LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jazzstal

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
alysjaymax
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 16:25

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door alysjaymax »

Tja dat vind jij. Ik heb waarschijnlijk gewoon geluk gehad of mn best gedaan. Ze stuurde zelf altijd gelijk terug, was altijd bereikbaar en stuurde zelf maanden later om te vragen hoe het met mijn chihuahua's gaat. Dus wat hier alleaal staat komt mij gewoon niet bekend voor. Heb denk gewoon geluk gehad!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door ciske »

Heb denk gewoon geluk gehad
die kans is groot.

roy1982
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 dec 2011 13:17

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door roy1982 »

alysjaymax schreef:Tja dat vind jij. Ik heb waarschijnlijk gewoon geluk gehad of mn best gedaan. Ze stuurde zelf altijd gelijk terug, was altijd bereikbaar en stuurde zelf maanden later om te vragen hoe het met mijn chihuahua's gaat. Dus wat hier alleaal staat komt mij gewoon niet bekend voor. Heb denk gewoon geluk gehad!




Dan kijk maar eens in het paspoortje wat je erbij gekregen hebt!

- Dierenarts Bruur Arendonk......
- De 2 stickers van de entingen langs elkaar. Zonder de afzonderlijke datums. Als antwoord had ze daar op dat het paspoortje nog niet aanwezig was bij de 1e enting.
- En ze heeft nu alweer een nestje franse bulldogs, ruwharige teckel, boomers, labradors en cavalier king charles spaniel pups zitten. En gisteren had ze ook nog een nest mopshonde zitten.

Dus das echt geen zuivere koffie.

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Tja dat vind jij. Ik heb waarschijnlijk gewoon geluk gehad of mn best gedaan. Ze stuurde zelf altijd gelijk terug, was altijd bereikbaar en stuurde zelf maanden later om te vragen hoe het met mijn chihuahua's gaat. Dus wat hier alleaal staat komt mij gewoon niet bekend voor. Heb denk gewoon geluk gehad!
Schrijf je dit nou in opdracht van die persoon? zo komt het nl wel over.....

Aily
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2012 21:25

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Aily »

Ook hier iemand die een hondje (mops) gekocht bij jazzstal in Reusel (ze wonen nu kennelijk ergens anders, Steensel). Toen we daar kwamen waren de ouders er niet bij, andere honden en katten liepen er rond, ook pasgeborene. Wij hebben haar gehaald op 29-12-2009 en hebben haar in moeten slapen op 1-02-2011. Ze had een ontsteking in haar hersenen, ook was haar gezondheid heel slecht en hebben we heel veel bij de dierenarts moeten zitten. Wij hebben nu een mopsje van een erkende fokker en hebben helaas een harde les moeten leren.

Later zag ik via marktplaats precies dezelfde foto bij een advertentie staan als bij onze mops... Ik heb haar gelijk een mail gestuurd dat dit echt niet kon en dat ik er werk van ging maken.

Ik ben echt boos, ook op mezelf, dat ik het gewoon niet heb gezien...

alysjaymax
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 16:25

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door alysjaymax »

pff mensen, ik vertel alleen mijn verhaal. Dat ik goeie ervaringen met haar heb, wat een gezeur meteen.. sorry hoor dat ik wel geluk heb :)

roy1982
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 dec 2011 13:17

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door roy1982 »

Aily schreef:Ook hier iemand die een hondje (mops) gekocht bij jazzstal in Reusel (ze wonen nu kennelijk ergens anders, Steensel). Toen we daar kwamen waren de ouders er niet bij, andere honden en katten liepen er rond, ook pasgeborene. Wij hebben haar gehaald op 29-12-2009 en hebben haar in moeten slapen op 1-02-2011. Ze had een ontsteking in haar hersenen, ook was haar gezondheid heel slecht en hebben we heel veel bij de dierenarts moeten zitten. Wij hebben nu een mopsje van een erkende fokker en hebben helaas een harde les moeten leren.

Later zag ik via marktplaats precies dezelfde foto bij een advertentie staan als bij onze mops... Ik heb haar gelijk een mail gestuurd dat dit echt niet kon en dat ik er werk van ging maken.

Ik ben echt boos, ook op mezelf, dat ik het gewoon niet heb gezien...

