging nu ik eraan denk om me opzegging van me huur/huis.(...)
?????

Je krijgt in maart 2013 een brief van Uwoon waarin staat: "we hebben je klacht ontvangen en we gaan het onderzoeken".

WAT was jouw klacht? Even duidelijk in een paar zinnen a.j.b.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weetnietveel schreef:
GTR schreef:Die klacht was niet daarvoor. U klacht is binnen ofzo vertelden ze mij. Ze riepen mij naar Uwoon hiervoor. Ging nu ik eraan denk om me opzegging van me huur/huis.(...)
?????

Je krijgt in maart 2013 een brief van Uwoon waarin staat: "we hebben je klacht ontvangen en we gaan het onderzoeken".

WAT was jouw klacht? Even duidelijk in een paar zinnen a.j.b.
Ik ga het heel duidelijk maken.

Zij namen mijn opzeggingsbrief dus op als klacht. Ik werd geroepen en dacht dat ze in hadden gezien dat ik gelijk was. maar nee.

Puma, ik weet ook wel, dat ik voor oplichting naar de politiebureau moet gaan. Maar in zijn geheel ging zoals iedereen het zag, veel verkeerd met hun. Dus ben ik ermee bezig.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Hoe begon het? Waarom kwam het zo ver? Hebben ze zich aan hun plichten gehouden? Wie is hier schuldig aan? Ben ik afgezet? Ben ik oplicht? Hadden ze de boel vaak verdraait? Boeit het ze? Sta ik in me recht? Dit alles heb ik bewezen..

Kijk de films of lees die lange verhaal van mij, die ik hier heb gezet. Als je dat niet bekijkt of leest, blijf je uiteraard maar zeuren en dat ligt niet aan mij..want ik had duidelijk aangegeven dat ik ze 12-11-2013 een brief heb gegeven, en hier thuis kopieen ervan heb met een stempel en datum van de Uwoon voor ontvangst. Daarin gaf ik aan: u heeft veel van de opgenomen wetten in het huurrecht geschonden. U bent ook uw eigen opgenomen regels ivm onderhoud niet nagekomen. Verdere schade die ik had etc. Dus is mijn recht, zoals in het huurrecht staat aangeven, dat ik onze overeenkomst mag ontbinden. Gedeeltelijk of geheel.

Dit is van het begin af aan de gang en ze deden en doen er niks aan. Dus wil ik alle betaalde huur, naar mijn rekening terug. En ook alle huursubsidie terug op rekening van de belastingdienst. En een schadevergoeding met me woonpunten, vanaf het begindatum van me vorige woning.

Die vent die nu van mijn dingen in mijn woning geniet. Heeft 5 a 6 duizend euro gekregen. Maakt gratis gebruik van alles wat ik achterliet. Ik liet eerder een huis achter, die eigenlijk ten tijde van mijn bewoning daar niks mankeerde. Mijn huur was doordat ik er 16jr had gewoont 420euro. Nu zal het iets van tussen de 550-600 wezen denk ik of meer. Ik had verhuiskosten. Verder had ik hun schade en troep etc kosten. Nieuwe huis moest ik ook kosten maken, ivm schade's en ivm verhuizen en het in mijn ogen bewoonbaar maken. Reden van opzegging, is nu wel bekend hier en bij hun, dus leed ik ook hierdoor schade en raakte ik ook nog eens als klap op de vuurpijl me spullen kwijt. Uwoon eigende veel dingen toe, die ik wel van de vorige huurder ivm overnamekosten heb overgenomen. Is oa in hun brief te zien, die ik achteraf over overname heb ontvangen. De rest van me inboedel is door hun toedoen, dus alle reden in mijn huuropzegging, er niet meer.

Ik heb voor de koelkast, senseo, de stofzuiger, oliekachel die ik heb verkocht wel 170euro gekregen :-D Behalve de koelkast die ook in zeer goede staat verkeerde, waren de andere 3 met bon en max 2 jr oud.

Wat geef ik hiermee aan? Oplichting ja. Maar dat kwam later erbij. Ik moet dus op hun antwoord van mijn brief dd 12-11-2013 wachten.

