LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Prolix schreef:Weetnietveel, je leest net zo slecht als GTR. Wellicht dat jullie daarom strijden tegen de rest van de wereld. En je doet zoveel aannames, da's niet gezond meer. En nog ongezonder is het dat je alleen je eigen waarheid kan zien. Net als GTR. Er had helemaal geen probleem hoeven zijn. Maar dit gebeurt er nu als je niet speelt volgens de regels en opeens begint te brullen om geld.
Snap jij niet dat als Uwoon 25-11-2011 gewoon zoals het hoort een woning had verhuurd die KLAAR WAS geweest om te betrekken, er geen problemen waren geweest???

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR even gewoon on topic.
Hoe lang denk je wil je nog wachten op een antwoord van Uwoon voordat je de volgende stap neemt?
En bel of mail je ze nog (of heb je dit al gedaan) om te vragen hoe ver ze inmiddels zijn met de afhandeling van je brief?

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

GTR schreef:Hallo,

Zoals boven aangegeven. Het ergste is dat ze er met de pet naar zwaaien.

Ik laat het er niet meer bij zitten uiteraard en laat gewoon dit alles iedereen weten en mocht er iemand anders ooit ook door hun zijn geschaad, kan die dit ook inzien. Ik zet er een paar filmjes neer die ik heb gezet. Zodat iedereen ziet dat dit geen zwartmakerij is. En verder kunnen ze uiteraard hierop reageren of stappen tegen dit ondernemen want ik ben niet anoniem.

http://www.youtube.com/watch?v=hafbZHxIbx8

http://www.youtube.com/watch?v=e6sFFL8sueI

http://www.youtube.com/watch?v=MOK0-XSayds

http://www.youtube.com/watch?v=-mjP-NKY370

Ik heb met opzegging duidelijk me reden aangegeven. Ik heb ook met iemand over huurrecht. Dus ga ik zo een laatste brief schrijven, en deze bij Uwoon af gaan geven. Mocht dit niks hekpen, neem ik rechterlijke stappen want ik heb al vanaf 1 mei geen inkomen meer en geen woning, en zij blijven mij ontwijkende antwoorden geven.

Wat ik echt dom vind is dat die scharnieren, contactdozen etc niet goed waren. Boven was tocht, vochtig, het werd moeilijk warmer en toen die vent kwam, had ik zelfs dekens op de ramen. Ik zei toen tegen die vent, als jullie dit verhelpen, krijg ik nog een goed gevoel na alles en vind ik het best.

Ik ben nieuw hier en werd door opgelicht.nl hiernaartoe verwezen. Ik zal voortaan ook af en toe met jullie meelezen/meekijken hier op het forum.

Groeten GT
ehum, het duurde even want me muis doet raar.

Maar boven zie je dus wat er is gebeurt. Wat ik nu heb gedaan? Uwoon 12-11-2013 een brief afgegeven waar dit ook in staat allemaal. Dus moet ik even op antwoord wachten..

(hier zie je dus dat ik niks aan BOB zijn link heb omdat ik per 01-05-2013 er niet meer woon. ik niks anders kan doen dan afwachten, en ik dit dus vanaf het begin wel liet weten maar velen met alleen maar onzin kwamen. En ik ze wat ik hier had gezet dus, keer op keer moest duidelijk maken. En dat ik niks met jullie adviezen doe klopt niet, ik bedankte BOB wel en las wel wat hij mij meedeelde en meer heb ik niet aan zijn link, dus willen jullie aub met jullie onzin ophouden? verder heb ik een keer om 4 uur 's nachts een tekst gezet, omdat jullie iedere keer vertelden dat ik me inde slachtofferrol duwde. het was echt een slachtoffertektje zeg maar. Jullie zeiden er niks over, dus verwachtten van mij toch wel dat ik zou janken en zielig doen, maar gejank en zielig is bij mij op, dat kunnen jullie niet begrijpen)

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Als de reacties niet meer over het onderwerp gaan en er teveel ruzie is zijn wij genoodzaakt om dit topic te sluiten. Dat is bij deze gebeurd.

TROS Radar Forummoderatie

Gesloten