LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
gustavo-woltmann
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 okt 2020 02:04

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Ongelezen bericht door gustavo-woltmann »

Ik zou bewijs aanvragen.
Als je 100% zeker bent dat je alles hebt betaald doe je dan bezwaar.
- Gustavo Woltmann

HaGrom
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2021 12:13

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Ongelezen bericht door HaGrom »

Tja Moneyman....hoeveel "inhoudelijk antwoord" wil je hebben? Als ik op basis van de Voorwaarden niet anders kan concluderen dan dat de Hypotheek na 30 jaar is voldaan en dat Florius vervolgens stelselmatig NIET op de door mij (correct en zakelijk!) aangevoerde gronden antwoordt, is alles toch duidelijk genoeg. De in die 30 jaar wat warrig geworden situatie precies uitleggen zal vele bladzijden vergen. Het komt erop neer dat door de (overgenomen) voorgangers van Florius fouten zijn gemaakt. Als ik fouten maak, wordt ik door de verzekeraar gehouden aan de Voorwaarden, andersom geldt dit dus óók. Door mij is nooit iets verzocht/gewijzigd.
Ik wilde alleen weten of er meerdere van dat soort ervaringen zijn, wat bij wie welke gevolgen (kunnen) zijn (geweest) en hoe daarmee is omgegaan. Mijn ervaring is nu dat deze verzekeraar uitermate verwerpelijk omgaat met zelf gemaakte fouten.
Wat mij betreft mag het hiermee wel klaar zijn.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Ongelezen bericht door WZZ »

ABN AMRO flikte dat een paar jaar geleden bij mij ook. Ik kreeg bij telefonische navraag 2 verschillende uitkomsten en daarnaast nog 3 brieven (waarvan 2 gedateerd zelfde dag) met verschillende uitkomsten. Totaal onbegrijpelijk en erg chaotisch. Exit ABN AMRO voor mij.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

HaGrom schreef:
04 apr 2021 14:09
Tja Moneyman....hoeveel "inhoudelijk antwoord" wil je hebben? Als ik op basis van de Voorwaarden niet anders kan concluderen dan dat de Hypotheek na 30 jaar is voldaan en dat Florius vervolgens stelselmatig NIET op de door mij (correct en zakelijk!) aangevoerde gronden antwoordt, is alles toch duidelijk genoeg. De in die 30 jaar wat warrig geworden situatie precies uitleggen zal vele bladzijden vergen. Het komt erop neer dat door de (overgenomen) voorgangers van Florius fouten zijn gemaakt. Als ik fouten maak, wordt ik door de verzekeraar gehouden aan de Voorwaarden, andersom geldt dit dus óók. Door mij is nooit iets verzocht/gewijzigd.
Ik wilde alleen weten of er meerdere van dat soort ervaringen zijn, wat bij wie welke gevolgen (kunnen) zijn (geweest) en hoe daarmee is omgegaan. Mijn ervaring is nu dat deze verzekeraar uitermate verwerpelijk omgaat met zelf gemaakte fouten.
Wat mij betreft mag het hiermee wel klaar zijn.
Bedoelt u hiermee te zeggen dat Florius of voorgangers in het verleden fouten hebben gemaakt, wellicht geen maandtermijn geïncasseerd of zo, ten “gunste” van u en dat u ze nu aan die fouten houdt?

Gesloten