En dat ik later wel me schade krijg en ik een dikke bmw zal rijden, gaat even niemand nu iets aan. Die tijd dat ik zielig was is voorbij. Ik heb ingezien, dat zielig zijn, bij mensen zonder normen en waarden, met een neppe Uwoon profiel en mensen die zonder een rode kop, met hun dure pak en een stropdas die eigenlijk niks over ze zegt...Niks zal uitbrengen.. Dus wat deed ik? Ik liet dit alles hier inzien..Ik heb mij al neergelegt.. in begrijpelijke taal: Gods woede is ver weg..Hij geeft niet om vergelding..
God zegt mij niets.. meer denkt de boze niet...En in deze wereld, waar ik van de materie, door deze genoegdoening al zou afzien/heb afgezien.. Zal ik ook zolang ik er ben, altijd wanneer ik de gelegenheid ervoor krijg. Hun net zo uitlachen, als dat zij mij 4 weken terug daar in Uwoon Ermelo hebben gedaan.

Na alles wat ik voor ze heb gedaan, en wat zij terugdeden. Hield ik me stil, voor buitenstaanders. Maar ik laat me niet uitlachen! door een koe die niet inziet, dat hij verkeerd zit en ik me stil hield, omdat ik wel om hun gaf. Er werken mensen daar, die hun brood verdienen. Niet iedereen is zoals een paar daar. Ik ga iets zeggen nu. Ik heb zoals ik aangaf, niet alles hier gezet, met jullie gedeeld. Er vliegen maar 4 personen hier van ze voorbij. Om maar niet anderen te schaden.

Dus ik heb er iets tegen gedaan en uitkomst ervan heeft mij nu wel bevredigt. Ik wacht dus af en zie het wel. Ik heb dit snel achter elkaar getikt. Ik heb geen zin, om alles weer te lezen en te corrigeren etc. ben het zat na 2jaar.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Agaat »

Poehee! dat is nogal een verhaal en een kwestie! ik wens je heel veel wijsheid toe GTR!~hoop dat alles snel word opgelost voor je.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Radar »

Ruzieberichten verwijderd.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

[quote="weetnietveel"]07-10-2011 tekent ts de huurovereenkomst.

25-11-2011 krijgt ts de sleutel van de woning.
Hij treft een puinhoop aan; er is geen water, verwarmingen liggen op de grond, wc pot ligt in de huiskamer, er is geen wc, badkamer is een puinhoop enz. enz.

28-11-2011 moet ts de sleutel van de oude woning inleveren. Hij had dus 3 dagen om over te verhuizen.
Maar dan kan dus niet omdat Uwoon een woning verhuurt die onbewoonbaar is.

dat is wel gebeurt, Ik had dus rond 10-10-2011 aangeven dat ik per 25-11-2011 de sleutel van de nieuwe huis zou krijgen. En per 28-11-2011 de sleutel van de oude huis inleveren. Dat is wel gebeurt door mij. Want ik kom mijn afspraken wel na. Ik moest alles wel buiten in de schuur en de berging en in de kelder zetten maar goed.

02-12-2011 gaf ik de sleutel van de nieuwe huis weer terug

09-12-2011 ts krijgt een vergoeding omdat de woning niet op tijd af was.
Ik kreeg een compensatie omdat het huis niet af was.

Dit had ik later ontvangen dan deze datum iig, want ik vroeg in januari wat die bedragen waren.

december 2011. Sleutel weer terug, want ze deden bijna niks.


In Juli 2012 heeft ts weer contact met Uwoon over de kosten die hij heeft gemaakt en die hij vergoedt wilt zien. Hij ontvangt hier geen antwoord op. zie onderstaande hierover

Mei 2012 . Bezwaarschrift had ik ingedient, na telefonisch overleg met hun kant dat het goed zou komen. Zij zeiden van komt goed, schrijf het maar op. Ik werd terwijl ik in de aldi was door een opgefokte dame benaderd, die niet wilde begrijpen dat het huis nog niet af was en ik nog met hun rommel bezig was. Verder begreep ik niks van haar, maar ipv reactie naar mijn kant terug, wat ik van haar vroeg, sturen ze dit door naar de huurcommissie. Hier gaat ook wat mis. liet ik in me video zien. Boel werd weer verdraait met dit. Kijk even op de video, want de huurcommissie en uwoon heb ik gelijk al, nadat ik alle info erover op het net had gelezen, verteld dat mijn bezwaarschrift niet zo mag worden doorgestuurd. Mijn bezwaar zeg ik ook nog eens hier, was niet omdat ik het met het toegepaste % verhoging niet mee eens was, en ook betaalde ik ook met de huurverhoging mijn huur wel....Mijn bezwaar was: ik ben nog bezig met het huis, huis vertoonde dus ook in januari zoals iedereen zag onderhoudsproblemen zeg maar. Eigenlijk was het gewoon niet goed afgeleverd en was ik ermee bezig. Maar nadat ik met deze bezwaar van mij, Uwoon doorzag, maakte ik het laatste stukje niet af en liet iemand in januari 2013 komen. Huurcommissie vond dat Uwoon gelijk had omdat de verhoging aan de wettelijke eisen voldeed en ik moest dus voor 31 euro kosten draaien:-D ik heb onder protest dit betaald.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

