LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jazzstal

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
keetje44
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2014 23:28

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door keetje44 »

Ook ik heb een pup een ruwharige teckel, bij jazzstal gekocht, hoe dom konden we zijn, we hebben haar op 29 januari gekocht en 4 dagen later werd ze doodziek, ze spugen bergen wormen en overgeven en diaree, haar gebeld ik kon wel komen met het hondje maar ik kon geen 100 km rijden met haar, dus op haar advies naar mijn eigen dierarst gegaan, vanalles geprobeerd en een dag later werdt saartje opgenomen ze bleek parvo te hebben, ze heeft 8 dagen in de kliniek gelegen maar gelukkig wel gehaald, ik heb alles op social media gezet om hier meer bekend heid aan te geven dat dit soort personen gestopt moeten worden. EN WIE HEEFT NOG MEER PUPS RUWHARIGE TECKELS GEKOCHT EIND JANUARI BEGIN FEBRUARI 2014 IK ZOU GRAAG MET HUN IN CONTACT KOMEN

linnie29
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2014 12:05

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door linnie29 »

Ohnee.... waarom ben ik zo stom geweest :( Zaterdag een king charles in Duizel gehaald, en denk dat dit over de zelfde personen gaat zo te lezen (en tja waarom heb ik niet eerder op haar naam gegoogeld...) Maar dat zijn allemaal vragen die nu komen. Te laat dus! Ons hondje ziet er tot nu toe nog fit en vitaal uit. Moeder was ook aanwezig. Eenmaal thuis was de pup wel wat rusteloos van de reis. Maar gisteren al leuk aan het spelen geweest en oogt nog gezond. Behalve dat ze haar eigen ontlasting probeert op te eten. Dinsdag 6 mei heb ik een afspraak met mijn eigen DA voor de laatste enting en controle. Ik hou mijn hart vast, de kinderen kunnen haar nu al niet meer missen en hoop zo dat alles goed is met mijn kleine kanjer!!!

CVesters
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2014 20:30

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door CVesters »

Met tranen in mijn ogen zit ik dit bericht te typen. Wij hebben februari 2013 bij deze dame een ruwharige dwergteckel gekocht. Hoe dat is gegaan is eigenlijk gelijk aan alle eerdere reacties hier. In eerste instantie leek Truffeltje, zo hebben wij hem genoemd, een kerngezonde teckel. Zo'n moppie. Na een paar dagen werd hij ziek. Uiteraard hebben wij nadat wij bij de dierenarts zijn geweest deze dame hier van op de hoogte gesteld. Tja, minder prettig gesprek. Truffel is helemaal opgeknapt en het grote genieten kon beginnen. Al snel bleek Truffel geen dwergteckel te zijn, hij werd buiten proporties groot. Met de gezondheid van Truffel ging het op en neer. Wij waren redelijk veel met hem bij de dierenarts. Maar ook hier kwamen we weer overheen. In de tussentijd was ook zijn gedrag aan het veranderen. Onze vrolijke, vriendelijke, ondernemende Truffel werd steeds agressiever. Geloof mij wij hebben echt alles ondernomen om dit te doorbreken bij hem. Dierenarts, gedragstherapie, dierenosteopaat en zo kan ik nog wel doorgaan. Ondertussen werd Truffel alleen maar agressiever. Gisteren begon het dieptepunt. Het gaat te ver, het doet zo'n pijn, om te vertellen hoe en wat. Het waren angstige uren, Truffel was compleet onbereikbaar, zo agressief. Uiteindelijk kalmeerde hij weer en leek het goed. Tot vandaag, het was nog vele malen erger. Verschrikkelijk. Hartverscheurend om onze Truffel zo te zien, hartverscheurend dat niemand meer in zijn buurt mocht komen. Behalve ik, dan trok hij eventjes bij. Dus weer de gang naar de dierenarts. Om een lang verhaal kort te maken. Truffeltje wij hebben met pijn in ons hart vanavond moeten laten inslapen. Ons lieve vriendje, want dat is en blijft hij ondanks alles, werd alleen maar agressiever, agressief.
Nu zitten wij met de kinderen in een leeg huis met een verslagen gevoel. Wij zijn blij dat wij ondanks alles Truffel bij ons hebben gehad, weg bij die heks uit Reusel. De dierenarts was geweldig. Zij was er al lang van overtuigd dat er in het prille begin van het leventje van Truffel grote fouten zijn gemaakt. Dat hij veel, maar dan ook echt veel te vroeg bij zijn moeder is weggehaald. En zo nog meer dingen.
Het doet verschrikkelijk veel pijn, maar de praktijken van deze dame waar wij ook met open ogen in zijn getrapt moeten echt gestopt worden. Dit dierenleed is niet normaal meer. Het is niet alleen vreselijk voor de dieren die ze verkoopt, maar ook voor het leed dat ze mensen aandoet.
Hoe kan dit gestopt worden!!!!!!

Nel Frikandel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2015 14:47

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Nel Frikandel »

Laten we ons allen eens bij elkaar pakken, en daar voor de deur afspreken!
Er zijn best wel een paar stoere kerels die met me mee willen, dat weet ik zeker!
Kijken of ze nog een hond verkoopt, de vuile ***

Megamindy
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2015 17:41

Re: Jazzstal

Ongelezen bericht door Megamindy »

Ook vandaag is er weer een slachtoffertje bekend van deze onmenselijke praktijken. Dit keer is het een Cavalier King Charles Spaniel, aangeboden door weer dezelfde.
Twee dagen heeft het beestje niet gegeten, daarna begon hij een beetje te drinken. Diarree en braken waren symptomen. Toen we de fokster belden, zei ze dat de pup waarschijnlijk heimwee zou hebben. Ook zouden we hem ananas-sap moeten geven, want dat vinden de hondjes lekker?! Dit vonden we erg vreemd dus dit hebben we niet gedaan. In een paar uur tijd ging het hondje erg snel achteruit, dus op naar de dierenarts. Al snel bleek het hondje Parvo te hebben en was hij er zo slecht aan toe, dat er geen behandeling meer kon worden gegeven.

Verschrikkelijk en wat een ontzettend zieke geest heeft deze vrouw om dieren zo ziek te laten worden en aan hun lot over te laten. Vooral nu ik lees dat deze praktijken al langer bezig zijn.. met honden, katten en zelfs paarden!! Laten we hiermee een heel duidelijk signaal afgeven aan andere mensen!
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jan 2015 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten