LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wooq zaandam verhuur

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Nico_nh
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017 08:30

Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Nico_nh »

Op Facebook staan huurwoningen in Zaandam aangeboden. Daarvoor moet je reageren via Wooq.nl. Uiteraard eerst inschrijven voor 25 euro. Uit reacties blijkt dat mensen na inschrijving en reageren geblokkeerd worden. Is er iemand die daar meer over weet te vertellen.... Facebook: Wooq verhuur zaandam.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Nico_nh schreef:Op Facebook staan huurwoningen in Zaandam aangeboden. Daarvoor moet je reageren via Wooq.nl. Uiteraard eerst inschrijven voor 25 euro. Uit reacties blijkt dat mensen na inschrijving en reageren geblokkeerd worden. Is er iemand die daar meer over weet te vertellen.... Facebook: Wooq verhuur zaandam.
Kan op internet zo snel geen klachten vinden. Lijkt me ook een raar verdien model.

stofzuigertje

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zijn er wel huizen en ik denk dat vele betalen en niets kregen.

Gewoon normale woningen zoeken en niet via betaalde diensten, je moet alleen huur betalen en nooit inschrijfkosten voor dubieuze aanbieders.

janenhettie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2017 18:32

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door janenhettie »

Nico_nh schreef:Op Facebook staan huurwoningen in Zaandam aangeboden. Daarvoor moet je reageren via Wooq.nl. Uiteraard eerst inschrijven voor 25 euro. Uit reacties blijkt dat mensen na inschrijving en reageren geblokkeerd worden. Is er iemand die daar meer over weet te vertellen.... Facebook: Wooq verhuur zaandam.
Hallo, mijn man en ik hebben ook gebruik gemaakt van de website wooq. wij kregen bij 2 verhuurders geen response, bij de derde partij kregen wij binnen 1 dag al feedback. De onderhandelingen lopen inmiddels :) ! Ik zou mij hier dus niet al te druk over maken, wij hebben ons bij meerdere websites ingeschreven maar op te helft krijg je altijd maar een tegenreactie.

M.v.g. Hettie

Maystubbe
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2017 15:19

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Maystubbe »

Ik ben er ook vrijwel zeker van dat dit oplichters zijn. Ik vond drie "te mooi om waar te zijn"-huisjes in dezelfde straat (op een top locatie, heel erg mooi, maar voor een ontzettend goedkope prijs) maar besloot het risico toch te nemen. Ik had van tevoren gevraagd of de bezichtiging al geweest was, omdat ik me niet voor niets wilde inschrijven. Ik kreeg het antwoord dat alleen de huurder deze informatie had, en besloot dus maar een account aan te maken.

Vervolgens had ik een account aangemaakt, en gereageerd op de woning. Ik heb nooit wat gehoord van de verhuurder, en ook niet van Wooq, die ik meerdere keren heb gemaild, uiteindelijk zelfs met de vraag wat de naam van de verhuurder was zodat ik hun kon bellen om te vragen of zij dit huis ooit hebben gehad ter verhuur, omdat ik hier mijn twijfels bij heb.

maartje.mast
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2017 07:22
Contacteer:

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door maartje.mast »

Zelfde probleem met Wooq Hilversum. Prijzen die te mooi om waar te zijn, prachtig onderhouden (nieuwbouw) woningen. Had de klantenservice al gemaild, kreeg na +-1,5 week antwoord dat het aan de verhuurders lag, en dat ze zelf moesten reageren. Het bedrijf bestaat ook pas sinds juli dit jaar en er staat 1 persoon op ingeschreven. Iedereen die ik spreek heeft nog nooit een reactie gehad, zelfs geen bevestiging dat je reactie goed is aangekomen bij de verhuurder. Ik hoop dat mijn 2e mailtje aan de klantenservice meer duidelijkheid biedt..

n-jo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2017 18:14

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door n-jo »

ik had ook gereageerd op wooq. alleen dan voor de gemeente tilburg, denk dat dat ondertussen al wel 4 weken terug is en nog steeds geen reactie, ik zou graag willen weten hoe dit zit aangezien ze ook geen tel. nummer hebben of iets...

Sander86
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2017 22:44

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Sander86 »

Hier idem dito, meerdere malen gereageerd op woningen. Helaas geen respons. Contact met de website beheerder gezocht en die wist me te vertellen dat de website erg populair is en dat ik kan blijven proberen. Volgens mij is er helemaal niks van waar. Te meer ook omdat de meeste huurhuizen op verschillende websites worden aangeboden en deze huurwoningen nergens anders te vinden zijn. Dit zaakje stinkt!

Rosa94
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2017 14:41

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Rosa94 »

Hoofdvestiging van Wooq is inmiddels uitgeschreven bij het handelsregister van de KVK.

Melany1998
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2017 18:24

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Melany1998 »

Ik ben ook al een tijdje ingeschreven op wooq, en nu kan ik al een aantal niet op de site omdat er aan gewerkt word. Heeft iemand het email wat nergens anders te vinden is voor mij, zodat ik mijn geld terug kan vragen.

Mvg

Rick91
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2017 09:04

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Rick91 »

Beste mensen,

Ook ik ben in de praktijken van Wooq getrapt. Hier en daar wat forums in de gaten gehouden voor verdere ontwikkelingen, maar ik kreeg vanmorgen het volgende mailtje, dat ook aan een groot aantal andere gebruikers gericht was:

Beste meneer/mevrouw,

Onlangs wilde u aangifte doen tegen mij,
Ik wil even zeggen dat ik u heel hard uitlach en hoop dat u dit gaat doen. Als u angifte doet zal ik uw auto bekrassen en uw huis vol gooien met eieren, ik weet namelijk waar u woont dus ik zou maar uit kijken met wat u doet.
Ps ik zal er alles aan doen om uw leven kapot te maken

Groetjes


Ik heb zelf nog niet gedreigd met aangifte, maar het lijkt me nu overduidelijk dat de [ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd] de boel totaal niet serieus neemt en mensen hiermee hoopt af te schrikken.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 dec 2017 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator: ongefundeerde bewering verwijderd.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rick91 schreef:Beste mensen,

Ook ik ben in de praktijken van Wooq getrapt. Hier en daar wat forums in de gaten gehouden voor verdere ontwikkelingen, maar ik kreeg vanmorgen het volgende mailtje, dat ook aan een groot aantal andere gebruikers gericht was:

Beste meneer/mevrouw,

Onlangs wilde u aangifte doen tegen mij,
Ik wil even zeggen dat ik u heel hard uitlach en hoop dat u dit gaat doen. Als u angifte doet zal ik uw auto bekrassen en uw huis vol gooien met eieren, ik weet namelijk waar u woont dus ik zou maar uit kijken met wat u doet.
Ps ik zal er alles aan doen om uw leven kapot te maken

Groetjes


Ik heb zelf nog niet gedreigd met aangifte, maar het lijkt me nu overduidelijk dat de oplichter de boel totaal niet serieus neemt en mensen hiermee hoopt af te schrikken.
Te bizar dit.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Even die man zelf eens gaan opzoeken. En dan zijn raam bekrassen en zijn auto bekogelen met eieren. Of gewoon aangifte doen van bedreiging en oplichting.

LauraRomana
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2017 22:04

Re: Wooq zaandam verhuur

Ongelezen bericht door LauraRomana »

Ook ik ben hier ingetrapt. Is er een manier dat we ons geld kunnen terug krijgen via een instantie?

Gesloten