15-01-2013 Ts neemt contact op met Uwoon, omdat er problemen zijn met het raam (of de ramen) en het hang- en sluitwerk op de bovenverdieping. Het was gaar boven met de 3 ramen

22-01-2013 krijgt ts hierover een brief van Uwoon. Uwoon doet niets.

Uwoon vond dat ik service kosten moet betalen, zodat zij de sierstrippen beter kunnen laten regelen. Was onzin. Want iedereen kan zien dat de ramen zelf niet best was.

Maart 2013 komt ts er via de onderhoudsfolder van Uwoon achter dat Uwoon gewoon verantwoordelijk voor vervanging van verouderd hang- en sluitwerk en als dat hout van de ramen rot is, moet Uwoon daar ook iets aan doen.

Ik had geen idee over verotte hout en of dat uwoon zijn last is ofzo. Ik wist ook niet over geroeste en kapatte sluitsystemen. Het was niet goed, daarom vroeg ik in januari iemand langs te komen. Er misten ook stopcontacten etc. Maar in maart zag ik dat iig verouderd hang en sluitwerk wel op kosten van Uwoon waren. Dus verhuurder moet dat regelen. Kijk ze waren niet binnen 2 jaar zo erg weggeroest of stuk. Was voor mij al zo. Dus ik benader ze hiermee met het is jullie verantwoordelijkheid. Het boeide ze niet. Ze namen mij net als nu weer niet serieus. Daarna was ik het zat met ze dus onderstaande

Maart 2013 Ts is het dan helemaal zat met Uwoon en besluit de huur op te zeggen.

Reden gaf ik dit alles op. Ik heb overal kopieen van.

Toen kwam die brief van ze, met uw klacht (waar jij het over hebt) van word behandeld etc. Dus werd ik naar Uwoon Ermelo geroepen. Ik praatte met die oudere dame. Ik dacht van, ok ik heb het ze duidelijk gemaakt en nu hebben ze het ingezien. Zij vertelde mij: weet je zeker dat je je huis opgeeft? dan sta je straks op straat, dan moet je ook wanneer je een huis van ons wilt, opnieuw beginnen. denk maar nog eens na etc etc.. Ik dacht van sh.t man..Ik kon het echt niet geloven. Ik zei van, ik heb geen zin meer met jullie zo


April 2013 Ts is met de nieuwe bewoner overeengekomen dat hij dingen overneemt voor in totaal €1200,-.

01-05-2-13 Ts moet de sleutel inleveren. De nieuwe bewoner zou deze laatste dag ts betalen (nu nog €850,-)voor de overname. Maar hij komt niet en betaalt dus niet.

Hij had ook het geld er niet voor. Ik Uwoon gebeld die ochtend, en verteld dat ik van mijn 3 dagen termijn die zij mij hadden beloofd te geven gebruik van wilde maken. Uwoon zei eerder, dat wanneer die vent van mijn spullen op het laatste moment ervan af zou zien (want ze stuurden pas een week van te voren iemand om naar mijn woning te kijken) of hij geen geld zou hebben gegeven, ik 3 dagen extra tijd zou krijgen. Uwoon vertelde mij dat hij echt wel zijn geld zou krijgen en ik me niet druk moest maken, want dan zou hij mij betalen (zij wisten dat die huis tiptop was en als ik alles wat mij toebehoort zou weghalen, hadden ze niet veel meer, kijk maar naar die opnames, die keuken alleen al is zeker tig duizend waard, plafond, betimmering etc etc en het was een oude huis) . Ik kreeg dus ook een brief van die kerel van de eindopname, die uwoon hem meegaf. Daarop stond alleen maar dat die vent wel zijn verhuiskosten van Uwoon zou krijgen, wanneer hij zijn eigen huur had opgezegt. Die vent woonde schuin tegenover mij, 150m verder. En die huizen zouden worden gesloopt en hij zou iets van 5 a 6duizend euro verhuiskosten krijgen.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Dit belllen was dus 1 mei, en om 10 uur kwam de eindopname, maar die nieuwe huurder kwam niet. Kijk maar naar die huis, alle spullen zaten daar. Brief van uwoon stelde niks voor ook. Dusja dan wilde ik me sleutel niet afgeven en toch 3 dagen de tijd. Die kerel overal gebeld maar kan de nieuwe huurder niet bereiken. Hij zegt van komt goed en wij zorgen voor uw geld en dit en dat. Ik zei letterlijk: sorry maar ik vertrouw jullie niet meer, want ik heb jullie gezien. Hij zegt het komt echt goed en kijk maar: Hij zet onder de brief van uwoon die die meenam. Nieuwe huurder krijgt pas de sleutel, als hij mij dus, zijn verplichting heeft voldaan. Hij zei van: wij staan garant hiervoor.

