LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
breed

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door breed »

Ook ik kan het verhaal van mje bevestigen vond het alles behalve fraai van helpendhandje. Maar alles is betrekkelijk wees gelukkig met je poen en je mooie auto's maar laat die mevrouw in haar waarde ze stelt een vraag en daar is een forum voor maar ze vraagt er niet om, om afgemaakt te worden :twisted:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

misschien heeft de moderator het weggehaald maar ik zeer beslist niet!!!!!
Zoals eerder gezegd, ik mag dat wellicht een kneiterharde mening hebben waar ik achter sta en achter zal blijven staan, heb ook een arme tijd gekend, heb toen ook niks verweten aan anderen en leef nu wel met luxe maar ook in armoe, het is maar hoe je het bekijkt.
Hoe dan ook, die posting heb ik NIET weggehaald en ik blijf erbij, geen ruimte, geen kinderen.
Ik sta achter mijn mening, is nog altijd een democratie hier in Nederland en verdomd dat ik het zeg maar wie lees dan ook eens wat ik zeg over huisjesmelkers, te hoge huren en zo.
Och, wie de schoen past trekke hem aan.
Interesseert me geen moer wat jullie van mij vinden, jullie weten niet wat ik achter de rug heb en heb geen orrdeel over anderen, enkel een harde mening over hun soms domme en onlogische insteek, in Nederland is alles krom wat recht hoort te zijn en wat ik recht vindt vinden jullie weer krom, so be it.
Ik zeg, slaap lekker, en dat is een vriendelijke wens zonder bijbedoelingen.
Laatst gewijzigd door helpendhandje op 12 aug 2010 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door seuren »

@helpendhandje
excuse me hoor maar gaan we weer beginnen met dat gedoe dat de kinderen van nu straks iemands reet moeten afvegen? hoe onbeschoft is dat, man en ik hebben kind nog kraai, we betalen ons blauw aan belasting voor alles en niks wat profiteert en nou moeten wij het goedvinden dat mensen maar kinders op de wereld knikkeren of het een rijpe tomaat is, zogenaamd om mijn reet af te laten vegen als ik seniel en alleen ben? Wie is er nou van de pot gerukt, ik betaal al 40 jaar de helft van mijn inkomen voor nitwits, beroepswerkelozen, economische vluchtelingen en ander handophoudend gespuis . Dus hou op met die eeuwige dooddoener van de eeuwige steuntrekkers met een zooi kinderen, ben het echt zat dat iedereen maar vreet uit mijn beurs, gelukkig vreten ze niet letterlijk mee in mijn prachthuis met 2 dikke auto's en een goedgevulde beurs, en dat alles nog helemaal wit ook nog.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien heeft die maatschappij wel extra verstevigde vloeren in het vliegtuig zodat je wat steviger in je schoenen staat als er iets mis gaat
(Beetje melig maar ben vandaag 50 geworden dus begin aan de tweede jeugd dus ik begin alvast te puberen)
ik betaal al 40 jaar de helft van mijn inkomen voor nitwits, beroepswerkelozen, economische vluchtelingen en ander handophoudend gespuis . Dus hou op met die eeuwige dooddoener
50 minus 40 = 10 dus je betaalt al vanaf je 10e jaar de helft van je inkomen voor nitwits etc. over liegen gesproken :D

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

tjonge, is er weer eentje wakker?
Haat me maar, ik lig er niet wakker van.
En lezen kunnen jullie ook niet, laat staan interpreteren.
Ik geef het op.
Rest me enkel te herhalen: geniet van de gezonde kinderen, to, dat huis komt wel

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door seuren »

Al is de leugen nog zo snel helpendhandje achterhaalt hem niet meer.

Slaap lekker en droom maar fijn over de centen die op je bankrekening staat :wink: :mrgreen:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

ps, wat echt zielig is zijn nitwits die niks anders doen dat hele fora af te klapperen om van mensen welke echt niet zichzelf in werkelijkheid zullen weergeven oude postings op te zoeken en die hier neerplanten. Hilarisch.
Wellicht ben ik een 70-plusser of een 20 jarige die zich verveeld.
Begrijp volkomen dat Jor ook de brui eraan heeft gegeven, die werd ook uitgekotst
Tabee, pas goed op jullie zelf, een ander zal het niet doen.

