LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
SophieK
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2012 08:28

Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door SophieK »

Momenteel ben ik op zoek naar en huurwoning en tijdens mijn zoektocht kwam ik in contact met www.succesvolhuren.nl. Ze claimen geen bemiddelingskosten e.d. te vragen voor hun service, alleen eenmalige inschrijfkosten van €14,95. Da's natuurlijk niet veel, maar ik vind hun website er zeer onprofessioneel uitzien. Er is ook geen adres o.i.d. te vinden. Ben er dus niet van overtuigd dat ze veel voor mij kunnen betekenen behalve mij oplichten. Heeft iemand ervaring met deze bemiddelaar?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door berndv »

De meeste verhuursites kan je je ook als verhuurder aanmelden, hier niet. Welke woningen verhuren zij dan? Mogelijk dat zij marktplaats en dergelijke sites voor je afstruinen naar een woning, maar aanmelden als verhuurder is niet mogelijk. Daarbij is het hebben van een niet zo mooie website geen garantie. De grootste oplichters kunnen de mooiste sites hebben.

NHR
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2012 20:46

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door NHR »

Ik ben door succesvol huren opgelicht!.
Ze heet Merel of Moni! Ik heb een paar weken geleden 14,95 betaald zodat ik op woningen kon reageren.
Maar tot nu toe heb ik geen reactie van haar gehoord. Ik heb een aangifte gedaan bij de politie en marktplaats op de hoogte gehouden. Zij hebben de advertentie eraf gehaald, schijnt dat er meerdere klachten waren geweest. Maar tot verbazing kom ik haar/hem weer tegen op marktplaats met een andere woning. Ga dus niks overmaken, want je krijgt geen inlog gegevens of wat dan ook!!

AEvandenhoven
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:39

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door AEvandenhoven »

Ik ben bang dat ik momenteel ook opgelicht word door Succesvol Huren :( Helaas heb ik me ingeschreven voor 3 maanden. Heb wel een wachtwoord ontvangen, kan dus inloggen en ook het huizenaanbod zien. Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn. Ben inmiddels voor twee bezichtigingen afgewezen: teveel gegadigden. Ik weet het niet... het voelt niet goed.

Weet niet goed wat ik het beste kan doen. Iemand suggesties? Dankjewel alvast!

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door JtC »

Vertrouw makelaars en onroerend goed verhuurders bijvoorbaat niet...

FvV
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2012 15:47

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door FvV »

Beste Mensen op dit forum,
Ik was op zoek naar een betaalbare woning cq appartement beneden de € 600,--. Op de site waren goedkope woningen. Bijna een te goed aanbod. Ik wilde in eerste instantie mezelf inschrijven. Maar inderdaad er geen n.a.w. gegevens bekend. Deze kreeg ik via de mail toegestuurd. Daar stond ook ten name van wie ik het kon overmaken. Heel vreemd vond ik het, omdat er geen instantie op stond, maar een persoon. Was voor mij makkelijk, want ik ben deze man maar eens gelijk gaan googelen. Toen werden mijn vermoedens nog groter. Deze man heeft meerdere internetoplichtingen op z'n kerfstok. Mensen als je de website niet vertrouwd en je ziet ook geen gegevens waar je met eventuele klachten terecht kan, ga dan niet in zee met zo'n organisatie.
Google de mensen eens met wie je te maken krijgt. De website zelf is inmiddels uit de lucht geloof ik. Maar oplichting op het internet moet maar eens voorbij zijn. Zo zijn de eerlijke verkopers op het internet de dupe.
FVV

Louise75
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 jul 2012 05:41

Re: Succesvolhuren.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Louise75 »

Beste lezers,

Helaas heeft de hele verhuurmarkt op dit moment een slechte naam. Er is nu eenmaal een slechte controle/regelgeving.

Iedereen met een vervoermiddel en mobiel kan verhuurmakelaar worden met alle rampzalige gevolgen voor huurders en verhuurders.

Zelf ben ik ernstig gedupeerd door verhuurbemiddelaar Direct Wonen http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=120838

Er is een groep @foutemakelaar die al geruime tijd aan het strijden is om het "vak" verhuurmakelaar weer wettelijk geregeld te krijgen. Er is nu steun vanuit de politiek (o.a. de heer Paulus Jansen Sp, mevr Betty de Boer VVD) en ook vanuit makelaarsland zelf om dit te realiseren.

Een ieders hulp is van harte welkom!

Gesloten