LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herberekening boeterente

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
jaapbudding
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2018 12:30

Herberekening boeterente

Ongelezen bericht door jaapbudding »

Hallo, Ik heb een herberekening van Argenta ontvangen, heb boeterente betaald in oktober 2016, in december 2017 de herberekening ontvangen. De herberekening is precies hetzelfde bedrag als betaald in oktober 2016, (toeval??). de boetrente is 14.883,63 de herberekening hetzelfde.
Contact gehad met Ikbenfrits, zij doen niet aan een herberekening van de herberekening.

WIE WEET ER EEN ADRES DIE DIT WEL WILLEN DOEN ? (uiteraard tegen betaling, gezocht op internet, niets te vinden)

groet, jaap budding
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jan 2018 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Herberekening boeterente

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

jaapbudding schreef:Hallo, Ik heb een herberekening van Argenta ontvangen, heb boeterente betaald in oktober 2016, in december 2017 de herberekening ontvangen. De herberekening is precies hetzelfde bedrag als betaald in oktober 2016, (toeval??). de boetrente is 14.883,63 de herberekening hetzelfde.
Contact gehad met Ikbenfrits, zij doen niet aan een herberekening van de herberekening.

WIE WEET ER EEN ADRES DIE DIT WEL WILLEN DOEN ? (uiteraard tegen betaling, gezocht op internet, niets te vinden)

groet, jaap budding
Wil ik wel voor je doen. Rekenen is mijn vak

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Herberekening boeterente

Ongelezen bericht door kweenie »

Volgens mij kan iedere (onafhankelijke) adviseur het voor je narekenen.

Waarom is het trouwens zo vreemd dat het bedrag na herberekening het zelfde is? Ik zou het juist bijzonder vinden als iedere herberekening een andere uitkomst zou opleveren.

Gesloten