LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Londoh
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2016 10:37

Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door Londoh »

Deze week ontving ik een brief van ABN AMRO betreffende mijn hypotheek. Een gedeelte van mijn hypotheek is dan aan het einde van de looptijd.
Om gegevens te kunnen bekijken en een nieuwe hypotheek aan te vragen, moet je inloggen bij "mijn hypotheken ".
Nu heb je daar een rekening van de AMRO voor nodig en die heb ik niet en wil ik ook niet, ik zit al 50 jaar bij de ING en dat bevalt mij prima.
Zijn er meer mensen op dit forum die hiermee ervaring hebben?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mar 2021 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door Frantic2 »

zonder ABN rekening kan je idd niet inloggen, wel mailen of bellen

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door lordi »

En wat was de reactie van ABN AMRO toen u contact met ze opnam?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door scontra »

Londoh schreef:
19 mar 2021 13:42
Deze week ontving ik een brief van ABN AMRO betreffende mijn hypotheek. Een gedeelte van mijn hypotheek is dan aan het einde van de looptijd.
Om gegevens te kunnen bekijken en een nieuwe hypotheek aan te vragen, moet je inloggen bij "mijn hypotheken ".
Nu heb je daar een rekening van de AMRO voor nodig en die heb ik niet en wil ik ook niet, ik zit al 50 jaar bij de ING en dat bevalt mij prima.
Zijn er meer mensen op dit forum die hiermee ervaring hebben?
Hoe heeft u dan tot heden met de AMRO-bank gecommuniceerd als u nadere zaken m.b.t uw hypotheek wilde bekijken ?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door grun »

Londoh schreef:
19 mar 2021 13:42
Om gegevens te kunnen bekijken en een nieuwe hypotheek aan te vragen, moet je inloggen bij "mijn hypotheken ".
Nu heb je daar een rekening van de AMRO voor nodig en die heb ik niet en wil ik ook niet, ik zit al 50 jaar bij de ING en dat bevalt mij prima. Zijn er meer mensen op dit forum die hiermee ervaring hebben?
Ja, ik weet niet of dat gewijzigd beleid is of door wettelijke maatregelen komt. Uit eigen ervaring weet ik dat je prima financiele producten van de ABN Amro bank af kon nemen zonder dat je een betaalrekening bij dezelfde bank had. Zolang je maar aan je verplichtingen voldeed was dat nooit een probleem, nu kennelijk opeens wel. Voor mij reden om de relatie te beëindigen.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door angel1978 »

Waaruit concludeer je dat dat nu 'kennelijk' een probleem is?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door grun »

angel1978 schreef:
23 mar 2021 10:53
Waaruit concludeer je dat dat nu 'kennelijk' een probleem is?
Omdat ABN Amro nu opeens wilde dat ik ook een betaalrekening bij hen had, waar dat voorheen niet nodig was. Mijn betaalrekening zit bij de ASN bank omdat die rente geven over het positieve saldo en de ABN Amro doet dat niet. OK, met de rentestand van nu valt dat voordeel weg, maar dat is geen reden om van bank te veranderen.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Kan niet inloggen bij 'Mijn Hypotheken' van ABN AMRO

Ongelezen bericht door angel1978 »

Volgens mij kan het nu nog steeds en is een betaalrekening geen verplichting voor het aangaan of hebben van een hypotheek bij de ABN-Amro.

Gesloten