LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] snsbank steenkoude douche

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door bouwvakker »

:cry: u
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 08 jan 2014 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Mocht u een rechtsbijstandsverzekering hebben, schakel deze in en laat een claim leggen voor al de teveel betaalde premie. Zo niet, ga eens langs bij een rechtswinkel bij u in de buurt.

jantje7

bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door bouwvakker »

:cry:
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 08 jan 2014 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door newmikey »

bouwvakker schreef:We hadden exact zelfde hyotheekrente alleen kom ik er na 4 jaar achter hij zat op 4,2 en ik bleek later 4,4..vreemd he,dit kon trouwens niet meer veranderd worden.
Op zich niet zo gek, kan aan waarde van het huis liggen of aan NHG die bij u niet- en bij uw vriend wel goldt. Dat dit na 4 jaar niet meer veranderd kan worden is niet zo gek. U had daar nog vóór het tekenen van de akte over moeten reclameren.
Verzekeringn die ik afgekocht had voor duizenden euro s werden gewoon nog jarenlang ingehouden elke maand,andere verzekeringen werd elke maand inplaats van 1 x maar liefst 6 x premie ingehouden bij de andere verzekeringen zelfs 3x teveel,bij overlijdingsverzekeringen werd het dubbel ingehouden
Dit lijkt me een vreemd verhaal en zeker een klacht waard. Teveel betaalde premie moet dan terugbetaald worden. Zorg wel dat u alles correct op een rijtje heeft want met een warrig verhaal zoals u hier plaatst gaat dat niet lukken.
...zitten er kosten aan verbonden,omdat je weer wat veranderd.
Lijkt me niet onredelijk en dit is bij alle banken/hypotheekverstrekkers zo.
...hoe in vredesnaam komen ze aan zo n hoog percentage van 4,6%,tot op heden geen reactie terug gehad..zeer vreemd want ik zou ruim onder 4% moeten komen toch?
Even een gesprekje aanvragen misschien? Is vaak duidelijker dan emailtjes en voor dergelijke bedragen zeker de moeite waard.
Nou heb ik ook aansprakelijksheid verzekering bij snsbank,en mijn zoontje had een fles zonnecreme over iemand zn tuinset heengesmeerd,en dit was er niet uit te krijgen...Nu december en ik zal het zelf over moeten maken naar deze mensen zucht.
Dat is inderdaad vervelend, wat zegt de verzekeraar? Ze zullen toch wel hebben aangegeven wanneer ze de claim afhandelen?
En nu heb ik nog een spaargeval aan mijn hypotheek verpand en wil deze toch maar aflossen,betaal zoveel,en aangezien vrouw praktisch niets meer verdient,en ik niet zeker ben van mijn baan,en ik geen nhg heb,kan het zomaar wezen dat je alles kwijtraakt en met schulden achterblijft..maar adviseur kost 1200 en wat er nog bij komt allemaal notaris enz enz en er zal natuurlijk wel een boete aan vast zitten.Wel paar keer gemaild,hoe of wat,maar natuurlijk willen hun dat je dit met adviseur bespreekt..
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, zulke zaken regel je niet per email.
zou wel naar andere bank willen zoals rabobank,waar mijn vrouw(zit bij rabo en kids ook) nog nooit een probleem hebben gehad(zat er vroeger ook was top)
Maak u géén illusies, de RABO doet exact hetzelfde.

Laatste advies: probeer eens een feitelijk en chronologisch verslag op papier te zetten met namen van mensen die u gesproken heeft, brieven en emails die u ontvangen heeft alsmede alle contracten en aktes die u getekend heeft. Dat zal helpen bij een gesprek en eventueel bij een overstap naar een andere bank. U bent zeker niet gek, nee, maar zet wel een ietwat warrig verhaal neer.

bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door bouwvakker »

-
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste Bouwvakker,

We hebben je bijdrage op dit forum gelezen. Ik lees dat je ontevreden bent over de hoogte van je hypotheekrente en over je aansprakelijkheidsverzekering. Je schrijft verder, op 26 december, dat je je klacht via e-mail aan ons hebt doorgegeven en niet tevreden bent met onze behandeling hiervan.

Dit is vervelend om te lezen. Natuurlijk onderzoeken we graag hoe we je verder kunnen helpen. Hiervoor hebben we je gegevens nodig (postcode, huisnummer, liefst aangevuld met je hypotheek- en verzekeringsnummer).

Je kunt ons bereiken via [email protected] o.v.v. Forum Tros Radar. We bekijken graag wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Nanda
SNS Bank Webcare

bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door bouwvakker »

-
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Lisare
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:33

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door Lisare »

Beetje warrig verhaal. Heb je nu wel of geen NHG?

Rente voor 1 jaar is met NHG 2,95% en tot 125% EW 4,15% (budget inclusief alle kortingen).
Zonder NHG moet je dus naar 4,15% kunnen i.p.v. 4,6%.
Heb je al een SNS Hypotheek? Dan krijg je bij een renteverlenging of wijziging in variabele rente altijd een korting van 0,20%. Als je ook nog eens een SNS Betaalrekening hebt (of er meteen eentje opent), loopt je totale korting op tot 0,45%.
Wellicht is oversluiten een optie?

bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door bouwvakker »

-
Laatst gewijzigd door bouwvakker op 22 okt 2015 19:04, 2 keer totaal gewijzigd.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: snsbank steenkoude douche

Ongelezen bericht door sacredfour »

De SNS bank mag na het verstrijken van de rentevaste periode een nieuwe rente rekenen.
Deze nieuwe rente moet wel gebaseerd zijn op de gepubliceerde rentepercentages van de bank.
Als dit niet zo is dan is dit contractbreuk en moet je ze hierop aanspreken. Je heb het recht als klant om hier duidelijkheid te verkrijgen.(zorgplicht) Als je de alg. voorwaarden leest die bij deze hypotheek horen dan zal je zien hoe de bank aan zijn nieuwe rentepercentages komt. (behoort te komen) Verwacht echter niet dat de SNS bank niet zal proberen hier een paar extra procent puntjes uit te slepen. Schrijf ze een brief waarin je toelichting vraagt hoe de nieuwe rentepercentages zijn gevormd, m.a.w. welke hypotheekvorm had je en wat zijn de gepubliceerde rentes voor deze hypotheekvorm ( op de datum van de nieuwe rentevaste periode)

Gesloten