Hoi,

Reusel en Steensel ligt vlak bij elkaar. Internet geeft ook aan dat haar jazzstal in Reusel ligt. Maar ik weet zeker dat iedereen het over dezelfde vrouw [belediging verwijderd door de Moderator] heeft.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jun 2012 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Aily
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2012 21:25

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Aily »

Ik wou nog even dit schrijven.

Hier is een lijst met broodfokkers.
http://www.jomakra.nl/JOMAKRA2011/broodfokkers2012.htm

Ik zou graag willen dat die [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] erbij komt en dat kan alleen als wat meer mensen dan ik hun verhaal mailen.

http://www.jomakra.nl, kijk bij overig -->broodfokker

Zelf doen ze er niks mee maar ze sturen het naar een instantie die er wel werk van maakt.

Hoe meer mensen het weten, des te beter..
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jun 2012 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

xxnikkixx
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2013 08:13

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door xxnikkixx »

Hallo allemaal,

Ik zie dat dit een wat ouder topic is. Toch wil ik graag nog even reageren en misschien kom ik in contact met mensen die een pup uit 'hetZelfde' nest hebben als ik!

Vorig jaar juni heb ik een pup gekregen welke bij mevr. Van luipen vandaan komt. Het is een Amerikaanse stafford welke geboren zou moeten zijn op 3 april 2012.
Wij waren al een poosje op zoek naar een Amerikaanse stafford. Mijn vriend wilde mij verassen en had een afspraak gemaakt met deze mevrouw. Aan telefoon klonk het allemaal goed! We zouden de ouder dieren kunnen zien en ze had nog een reu beschikbaar. De volgende dag zijn we meteen gaan kijken. Het reutje waarvoor we kwamen was verkocht. Maar ze had speciaal voor ons hondjes uit een nestje van goede vrienden van haar meegenomen. Ik vond dat verhaal erg raar, ook vond ik het vreemd dat de honden in bakken zaten en dat er ook nog pups van een ander ras aanwezig waren.
Toch werd ik verliefd op het reutje. Ik vond hem ook erg zielig! Hij was kleinste van alle pups die er zaten en wilde niet meer bij mij weg. Ik besloot op dat moment dat ik hem mee wilde nemen. Kon het niet over mijn hart verdragen om hem daar te laten! Ik weet dat het fout is, maar ik kon het niet laten!

Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de pup nog geen eens brokjes kende! Hij is naar mijn idee te vroeg bij zin moeder weggehaald en heeft alleen nog maar melk gekregen.
Wij hebben gelukkig meteen een puppycheck bij onze eigen dierenarts gedaan en zijn goed geadviseerd over het voeden van de pup. Vergeleken met andere Amerikaanse stafford pups was hij erg klein voor zijn leeftijd.

Gelukkig is mijn hond nu helemaal gezond en ben ik dolgelukkig met hem! Toch ben ik benieuwd of e mensen zijn die eenzelfde soort hond hebben gekocht daar, rond dezelfde periode! Ik ben benieuwd hoe zij het hebben ervaren en naar de gezondheid van hun hond!

Daniellevanuden
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2013 11:49

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Daniellevanuden »

Ik ben op zoek naar mensen die bij een andere familie pups (amerikaanse staffords) hebben gekocht maar zijn behandeld door Dierenarts [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jan 2015 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Marisca87
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2013 22:53

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Marisca87 »

