LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank Plusvoorwaarden

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Door de verschillende kortingen voor 1e keer en later volle prijs veroorzaken vele banken wegens niet goed uitleggen dit probleem zelf.

Als je elke klacht gelijk serieus goed beantwoorde voorkom je levenslang hier gezeur over kleinigheden .

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Als klantbelang echt centraal zou staan...

MichielHagen
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 aug 2017 13:51

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door MichielHagen »

Probleem is inmiddels door de lokale Rabobank op een correcte manier afgehandeld.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mogen we ook nog weten hoe?

Rabobank
verified
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:34

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door Rabobank »

Beste Hans,

Begrijp ik goed dat er contact is geweest met jouw vestiging? Is er duidelijke uitleg gegeven voor de afwijzing?

Marco
Team Webcare
Rabobank Nederland

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Ongelezen bericht door sjohie »

Hans Ekdom schreef:
04 jan 2021 14:03
RABO PLUSVOORWAARDE.
Door de crisis en ziektes zijn wij ook zwaar ingeteerd (Corona, openhartoperaties 4 bypasses 55 % longcapaciteit, 2 heupoperaties, Zware Reuma, 5 jaar geleden getroffen door Mexicaanse griep met 6 weken coma en 18 mnd. revalidatie. In deze periode mijn medewerkers gewoon uit privé reserves kunnen doorbetalen. Maar dat houdt ook een keer op als je ingeteerd bent. Wordt nu noodgedwongen nog aan het werk te moeten. Ben nu 71 jaar en niet gezond meer. Is er iemand die dezelfde ervaring heeft met de Rabobank Apeldoorn Dat je met een overwaarde van meer dan € 275.000 geen medewerking krijgt om een deel van deze overwaarde middels het zgn. "Overwaarde plan" op te nemen mits je je leaseauto wegdoet contracten afkopen Je eigen onderneming liquideert waarbinnen ik nog wat inkomen kan verwerven. Commentaar Rabo "verkoop je woning maar". Waar moet je naar toe. Je wordt op deze manier met een vermogen van (€ 275.000) op straat gezet. Dat is nu je bank waar je al 35jaar een vertrouwensrelatie mee denkt te hebben. Dit is toch een veel geld kostende periode geweest dat je eigen bankinstelling alleen maar heeft weten te graaien. Waar blijft hun empathie. Juist in deze tijd zijn banken aan hun cliënten zorgplicht verschuldigd. Verwijtbaar handelen waar de ACM ook niet gelukkig mee is. Ben bereid indien Rabo medewerking verleent dit ook hier te melden. Dat de zaak uit coulance is opgelost en beide partijen mee tevreden zijn.
Goedemiddag. Het lijkt me handiger, duidelijker, en getuigen van wat digitaal fatsoen, als u hierover een eigen "topic" aanmaakt op dit forum, in plaats van een vol jaar oud topic wat niet echt iets met uw situatie te maken heeft, te kapen.

Los daarvan is de vraag of u deze kleinzakelijke vraag, wel op het juiste forum stelt. ik heb van ondernemers begrepen dat op een forum als www.higherlevel.nl, veel meer relevante informatie aanwezig is, welke hier niet te vinden zal zijn.

Gevallen als deze, dus tussen kleinzakelijke ondernemers icm banken, kennen veel valkuilen die voor consumenten niet bestaan, of afgedicht worden door wetgeving.

Gesloten