LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR ik heb nog eens naar die brief van Uwoon dd 23-01-2012 gekeken.
De 1ste verhuurnota v.d. woning per. 25-11-2011 t/m 31-12-2011: had je die per ongeluk 2x betaald of had Uwoon je een dubbele rekening gestuurd??

En omdat Uwoon weleens slordig en nalatig te werk gaat:
Heb je de gehele vergoeding van 2 maanden huur = 2 x €524,62 = €1108,62 wel ontvangen?
Want als je 23 jan. die brief met dat overzicht krijgt hebben ze je (op 09-12-2011) een gedeelte van die vergoeding - €524,62- betaald. Volgens die brief zou je binnen een week het restant ontvangen: €584,-. Is dat wel gebeurd??

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weetnietveel schreef:GTR ik heb nog eens naar die brief van Uwoon dd 23-01-2012 gekeken.
De 1ste verhuurnota v.d. woning per. 25-11-2011 t/m 31-12-2011: had je die per ongeluk 2x betaald of had Uwoon je een dubbele rekening gestuurd??

En omdat Uwoon weleens slordig en nalatig te werk gaat:
Heb je de gehele vergoeding van 2 maanden huur = 2 x €524,62 = €1108,62 wel ontvangen?
Want als je 23 jan. die brief met dat overzicht krijgt hebben ze je (op 09-12-2011) een gedeelte van die vergoeding - €524,62- betaald. Volgens die brief zou je binnen een week het restant ontvangen: €584,-. Is dat wel gebeurd??
Uit mijn hoofd nu: Ik had het eerste termijn, zelf moeten overmaken. Was voor de periode van 25-11-2011 t/m 31-12-2011. Dat heb ik ook gelijk rond 10 October 2011, met acceptatie van deze woning overgemaakt. Rest ging automatisch. Misschien dat een deel met de huur werd verrekend, dat weet ik niet meer zo uit me hoofd, maar ik heb wel 1108euro van ze ontvangen. En alle huur vanaf 25 november 2011 tot 01-05-2013 is wel betaald

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://www.trosradar.nl ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan
Laatst gewijzigd door GTR op 21 nov 2013 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http:XXXXXXXXXXXX ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan

Bericht als Spam gemeld.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

choco?

eleven spam?

ik wil best reageren op jullie, maar in begrijpelijke taal aub :-)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ik had vraagtekens geplaatst omdat ik van dat bericht wat je geschreven
had weinig tot niets van begrijp.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

GTR schreef:choco?

eleven spam?

ik wil best reageren op jullie, maar in begrijpelijke taal aub :-)
Begrijpelijke taal?
Jouw link is niet van tros radar, maar gelinkt met .......

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Chocomelk schreef:Ik had vraagtekens geplaatst omdat ik van dat bericht wat je geschreven
had weinig tot niets van begrijp.
o, nou ja, uwoon reageert niet op mij en doet niet veel, en bedacht me opeens, dat ik hier lekker mezelf laat gaan, over de gang van zaken tot nu toe. En bedacht me opeens, dat ze me met niks kunnen raken, bv me taalgebruik hier. Dat vond ik dan, als dit hun bedoeling ofzo zou wezen, laag zijn, en deelde dit met jullie. Want zoals ik al aangaf, ze zijn goed in het verdraaien en ik vertrouw ze dus niet meer, dankje

Eleven ik zie het joh. niet op klikken aub dan. ipv trosradar heb ik trosrader gezet. Sorry echt, ik pas het nu gelijk aan, dankjewel

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

behalve dan me taalgebruik hier..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door tenormin »

Er is toch duidelijk Trosradar door u neergezet, geen trosrader? Op uw link komt men op totaal iets anders.
Laatst gewijzigd door tenormin op 21 nov 2013 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

tenormin schreef:
GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://XXXXXXXXXXXXingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan
Er is toch duidelijk Trosradar door u neergezet, geen trosrader? Op uw link komt men op totaal iets anders.
Moet je nu weer de link opnieuw plaatsen. :mrgreen:

Niet te geloven.
Laatst gewijzigd door eleven op 21 nov 2013 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door tenormin »

eleven schreef:
tenormin schreef:
GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://www.trosradar.nl ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan
Er is toch duidelijk Trosradar door u neergezet, geen trosrader? Op uw link komt men op totaal iets anders.
Moet je nu weer de link opnieuw plaatsen. :mrgreen:

Niet te geloven.
Van mij was dit dom, maar jij: je verwijt de pot de ketel want jij quote het ook, dat had je dus niet moeten doen. Ik ben zo fair om het weg te halen.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

tenormin schreef:
eleven schreef:
tenormin schreef:
Er is toch duidelijk Trosradar door u neergezet, geen trosrader? Op uw link komt men op totaal iets anders.
Moet je nu weer de link opnieuw plaatsen. :mrgreen:

Niet te geloven.
Van mij was dit dom, maar jij: je verwijt de pot de ketel want jij quote het ook, dat had je dus niet moeten doen. Ik ben zo fair om het weg te halen.