Ook ik heb een pup van mvr j uit steensel
Toen ik daar binnenkwam dacht ik al oh **** hier heb ik nooit willen komen me hart maakte overuren en voelde me wit wegtrekken helemaal van noord holland naar brabant laten rijden en dan in de broodfok terecht komen! Ik had eigenlijk al een pup bij een vrouw gekocht van een gelegenheids nestje alleen 1 week voor ik hem mocht komen halen wilde ze hem niet meer aan mij verkopen door rare smoesjes en kwam ik er achter dat andere mensen die zijn neefje kochten ja ze had heel per ongeluk 2 nesten van 2 zusjes en nooit gezien dat de andere ook zwanger was die wouden ons hondje ook en zag achteraf bij die mensen al allemaal foto's van de mijne staan hun kregen hem toen dus ineens uitereaard was ik boos verdrietig en teleurgesteld ik zou hem van mijn vriend voor me verjaardag krijgen wij dus opzoek naar een andere en dan sta je dus ineens daar afschuwelijk! Mevr j bracht ons naar een kamertje waar allemaal bakken stonden met 2 husky's grote groep franse bulldogs 1 engelse een mops en nog 2-3 teckels wij kwamen voor het husky reutje hij was prachtig hij zat daar samen met zijn zusje en allebei met zielige oogjes tegen de rand op te springen neem me mee neem me mee kies mij! En de rest van de andere rassen pups hard te blaffen vreselijk geluid! Ik wist dat ik snel weg moest lopen en in de auto weer teleurgesteld terug naar huis moest gaan maar vond het zo zielig mijn zus is dierenarts assistente en mijn moeder vroeger ras fokker van maltezers aangeschreven bij raad van beheer en goede show loper en ik zal je zeggen ook daar komen niet altijd goede pups uit op de show vroeger met de kampioenshond parvo opgelopen! Ik heb bij mijn uitgekozen pup aan zijn buik gevoelt neusje gevoeld in zijn bek ogen en oren gekeken zag er allemaal goed uit de geur van parvo ken ik vieze sterk ruikende apparte lucht die rook ik daar gelukkig ook niet alles was netjes schoon pups hadden schoon drinkwater staan en de hokken waren ook schoon ik ben naar buiten gegaan om sigaret te roken en heb in de container gekeken allemaal mooi gevormde drolletjes besloten om het hondje daar niet achter te laten de gok te nemen dat ik misschien mazzel had en anders de pup nog een paar mooie liefdevolle weken te geven heel stom maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar achter te laten in de herrie en tot op de dag van vandaag heb ik spijt dat ik niet genoeg geld bij me had voor zijn zusje!
Ik heb hem op vrijdag 16 november 2012 gehaald in zijn passpoort staat dat hij op 8 september 2012 geboren is hij is rood/wit en zijn zusje was dat ook
Ik had hem de maandag daarop bij de dierenarts nog ff na laten kijken en hij was gezond geen problemen mee gehad wel een week diaree van voer verandert en van de dierenarts een pasta mee gekregen nu weet ik dat husky's zoiezo al slechte darmen hebben en al snel diarree krijgen van veel brokken hij krijgt nu dus ook alleen vlees voer
Hij is ondertussen al 8 maanden en altijd gezond geweest heel speels vriendelijk en energiek gek op mensen kinderen en andere honden echt heel veel geluk mee dus
Maar ik ben op zoek naar mensen die zijn zusje hebben ik wil graag weten hoe het met haar gaat krijg haar nu al 6 maanden niet meer uit me hoofd ook mensen die uit hetzelfde nest of een nest daarna een husky pup hebben gehaald ben ik wel benieuwd naar zij heeft nog lang met de foto van mijn reu geadverteerd

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik ben heel blij voor je dat het goed gaat,,

maar wat is nu de intentie....dat je geluk hebt gehad?dat je mensen wel aanraad daar te kopen omdat het bij jou wel heel goed ging?

isschien op het hondenforum advertentie zetten,daar zitten misschien meer mensen die daar hondje hebben gekocht en misschien het baasje van zijn zusje wel??

Saphira
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2011 20:15

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Saphira »

Ook wij hebben een pup bij jazzstal vandaan.
(chihuahua-mix november 2008)

Wij dachten een nestje bij een particulier te bekijken, wat achteraf dus bovengenoemde handelaar bleek te zijn.
De volgende dag bij de DA bleek een ooginfectie en had hij tevens een enting gemist.
De eerste 12 maanden is hij zeker elke maand, vaak zelfs om de 2 weken, vaste klant bij de DA geweest vooral wegens oogproblemen.
Gelukkig verkeerd nu hij in goede gezondheid met zijn inmiddels alweer 5 jaren.
Wel zijn wij nog altijd benieuwd naar het welzijn van zijn (in ieder geval) 2 ?broertjes?.

Marisca87
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2013 22:53

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Marisca87 »

Nee hoor ik raad zeker mensen niet aan daar te kopen! Het is niet goed wat daar gebeurd maar er zullen vast wel een hoop goede hondjes tussen zitten alleen die komen hier niet reageren wou alleen mijn verhaal vertellen dat het ook goed kan gaan maar zeker niet goed is en probeer zijn zusje te vinden misschien hadden die mensen geen geluk en kijken ze hier ook zal ook zeker ff op het hondenforum een bericht neer zetten bedankt voor de tip

roy1982
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 dec 2011 13:17

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door roy1982 »

Als je af en toe eens kijkt op marktplaats, zie je dat haar huishond "kees"
ook iedere 3 weken een nieuw nestje heeft.
Wat een achterlijk wijf is dat zeg!
Di verdient er een dikke boterham mee, dat weet ik zeker!

