LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overzicht bouwrente rabobank online bankieren

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
mobade
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2012 08:41

Overzicht bouwrente rabobank online bankieren

Ongelezen bericht door mobade »

Wij hebben online hypotheek afgesloten bij de rabobank.
Nu staan er 2 bouwdepots open en wordt er maandelijks van de lopende rekening de bouwrente gecrediteerd en gedebiteerd.
De rabobank verstrekt mij geen overzicht hiervan dit moet ik maar terug vinden in mijn lopende rekening.
Dit lijkt mij toch niet erg klantvriendelijk, aangezien ik een maandelijks overzicht wil hebben van mijn bouwdepot.
Hoe is dit mogelijk dat dit kan en heeft iemand hier ervaring mee?
Wij zelf vinden het zeer onvriendelijk omdat we graag losstaand van de lopende rekening een overzicht van een ander product willen, de maandelijkse bouwrente van de hypotheek. Wat als ik een lopende rekening bij een andere bank heb, dan kun je dit product toch niet verkopen door te zeggen dat je geen overzicht krijgt.
Voor deze hypotheek hebben we 2 andere hypotheken gehad met een bouwdepot zonder problemen met een duidelijk maandelijks overzicht wat er werd gecrediteerd en gedebiteerd.
Wij snappen er niets meer van en zijn zeer teleurgesteld in de rabobank.
Iets voor de koude douche?

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overzicht bouwrente rabobank online bankieren

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Koude douche? Lijkt me niet. Aan dat bouwdepot zal een tegenrekening gekoppeld zijn. En dat is blijkbaar uw betaalrekening.

En u zult toch heel simpel een uitdraai kunnen maken van de posten die op de bouwrekening betrekking hebben?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Overzicht bouwrente rabobank online bankieren

Ongelezen bericht door kweenie »

In de regel is het ook niet de bedoeling van een bouwdepot dat daar heel veel transacties op plaats vinden. Het lijkt mij niet heel spectaculair ingewikkeld om die paar transactie zelf bij te houden. Sterker nog, ik denk dat de meeste mensen bij de bouw een veel uitgebreidere begroting en overzicht bijhouden dan wat er op zo'n simpel overzicht van de bank staat.

Gesloten