Niks pot...
Ik heb jouw bericht gequoot, maar in mijn bericht eerder, waar ik al attent op gemaakt heb , dat het spam is, door XXXXX vervangen.
Dus wie is dom hier.

Misschien handig om ook andere berichten te lezen.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://www.trosradar.nl ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan

ik had hierboven dus ipv trosradar, trosrader gezet. 60.000 tikken mag ik toch wel een keer een e ipv a tikken hahh

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

GTR schreef:
GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://www.trosradar.nl ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan

ik had hierboven dus ipv trosradar, trosrader gezet. 60.000 tikken mag ik toch wel een keer een e ipv a tikken hahh

Neen je had de link www. trosradar met een website gelinkt, dat is spam.

Dat was dus geen tikfout.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Chocomelk schreef:
GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier trosrader ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan

:?: :?: :?:

door eleven » 21 nov 2013 20:50

GTR schreef:

GTR schreef:Gisteren benaderde iemand mij via prive bericht en wees mij op een zin: ik zal met de waarheid hun schaden...

Ik had dat getikt, en dank diegene dat hij/zij mij dit liet weten, dat die zin niet zo best was of niet hoorde. Ik heb die zin wel verwijderd. Dat zette mij aan het denken en heb ik net al mijn eigen tekst enkel hier op deze topic, behalve dit schrijven dan, gecopieerd en als reageer hier op http://www.trosradar.nl ingevuld. Ik ben erachter gekomen dat ik 60.634 tekens zelf heb gebruikt. Als je zelf, tot en met nu, alles flikt en niet hebt gereageerd, en op iemands fout zit te wachten, om hem aan te pakken, laat dat, te meer zien, dat je zeer laag bent. geef ik alvorens aan




ik had hierboven dus ipv trosradar, trosrader gezet. 60.000 tikken mag ik toch wel een keer een e ipv a tikken hahh




Neen je had de link www. trosradar met een website gelinkt, dat is spam.

Dat was dus geen tikfout.

zie boven, choco had mijn tekst gequote of hoe dat ook mag heten. Waarom zou ik, in een topic waar ik me recht zoek, spam hier plaatsen (ik zet hier uiteraard geen vraagteken achter :-) ) .. het was een tikfout, waar ik nu van de e een a heb gezet. Ik heb er weer op geklikt en kom dan op een site terecht die via trosrader door is gelinkt en niet door mij.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Het is toch wat dat er over een tikfout weer een heel drama over
gemaakt moet worden. :shock:

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door eleven »

Chocomelk schreef:Het is toch wat dat er over een tikfout weer een heel drama over
gemaakt moet worden. :shock:
Inderdaad, tenminste als men vraagtekens zet, omdat het niet wordt begrepen! :lol:
De link van trosradar was heus een link naar een spamsite.


Hier wordt het wel begrepen:
tenormin schreef:Er is toch duidelijk Trosradar door u neergezet, geen trosrader? Op uw link komt men op totaal iets anders.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou als ik op die link klik,kom ik idd op iets heeeeeel anders uit ,en ik moet idd zeggen dat is spam!
Je hebt andere website aan link gekoppeld,of iets dergelijks,geen tikfout,maak me dat niet wijs..

Ik vind het rot wat u overkomt...
Maar even,wat wilt u nu bereiken..dat iedereen weet dat uwonen niet te vertrouwen is.??
U bent twee jr bezig,eens moet je het voor jezelf en kind laten rusten
Wil je daadwerkelijk iets bereiken,ga naar juridisch loket,meen ik echt neem wat kalmerends want er komt stroom van bijkomende info uit u mond,die zien door de bomen het bos niet meer en haken ha tien min af...

Wat jolijn zegt,geen filmpje

Een briefje voor u zelf met punt voor punt het probleem,niet uitwijken,probleem
Zal flinke lijst zijn maar duidelijk,want eerlijk gezegd,haak ik af....

En we weten allemaal hoe dat soort bedrijven denken,werken en praten erover...u bent lastpost voor hun...

Ik weet u inkomen niet hoef en wil!!!ik niet weten,misschien zo,n goedkope advocaat due u bij kan staan??

