LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoeken huurwoning vanwege vader

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
atlas1302

Re: Zoeken huurwoning vanwege vader

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wat zie je dan wel als optie. Ik was zelf op mijn 16e in staat een volwassen vent uit te schakelen, maar niet iedereen kan dit. Dit zal dus waarschijnlijk geen optie zijn, anders had TS dit wel al gedaan. Ik zie zelf weinig andere opties dan aangifte doen
Al zou deze jongen dat ook kunnen dan lost het niks op want zijn moeder is er ook nog, als die meppen erger gaan worden dan zou het wel eens kunnen escaleren. Hoeveel jongeren lopen met een mes op zak!

Aangifte doen OK en dat is het, en als je de kans ziet .....wegwezen! Zijn moeder heeft voor deze man gekozen en nu mag ze ook kiezen in voorspoed of tegenspoed, haar beslissing.

ASH/15
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 jun 2017 15:46

Re: Zoeken huurwoning vanwege vader

Ongelezen bericht door ASH/15 »

En jij denkt dat een jong kind zomaar zijn/ broertje en moeder onder de arm kan nemen, de trein naar Groningen kan pakken en dan een huis heeft.
Woon je soms zelf in Groningen? Wat een rare adviezen geef jij zeg! Eerst moet hij een vergrijp plegen zodat hij/zij opgepakt kan worden en weinig kans meer heeft voor een BOG. Ook laat je doodleuk weten dat het bij zijn/haar afkomst "normaal" is dat er gebeukt wordt en bij witmannen niet.
En dan ga je niet meer in op de eigenlijke vraag: wat moet ik doen?
Hij/zij wil helemaal niets weten over regio's, koop of huur woningen! Hij/zij wil hulp voor de **** waarin hij/zij zit. En dat kan niemand die op dit forum zit hem geven. Hij/zij zal het toch echt zo dicht mogelijk bij huis moeten zoeken en zal moeten beginnen met bij de de huisarts een noodkreet neer te leggen en daar aandringen op hulp.

stofzuigertje

Re: Zoeken huurwoning vanwege vader

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zie geen leeftijd van de Topic starter, en moeder en broertje lees ik slechts.

Maar er word gevraagd hoe je een huurhuis kunt vinden en liefst zo snel mogelijk.
Ik zie Groningen of Friesland ook niet zitten maar weet dat er leegstand is dus keuze!

De meeste zoeken in eigen omgeving of stad, zelfde winkels en moskee, dus kom je elkaar weer tegen.
Daarom is ver weg en lastig bereikbaar soms beter om tot rust te komen.

Verder kan dit wegens sterke familie banden uitgroeien tot Zijn en Haar familie, en dan is vertrekken zoals enkele Moslim Homo's uit Rif de oplossing.
Bij Nederlanders zal dit familie verband vaak nauwelijks spelen.

Ik ben ook voor oplossen zoals iedereen hier al riep, maar de huisvesting en voorkomen van problemen als ze te dicht bij een huis vinden.....
Hij kan daar aanbellen en ze lastig vallen, helaas ervaring mee en nog vaker verhuizen is niet prettig.

Gesloten