LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STUDENT & WONEN

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Jefry

STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Jefry »

Beste lezers,

Geloof niet in die mooie woortjes van de medewerkers van Student & wonen. Zij beweren dat zij heel veel woningen en kamer in hun bestand hebben echter is dit helemaal niet zo. Ik sta nu al 9 maanden bij deze gasten ingeschreven en steeds als ik reageer krijg ik te horen dat er al een "aantal" andere kandidaten eerst mogen gaan kijken. Ik reageer echt dagelijks. Dit zijn pas echte oplichters!!!

Groeten Gefry

Anja Schuitema

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Anja Schuitema »

Ik en mijn vriend hebben ons ook bij hun ingeschreven en mochten na 4x reageren een woning bekijken.

Helaas beviel het appartement ons niet maar dat lag aan de locatie van de woning.

Wij hebben verder geen klachten over deze service.

Rob& Anita

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Rob& Anita »

Ik had met mijn meisje binnen 3 weken de kamer van onze droom... dus bedankt, STUDENT & WONEN

John

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door John »

Ik sta al maanden ingeschreven en heb nog nooit een interessante woning zien langskomen. Die succesverhalen geloof ik dan ook niet.

Mieke

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Mieke »

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen ze daadwerkelijk aan een kamer hebben geholpen. Ik geloof dat het hele systeem voor geen meter werkt.

Giel

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Giel »

Die medewerkers zitten hier gewoon succesverhalen rond te strooien over student & wonen !!!! Misselijk wordt ik hier van. Ik heb nog nooit 1 aanbieding gehad van ze. Ik sta nu al bijna een jaar ingeschreven! :x

Lea P.

Re: STUDENT & WONEN

Ongelezen bericht door Lea P. »

Oplichters zijn het! Er zijn op meerdere forums van dit soort reacties over hun te vinden en alle positieve reacties komen van hun eigen ipadres!

Laat je niet belazeren!!

Gesloten