LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Descendent
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 feb 2012 21:30

Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door Descendent »

Als ik geen koopwoning had gehad zou ik graag in aanmerking komen voor een huurwoning bij Vesteda, omdat ik uit ervaring weet dat wanneer je huurder bent bij Vesteda, je jezelf als een totale randdebiel kunt gedragen jegens je buurtgenoten zonder dat Vesteda actie onderneemt tegen je. Hieronder ziet u een foto van mij die mijn achterbuurman (huurder bij vesteda) in zijn tuin heeft geplaatst; met mijn naam, en de woorden 'gluurder' 'milieuterrorist' en 'smaadpleger' er aan toegevoegd.
Dit enkel omdat wij graag zouden willen dat meneer zijn tuin (flinke bossages aan +10meter hoog onkruid, overhang en troep onderhoudt.
Bovenstaande foto is helaas slechts een klein fragment van het even imbeciele als gestoorde gedrag wat deze huurder van vesteda tentoonspreidt jegens mijn gezin en een aantal van zijn buurtgenoten in heden en verleden. Scheldpartijen, een camera die mijn tuin inkijkt, het natspuiten van mij en andere zielige pogingen tot intimidatie zijn aan de orde van de dag bij dit heerschap; jullie huurder.
Vesteda is hier maar al te goed van op de hoogte; maar heeft in heden en verleden vooral haar best gedaan om ons als overlast ervarende buurtgenoten op even schunnige als doorzichtige wijze af te poeieren met smoesjes en als redelijkheid verpakte onwil. NIETS wordt gedaan tegen dit achterlijke gedrag. We zijn intussen al aan onze derde klachtenmedewerker van Vesteda toe en allemaal komen ze met hetzelfde quatschverhaal; áls er al gereageerd wordt.
Dus Vesteda, waarom nemen jullie niet je verantwoordelijkheid? Waarom laten jullie mij en mijn gezin en mijn buurtgenoten doelbewust zitten met het achterlijke gedrag van één van jullie huurders? Hoe kan het dat een andere buurtgenoot haar huis is uitgejaagd door deze sociaal gestoorde persoon? Nou; dat kan omdat jullie ook bij deze buurtgenoot op even schandelijke als walgelijke wijze jullie kop in het zand staken en ook haar probeerden af te poeieren.
Vertel eens Vesteda; een eerlijk antwoord zou voor de verandering eens een verademing zijn.

Vesteda poeiert wederom alle verantwoordelijkheid af, en zegt dat het om een gewone burenruzie gaat en weigert in te grijpen; doet niets (behalve mij van hun facebookpagina blokkeren nadat ze dit bericht daar zo'n 6 keer verwijderd hebben.

Ze proberen op een ronduit stuitende en huichelachtige manier zichzelf van alle verantwoordelijkheid te ontslaan door te zeggen dat ze al vaker hebben geopperd dat wij in gesprek moeten gaan met hun huurder.
Dit terwijl ze heel goed weten dat dit reeds door ons (en door andere buurtgenoten in het verleden is geprobeerd); uiteraard zonder succes vanwege het debiele gedrag van hun huurder.

Ga je schamen Vesteda, voor zo een walgelijke manier van handelen!

sake1987

Re: Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door sake1987 »

Oké, u heeft uw gal gespuid en wat verwacht u van ons?

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door Justmeagain »

De huizenmarkt is heel goed, verkoop uw woning, pak de overwaarde en ook nog het overbieden van de vraagprijs. Koop iets nieuws. Probleem opgelost. De woningcorporatie gaat toch niets voor u doen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door witte angora »

Descendent schreef:
29 nov 2020 21:15
wanneer je huurder bent bij Vesteda, je jezelf als een totale randdebiel kunt gedragen jegens je buurtgenoten

[...]

een klein fragment van het even imbeciele als gestoorde gedrag wat deze huurder van vesteda tentoonspreidt

[...]

ons als overlast ervarende buurtgenoten op even schunnige als doorzichtige wijze af te poeieren met smoesjes en als redelijkheid verpakte onwil.

[...]

NIETS wordt gedaan tegen dit achterlijke gedrag.

[...]

quatschverhaal;

[...]

het achterlijke gedrag van één van jullie huurders?

[...]

sociaal gestoorde persoon?

[...]

Vesteda poeiert wederom alle verantwoordelijkheid af, en zegt dat het om een gewone burenruzie gaat en weigert in te grijpen; doet niets (behalve mij van hun facebookpagina blokkeren nadat ze dit bericht daar zo'n 6 keer verwijderd hebben.

[...]

Ze proberen op een ronduit stuitende en huichelachtige manier zichzelf van alle verantwoordelijkheid te ontslaan

[...]

het debiele gedrag van hun huurder.

[...]

Ga je schamen Vesteda, voor zo een walgelijke manier van handelen!
Sja... De toon maakt de muziek, zullen we maar zeggen. Heel wat jaren geleden kwam ik nietsvermoedend in de op één na beruchtste wijk van Nederland terecht. Heb er 9 jaar met plezier gewoond. Het was heel simpel: ik liet de mensen met rust, de mensen lieten mij met rust. Heb regelmatig op zaterdagavond een pilsje bij de buren gedronken. Grootste lol gehad.

Misschien dat je met een beetje meer respect voor je discussiegenoot en richting Vesteda een stuk verder komt? En dat onkruid, vergeet dat... wel eens aan de overkant van een bollenveld gewoond waar niks meer aan gedaan wordt? Dat geeft pas overlast. Geloof me maar.

Overigens:
Descendent schreef:
29 nov 2020 21:15
Als ik geen koopwoning had gehad zou ik graag in aanmerking komen voor een huurwoning bij Vesteda, omdat ik uit ervaring weet dat wanneer je huurder bent bij Vesteda, je jezelf als een totale randdebiel kunt gedragen jegens je buurtgenoten zonder dat Vesteda actie onderneemt tegen je.
Wat houdt je tegen om je als een randdebiel te gaan gedragen? Vesteda doet toch niks.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Vesteda neemt geen verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door D34M0N »

@TS:
Vervelend al dat gedoe met de buurman. Maar wat is er nou eigenlijk precies gebeurd? Als ik het goed begrijp is het begonnen nadat jullie de buurman hadden gevraagd om de beplanting in zijn tuin bij te houden? Het lijkt mij dat er tussen dat moment en de situatie beschreven in de OP een flink aantal stappen zit.


Gesloten