LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zelfstandige woonruimte: ben ik buurman of inwoner?

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Zelfstandige woonruimte: ben ik buurman of inwoner?

Ongelezen bericht door Aygulf »

Dat hij 9 maanden "in de zon bij zijn zwembad ligt" moet verhuurder zelf weten. Hij verdient er uiteraard aan (logisch) maar heeft ook de lasten van zijn bezit. U bent indertijd akkoord gegaan met de service kosten. Wat betreft de energie afrekening zou ik, samen met de andere bewoners, toch aanraden om met verhuurder om de tafel te gaan zitten met een kop koffie. Ook al is het misschien een exentriek persoon die wat zeurderig is, met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Verder kan ik me ook wel voorstellen dat hij een oogje in het zeil wil houden wat betreft zijn onroerend goed en als het in de openbare ruimte is waar u alleen maar naar binnen en buiten gaat dan lijkt me dat niet zo'n probleem. Als er een inwonende huismeester zou zijn kan dat net zo goed gegluur of gezeur opleveren met de bewoners. O ja, niets is zo goed om te ventileren als je raam open te zetten en de boel te luchten!

Gesloten