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Sterkte voor de mensen die een diertje hebben verloren. Snap niet dat dit ''handelen'' niet aan banden wordt gelegd :evil: ? Kan de dierenpolitie niet ingrijpen ofzo?

martron1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2013 04:14

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door martron1979 »

Hallo xxnikkixx,
ik weet niet of jij hier een melding van krijgt maar ik probeer het toch.
Onze mond valt open nadat we jou verhaal hebben gelezen.
Wij en en vriendenstel hebben nl een amerikaanse stafford pup van dezelde week als die van jou.
Die van ons is van 7 april en die van onze kennisen van 4 april.
Wij hadden in onze ogen een blauwe gekocht waarvan de ogen ook die kleur zouden blijfen!
Nou niet dus.En de twee honden werden als zusjes verkocht.Die andere is wel blauw met wit maar geen
volledige amerikaanse staffort maar een kruizing amstaf/bull.En we zijn er achter dat wij een kruizing stafford pitbull hebben.Ook wij hebben ze gekocht in juni.
Ik ben bang dat een van ons de pup heb gekocht van de andere dame die haar belooft was.
Ook onze beide honden zijn ziek geweest.met name die van onze kennisen.ook die kon geen brokken eten.
Gelukkig is het goed gekomen maar toch erg jammer.wij zijn wel erg nieuwsgierig wat de kleur is van jou
hond.en ook ons paspoort klopt niet.
mvg

Joyce-Erik
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 dec 2013 01:12

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Joyce-Erik »

Hoe stom kan je zijn!? Ik heb gisteren een labradorpup gekocht bij deze vrouw. Overigens was het wel in Duizel, mogelijk verhuisd? Ik dacht ook bij een nestje te komen, maar zag in de aanbouw een soort kennel met zeker 6 verschillende rassen pups. Bij de labradors zag ik grootteverschil tussen de pups en bij navraag bleek er 2 weken verschil te zitten tussen de labradors.
Alarmbellen gingen rinkelen bij het zien van de verschillende en hoeveelheid rassen, maar tegen beter weten toch een hele lieve pup gekocht. Zo moeilijk om dan toch weg te lopen en die beestjes te laten zitten! Ik heb de kleinste en de rustigste gekozen. Morgen (of eigenlijk vandaag) ga ik mijn eigen dierenarts bellen voor een gezondheidsonderzoek. Ik hoop dat ik ook 1 van de mensen ben met geluk....

Overigens zaten er nu ook 2 husky's. Verder naast de labradors, alleen kleine rassen en boomers.

Joyce-Erik
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 dec 2013 01:12

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Joyce-Erik »

Nog een nieuwe update over mijn labradorpup Sita. Het leek alsof ze kerngezond was, maar het bleek niet het geval. Bij dat gezondheidsonderzoek kwam niets 'geks' naar voren en ze kon weer gevaccineerd worden (als dat überhaupt wel eerder gebeurd is). Na die vaccinatie is de ellende begonnen. Diarree en hoesten... Terug naar de dierenarts bleek ze een fikse luchtweginfectie te hebben en een maag darm infectie. Is alleen niet tegelijk goed te behandelen. Ze is nog niet beter, maar het gaat de goede kant op. Verder zag ik 3 januari een lange worm op de grond liggen... Jakkes. Ik heb al mijn dieren (en kind en wijzelf) iets tegen wormen gegeven. Sita mocht het eigenlijk nog niet gezien ze al zoveel antibiotica kreeg en diarreeremmers, maar dit was toch indicatie genoeg om haar die dag nog wel te ontwormen.

Al met al is het antibioticakuurtje bijna afgelopen, hoest ze minder maar nog steeds en is de diarree ook nog niet over. Gelukkig is ze wel erg speels en eet en drinkt ze goed. Ik hoop dus dat ze snel beter is en op zal groeien tot een gezonde en lieve labrador.

martron1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2013 04:14

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door martron1979 »

hallo
ik zie dat ze dus nog steeds actief is op marktplaats.dit is ook ons verhaal.

Gesloten