LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hyposelect

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
wmichiels
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2007 21:22

hyposelect

Ongelezen bericht door wmichiels »

hallo allemaal ik ben op zoek naar mensen die slechte of goede ervaringen met hyposelect hebben of hebben gehad.
ik ben namelijk bezig voor een hypotheek maar weet eigenlijk niet zo veel over dit bedrijf.
komt wel heel betrouwbaar over,maar is dit ook zo?
webste is www.hyposelect.nl

graag had ik wat reacties gehad

J.Bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2007 16:18

Re: hyposelect

Ongelezen bericht door J.Bakker »

wij hebben 2 maanden geleden een huis gekocht en de hypotheek via hyposelect laten bemiddelen. We hebben meerdere berekeningen laten maken door verschillende adviseurs, maar het advies van hyposelect was precies wat we wilden en we hadden er een zeer vertrouwd gevoel bij. De adviseur heeft ons prima begeleid tijdens de koop en heeft daarna ook netjes de voorlopige teruggave geregeld. Wat ons betreft dus een echte aanrader. Succes!

IntegerEnEerlijk
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jan 2007 11:58

Re: hyposelect

Ongelezen bericht door IntegerEnEerlijk »

Ze doen ook zaken met de DSB.....toch wel een beetje twijfelachtig.
Als gerespecteerd intermediair, is dit toch wel een vreemde partij, om mee te willen samenwerken.

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: hyposelect

Ongelezen bericht door Jack747 »

Als je wilt weten of een adviseur zijn zaakjes op orde heeft, dan kun je dat chacken bij de AFM en KVK. Daarnaast is er het SEH register, waarin Erkend Hypotheek adviseurs vermeld staan.

Bij de SEH komen PJ Pieterse te Andijk en MAC Sliepenbeek te Valkenswaard als Erkend Hypotheek Adviseur voor. Beiden onder de naam Hyposelect.

De AFM vergunning en KvK inschrijving staan te Geldrop geregisteerd, de SEH erkenning te Valkenswaard.
Beleidsbepaler, dwz vergunninghouder is Sliepenbeek.

Op hun website wordt alleen een postbus vermeld als adres. Dat vind ik dan weer jammer. Waarom niet gewoon een kantoor/huisadres vermelden?

Overigens, qua papieren heeft men de zaken op orde. De erkenning SEH is niet eenvoudig te verkrijgen en vergt behoorlijke inspanningen om die jaarlijks te behouden. Qua kennis zit het dus wel goed.

Dat men zaken doet met DSB zie ik niet als nadeel. Als goed adviseur zal men bepalen waar een zaak het beste gedaan kan worden. Dat zou dus ook een DSB produkt kunnen zijn.
Voordeel om dat via een tussenpersoon te doen is dat deze in ieder geval de mogelijke valkuilen avn de aanbieder snel(ler) doorziet dan de gemiddelde 'leek'.

Succes,

Jack

Cris65
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2008 14:35

Re: hyposelect

Ongelezen bericht door Cris65 »

Ik ben via een ander geinformerd over Hyposelect en toestemming gegeven contact met mij op te nemen, ik was me net aan het orienteren op het kopen van een woning, waarbij ik met een aantal specifieke knelpunten te maken had.
Destijds is de aankoop niet doorgegaan, ik ben ben me later opnieuw gaan orienteren en heb in tussentijd verschillende adviseurs gesproken en offerteberekeningen voorgespiegeld gekregen en die allerlei zaken toezegden als zijnde mogelijk. Inmiddels is de markt wat hypotheken betreft strenger geworden en heb ik een woning gevonden die ik wil en kan kopen. Hyposelect was, bij monde van M Sliepenbeek, de enige adviseur die me steeds de juiste informatie gegeven heeft over de hypotheekstand van zaken en op tijd juist gehandeld heeft, waardoor ik nu in de afrondende fase zit van de aankoop van mijn woning. De ovige adviseurs bleken er allemaal naast te zitten inzake mijn specifieke omstandigheden.

met vr groet

Gesloten