Na 1,5 maand verder te zijn en bellen uit het buitenland en hier door een kennis hun te laten benaderen, hielp het niks. Ik stuur een mail met u stond garant. En ik heb een brief van Uwoon waarop uwoon garant staat voor mijn spullen etc. Antwoord: Uwoon weet niet wat de afspraak is. uwoon heeft de nieuwe huurder benaderd en de nieuwe huurder geeft aan het geld te hebben betaald. Als u meer geld wenst te hebben, moet u hem zelf benaderen..Ik zag ongeveer een week of 10 dagen terug. Dat de naam en handtekening op de brief, hetzelfde is als die van de mail. Ik dacht van wattt. Moet je die film kijken, wat die zei en op schrijft met een handtekening had gezegt en wat die na 1,5 maand mailt

Een maand terug ging ik voor het eerst naar uwoon en nam me bewijzen mee. Opeens zagen ze de brief in de video's ook. Maar die vent lacht mij daar uit met dit en dat. Ik was kwaad man. Ik ging naar uwoon Harderwijk en liet lekker dit ook zien. Zij contacteerden gelijk Uwoon Ermelo en gaven aan dat dit niet kon. Ik kwam thuis en binnen de uur belt die vent mij op die donderdag. Hij zei van wat wil je? want we gaan maandag over je vergaderen. Ik zei geen idee nu, moet ik even over nadenken. Ik wist het echt niet. Hij zegt dus van, 5 duizend euro een huis?? Ik zeg niks toe hoor zegt die, maar wat wil je? Denk toch dat ze dit hebben opgenomen bij Uwoon. Ik dus zoals aangegeven de volgende dag, vrijdag brief opgemaakt met ik wil me woonpunten vanaf 1995 mei, verder dacht ik van, ik ben alles kwijt door ze. Ik heb nu al 6 maanden geen inkomen en als ik moet verhuizen en ik moet alles nog een keer nieuw kopen ben ik ook wel zeker zoveel kwijt. En die vent die in mijn huis zit nu en zulke mensen krijgen 5 a 6 duizend verhuiskosten en ik was alles kwijt. Ik zei dit: Ik ZOU 12duizend euro + me woonpunten willen. Ik dacht van met die ZOU gokte ik op 10duizend. Eventueel 8duizend zou ook wel ok wezen. Ik zeg eerlijk bij wat ik toen dacht. Kreeg BRIEF terug met: Sleutel kreeg de nieuwe huurder van de aannemer en uwoon kan daar niks aan doen. Ik moest bewijzen aantonen van dit en dat en ik had geen rechten bij uwoon meer ivm punten enz. Dus werd ik uitgelachen, benaderd met de gedachte van wat ik wil en daarna een brief door mij afgegeven en kreeg ik dit dus...Daarna zette ik alles hier en liet hun ook gelijk weten dat ik alles hier heb geplaatst. En omdat ik inzag, dat ik niet met ze kan praten en het eens wel genoeg moest wezen, dus die ontbinding en wat ik ook aangaf met huur terug en x bedrag schade.

Ts kan dan 3 dagen uitstel krijgen om alsnog zijn spullen te verwijderen. Echter dan zegt Uwoon en geeft dit ook zwart op wit: "de nieuwe bewoner krijgt de sleutels van de woning pas als hij zijn verplichting aan de oude bewoner heeft voldaan". Maar ook dit gebeurt weer niet zoals het is overeengekomen. De nieuwe bewoner betaalt niet, maar krijgt van Uwoon gewoon de sleutel...