En Seuren, ik droom er enkel niet van, ik heb ze ook nog, of dat nou zo'n zegen is :mrgreen:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

ps, UYA

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door seuren »

Volgens mij ben je ergens een schat van een vrouw maar enorm teleurgesteld in je leven en totaal niet happy. Wees niet te hard in je mening over de jeugd :wink:
ps, UYA
Up your Ass :lol:
Laatst gewijzigd door seuren op 12 aug 2010 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

seuren schreef:Volgens mij ben je ergens een schat van een vrouw maar enorm teleurgesteld in je leven en totaal niet happy. Wees niet te hard in je mening over de jeugd :wink:
Wie zegt dat ik een vrouw ben? Wie weet wat wie wat is en wie zegt dat het iets tegen jeugd heb? Is de virtuele wereld niet één grote leugen?
Wellicht is Helpendhandje wel één grote leugen of totaal verknipt.
Misschien is het wel een gekaapte nickname???????????

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door seuren »

Misschien ben je liever dan je denkt. Maar je spoort momenteel niet.
geen kinderen mogen krijgen van moeder natuur
Dus ben je vrouw of anders een wereldwonder.
Wie zegt dat ik een vrouw ben? Wie weet wat wie wat is en wie zegt dat het iets tegen jeugd heb? Is de virtuele wereld niet één grote leugen?
Wellicht is Helpendhandje wel één grote leugen of totaal verknipt.
Misschien is het wel een gekaapte nickname???????????
Laatst gewijzigd door seuren op 12 aug 2010 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet Piraat
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 feb 2009 18:42

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door Piet Piraat »

Wat een neerbuigend, arrogant en vooral dom en naïef "Helpendhandje": ervan uitgaand dat alle mensen met een huurwoning huursubsidie krijgen én alleen mensen met een koopwoning 52 % belasting betalen. Ik betaal met mijn 52 % belasting wel mee aan jouw belastingteruggave hypotheekrente én dat terwijl je het wel kan aflossen, maar dat niet doet. Ik vind jou maar een boef die anderen vals beoordeelt, kijk eerst maar eens naar jezelf.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door tennis »

helpendhandje schreef:Ga even 3 weken resorten op een tropisch eiland :lol:

Kan je niet wat langer blijven, dan kan hier weer rust inkeren!
Ik dacht je hebt afscheid genomen van het forum!
Dus jou betrouwbaarheid is ver te zoeken!
helpendhandje schreef: Dat heb ik NIET weggehaald!
En ja, ik háát die verwende snotneuzen en heb 2 nogal dikke auto's, so what,, maakt me dat een beter mens? Ben een autoliefhebber, kinderhater en die vrijwilligerswerk in een bejaardenhuis dus ben een kakker.
Zinloze posting dus welterusten vanuit ook nog eens een heerlijk huis,
nou tevreden?
Waai op, ik ben een mens, ben niet spullen.

Wat een taal en word keuze!
Alle nieuwe forumleden welke jou niet kennen , zouden denken, je bent een bouwvakker, i.p.v. een leeft hand vrouw!

helpendhandje schreef:geen kinderen mogen krijgen van moeder natuur :wink:
Ik zeg maar alleen, "gelukkig"!

jhilh
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2008 17:20

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door jhilh »

hier een reactie op de urgentie. mensen moeten goed beseffen dat het hier altijd gaat over VOORRANG OP ANDERE WONINGZOEKENDEN!!. Dat mensen graag een grotere woning willen is prima, maar dat is wel een WOONWENS. En inderdaad 3 kinderen is geen reden voor urgentie. Dit heeft te maken met eigen verantwoordelijkheid van mensen. Urgentie is alleen bedoeld voor mensen die in een woonnoodsitatie verkeren. En urgentie krijg je ook niet zomaar, je moet wel de woonnoodsituatie aantonen. Al woningruil geprobeerd? Er zijn altijd mensen die een grote woning hebben en graag een kleinere woning willen.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door poespas »

Ondanks dat ik begrijp dat jullie nu niet prettig wonen, vind ik dit ook geen situatie waarvoor je urgentie zou moeten krijgen.
Je hebt de kinderen immers vrijwillig gekregen.
Je had eerst een groter huis moeten hebben en toen pas aan een 2e moeten beginnen.
Hard maar helaas pech, je zult moeten wachten.

kees.bugter
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:55

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door kees.bugter »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door witte angora »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Urgentie wegens extra kind en ruimtegebrek?

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens het veelvuldig overtreden van de gedragsregels is dit topic gesloten.

Gesloten