Ik kan mijn huis verkopen tegen een zeer goede prijs.
Dan blijft er nog plm 12.500 aan consumptieve lening, gekoppeld aan de woning, over.
Ik krijg niet duidelijk hoe ik dit op een fatsoenlijke manier kan regelen.
De SNS, waar de hypotheek loopt, zegt: Zoek ergens anders financiering en als dat niet lukt romen wij je inkomen af tot het uiterste minimum net zolang tot alles betaald is.
Oh ja en de woning moet op mijn kosten extra getaxeerd worden.

Ik krijg geen financiering want bij de aanvraag staat het consumptieve krediet op het scherm. Als ik probeer uit te leggen dat dit krediet dus ingelost gaat worden met die financiering, kijken ze me glazig aan.
Het resultaat blijft hetzelfde, ik Krijg geen krediet.
Zelf was ik in de veronderstelling, omdat het mij ook zo uitgelegd was door een SNS medewerker, dat het krediet omgezet zou worden naar een regulier flexibel krediet, dan wel een pl, die gewoon afgelost kan worden.
Ik wil heel graag aflossen, ik wil ook heel graag verder met mijn leven en zie graag een normale oplossing.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Wat kan ik doen om gewoon die restschuld in normale termijnen af te lossen?
Of is het verstandiger om de verkoop af te blazen en gewoon te blijven zitten? Ik kan mijn hypotheek betalen maar het achterstallig onderhoud niet. Groot, oud, huis,
Is het niet voor de hand liggend dat de SNS met mij kijkt naar hoe we er samen uitkomen i.p.v. mij laat bungelen (zo voelt het namelijk, na 18 jaar keurig alles betaald te hebben)