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Willen jullie aub niet meer zelf oude dingen terughalen? kijk ik moet het dan verbeteren, omdat het anders niet klopt. En dit heb ik zo vaak al gedaan. Er hoeft geen onnodige update of iets anders plaatst te vinden. Ik heb alles op camera opgenomen en die lange verhaal eerder met dit alles verteld. Anders blijf ik het maar herhalen, omdat iemand bv iets beweerd dat ik het zei, maar wat niet klopt. Ik ben nu zo laat nog, ook voor niks meer dan een uur bezig :-) Dankjewel alsnog

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR schreef:Willen jullie aub niet meer zelf oude dingen terughalen? kijk ik moet het dan verbeteren, omdat het anders niet klopt. En dit heb ik zo vaak al gedaan. Er hoeft geen onnodige update of iets anders plaatst te vinden. Ik heb alles op camera opgenomen en die lange verhaal eerder met dit alles verteld. Anders blijf ik het maar herhalen, omdat iemand bv iets beweerd dat ik het zei, maar wat niet klopt. Ik ben nu zo laat nog, ook voor niks meer dan een uur bezig :-) Dankjewel alsnog
Wat ik op 29 nov 2013 21:15 maakte was slechts EEN SAMENVATTING Einstein! Die was gewoon goed en had je ook niet hoeven te verbeteren. Was ook niet voor jouw bedoeld, maar voor diegenen die het na het bekijken en beluisteren van dit en dit en dit en dit nog niet doorhadden wat er allemaal was gebeurd!
GTR schreef:Dankjewel alsnog
Ja jij ook bedankt. Stuur je binnenkort de rekening, als ik de woorden heb geteld die ik in dit topic heb getypt 8)

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weetnietveel schreef:
GTR schreef:Willen jullie aub niet meer zelf oude dingen terughalen? kijk ik moet het dan verbeteren, omdat het anders niet klopt. En dit heb ik zo vaak al gedaan. Er hoeft geen onnodige update of iets anders plaatst te vinden. Ik heb alles op camera opgenomen en die lange verhaal eerder met dit alles verteld. Anders blijf ik het maar herhalen, omdat iemand bv iets beweerd dat ik het zei, maar wat niet klopt. Ik ben nu zo laat nog, ook voor niks meer dan een uur bezig :-) Dankjewel alsnog
Wat ik op 29 nov 2013 21:15 maakte was slechts EEN SAMENVATTING Einstein! Die was gewoon goed en had je ook niet hoeven te verbeteren. Was ook niet voor jouw bedoeld, maar voor diegenen die het na het bekijken en beluisteren van dit en dit en dit en dit nog niet doorhadden wat er allemaal was gebeurd!
GTR schreef:Dankjewel alsnog
Ja jij ook bedankt. Stuur je binnenkort de rekening, als ik de woorden heb geteld die ik in dit topic heb getypt 8)
Ja maar er is een verschil als je bv zegt van een vergoeding. Dat kan een schadevergoeding wezen. Dan kunnen ze zeggen van ja het huis was NIET zoals afgesproken geleverd, maar wij hebben er een (schade)vergoeding voor gegeven. Ze geven in hun brief ook aan compensatie voor het LATE leveren. Dan is het een andere verhaal, wettelijk zeg maar...Voor ons blijft dat ze me kosten, waar ik voor hun voor had opgedraaid, niet gaven en ontkenden...Kijk achteraf nadat ze in januari waren langsgekomen, hebben ze niks aan het onderhoud gedaan, die zij al met het leveren van deze huis er het verantwoordelijkheid voor hadden...

En verder zegt elke reactie wel wat van iemand. Ik kreeg dus een brief met uw klacht word behandeld ofzo in maart. Na me huuropzegging. Als zij dus mij roepen om te zeggen van ja maar dan raak jeje punten kwijt of ja maar dan sta je op straat. Terwijl ik erin aangeef, dat ze hun verplichtingen niet nakomen, zegt het meer, dat zij het weten en toch niet doen, snap je. Je moet het met hun ook wettelijk bekijken, want ik had allang ingezien dat zij niks om normen en waarden gaven.

Ik haat je om je einstein grap :mrgreen: bewijst maar weer, dat alles wat je ZEGT, tegen je gebruikt kan worden :mrgreen:

die angel en prolix, zijn net als niet opgegroeide pubers

Gesloten