LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotkeek als ZZP'er

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Jessica96
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2018 10:14

Hypotkeek als ZZP'er

Ongelezen bericht door Jessica96 »

Hoi allen,

Heeft iemand ervaring met een hypotheek afsluiten als ZZP'er? Ik zag via https://allesoverhypotheken.nl/zelfstandig-ondernemer dat het soms lastig kan zijn om een hypotheek af te sluiten als je ZZP'er bent. Mijn bedrijf bestaat nu 2 jaar. Iemand een goede ervaring hiermee gehad bij een geldverstrekker?

Groet,
Jessica

Jessica96
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2018 10:14

Re: Hypotkeek als ZZP'er

Ongelezen bericht door Jessica96 »

Ik zie alweer hoe behulpzaam de medemens kan zijn. Het is verschrikkelijk intens sneu om zo'n reactie te plaatsen bij een bericht waar wel degelijk oprecht interesse is in advies ;-).

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hypotkeek als ZZP'er

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jessica96 schreef:
10 okt 2018 15:24
Ik zie alweer hoe behulpzaam de medemens kan zijn. Het is verschrikkelijk intens sneu om zo'n reactie te plaatsen bij een bericht waar wel degelijk oprecht interesse is in advies ;-).
Als je oprecht op zoek bent naar advies, dan helpt het om dat ook te laten zien. Bijvoorbeeld door een concrete vraag te formuleren. Waar ben je naar op zoek? Aan algemene ervaringen heb je niets, Of heb je een specifiek probleem? Zo ja, wat is dat dan? heb je al hypotheken aangevraagd en zijn die afgewezen? Kortom, waar praten we over?

Met een zo algemene vraag als jij nu stelt, en zo'n opvallend gebrek aan informatie, maar wel (in je eerste post op dit forum) een link naar een commerciële site, is de indruk van spam niet heel gek, naar mijn mening.

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: Hypotkeek als ZZP'er

Ongelezen bericht door blont007 »

Iemand een goede ervaring hiermee gehad bij een geldverstrekker?
Jazeker een goede ervaring, heb mijn jaarstukken toen der tijd meegenomen naar een bank en uitgelegd hoeveel hypotheek ik nodig had. En de zaak was gedaan .

Niets meer of minder.

fpprene
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:06
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Hypotkeek als ZZP'er

Ongelezen bericht door fpprene »

Beste ZZP-er, al zou je maar EEN jaar bezig zijn, zelfs dan is een hypotheek bij steeds meer geldverstrekkers geen probleem (zeker niet als het een hypotheek met NHG betreft)...bij wie? kwestie van goede adviseur vinden (zoals ikzelf bijvoorbeeld).. inkomen wordt voor € 225/ € 275 vastgesteld door erkende bedrijven zoals Pentrax, Raadhuys of ViiZ en de geldverstrekker accepteert deze verklaring (over het algemeen).. is dus (gelukkig) geen bijzondere casus meer tegenwoordig .
Groeten René

Gesloten