LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Arno-vos
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2019 19:20

Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door Arno-vos »

Bij WUB moet ik een account aanmaken, dit kan alleen als ik de cookies accepteer, dat wil ik niet, krijg ik nu problemen met mijn hypotheek????
Laatst gewijzigd door Radar op 20 apr 2019 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door renewouters »

Waarom wil je geen cookies accepteren? En waarom accepteer je wel cookies voor deze site?

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door BL2 »

Zonder cookies kom je niet ver meer in de hedendaagse digitale wereld, gewoon accepteren en verder met je leven.

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

En plm. 15 cookies op dit forum accepteren om deze vraag te stellen, was geen probleem?

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door piet987654 »

Doe net als ik, accepteer alle cookies, maar stel uw computer of laptop zo in dat alle passwoorden en cookies worden
gewist bij uitschakelen. simpel toch. O ja, voor het geval iemand dat wil vragen, iedere keer als ik mijn laptop weer aanzet
moet ik mijn passwoord ingeven.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door witte angora »

In Google Chrome kun je je cookies (althans de historie) per site wissen. Dan is het probleem ook opgelost. Verder kun je bij veel sites kiezen of je alleen functionele cookies accepteert (dat zou ik wel doen, anders werkt de site niet goed) of dat je ook andere (tracker- en reclamecookies) accepteert.

Je moet dingen niet moeilijker maken dan nodig is.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Ik moet een WUB-account aanmaken maar wil de cookies niet accepteren

Ongelezen bericht door Revoked »

piet987654 schreef:
20 apr 2019 17:10
Doe net als ik, accepteer alle cookies, maar stel uw computer of laptop zo in dat alle passwoorden en cookies worden
gewist bij uitschakelen. simpel toch. O ja, voor het geval iemand dat wil vragen, iedere keer als ik mijn laptop weer aanzet
moet ik mijn passwoord ingeven.
Stel dat u een goed doelwit zou zijn voor eventuele hackaanvallen, dan is dat Windhoos password te eenvoudig te vinden. Maar, een beetje hacker hoeft dat helemaal niet te hebben. Simpel meeliften op de datastream is makkelijker en handiger. Computer uit is de beste beveiliging.
Cookies doen verder niet veel in het geval van TS. Reëel gezien gebeurt er helemaal niks. Complottheorieën genoeg te bedenken, maar dat blijft hypothese....

Gesloten