Succed

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

rozemarijntje schreef:Nou als ik op die link klik,kom ik idd op iets heeeeeel anders uit ,en ik moet idd zeggen dat is spam!
Je hebt andere website aan link gekoppeld,of iets dergelijks,geen tikfout,maak me dat niet wijs..

Ik vind het rot wat u overkomt...
Maar even,wat wilt u nu bereiken..dat iedereen weet dat uwonen niet te vertrouwen is.??
U bent twee jr bezig,eens moet je het voor jezelf en kind laten rusten
Wil je daadwerkelijk iets bereiken,ga naar juridisch loket,meen ik echt neem wat kalmerends want er komt stroom van bijkomende info uit u mond,die zien door de bomen het bos niet meer en haken ha tien min af...

Wat jolijn zegt,geen filmpje

Een briefje voor u zelf met punt voor punt het probleem,niet uitwijken,probleem
Zal flinke lijst zijn maar duidelijk,want eerlijk gezegd,haak ik af....

En we weten allemaal hoe dat soort bedrijven denken,werken en praten erover...u bent lastpost voor hun...

Ik weet u inkomen niet hoef en wil!!!ik niet weten,misschien zo,n goedkope advocaat due u bij kan staan??

Succed
omdat mensen niet begrijpen dat ik de eerste keer dus http://www.trosradxxxr had getikt ipv http://www.trosradar.nl en later dus om tijdstip: 18:49 aangaf, dat ik trosrader in trosradar zal veranderen. En dat heb ik ook gedaan. Maar als jullie zelf iedere keer intrappen, dat iemand hier iedere keer de eerste tekst van mij kopieert en plakt en niet weet wat spam is. Moet ik dan daarvoor opdraaien?

Spam zou het wezen als ik onder de link van http://www.trosradar.nl iets anders had geplaatst. Ik zou niet eens weten hoe ik onder dit dus een spamsite zou kunnen doorlinken. Maar http://www.trosradxxr dus wat ik verkeerd intikte eerst, is van iemand omdat trosradar dus hoge bezoekers heeft, die het wel eens verkeerd invoeren zoals trosradEr, en dan kom je op die spamsites terecht, die die mensen vanaf hun site, dus trosradEr, naar die spamsites doorlinken..

Kijk dan naar jullie zelf. Dus als mensen naar deze site komen, gaan jullie hem of haar zo behandelen? Denken jullie soms, dat iemand zomaar 10 dagen lang onzin uit kan kramen, terwijl die bedrijf waar die het over heeft dit wel weet? Ze kunnen mij niet aanklagen of wat dan ook denk ik, omdat ik gelijk heb. Ik wacht gewoon op een antwoord van ze.

En aan het begin gaf ik aan: ik werd door http://www.opgelicht.nl naar hier verwezen en vertelde mijn verhaal. Maar jullie vragen iedere keer iets etc en ik zet het hierop. Ik heb om jullie te woord te staan, meer dan 60.000x getikt. Want aan het begin gaf ik aan, dat ik dit hier aanmaakte, omdat anderen die later ook met uwoon zo in aanraking zouden komen, dit ook konden inzien.

Kijk aub even naar mij en jullie. ik doe niks. Ik doe ook niet zielig. ik heb laatst me koelkast. stofzuiger etc verkocht. En ik ben ook nog steeds wel blij, dat ik die huis heb opgezegt.

ik kreeg 1108euro voor bijna een maand later levering van me huis, elektra,gas,water werd gebruikt op mijn kosten. me spullen werden door hun zelf en ook door omstandigheden beschadigt. ik verbleef ergens anders en reed iedere keer heen en weer. Kleine dingen zoals alle stof wassen etc omdat ik het in de schuur moest laten, of me spullen in de kelder die waterschade liepen. ik zeg niks hiervan. Ik kreeg 2x huur 1108euro. En zei niks, want ik moest nog met ze leven voor altijd.

Als ik dus hun vuil en werk afmaak en me kosten waren 100-200euro. Maar terwijl ik, aan het begin aangaf en hun vertel dat ik hiermee later aan tafel later zou willen en zij mij zo behandelen. tja. ik had het opgegeven en vroeg om dingen die hun verantwoordelijkheden waren. Zoals de ramen boven. En weer werd het verdraait. Ik zeg me huur op, want ik was het zat en dit keer word ik met me inboedel opgelicht en weer afgezet, nu heb ik dus niks. wat moet ik doen dan? gewoon verder zonder hier iets over te zeggen?

U maakt zich meer druk dan ik. Kijk nu moest ik u wel weer te woord te staan.

Gesloten