LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dennis Papegaaien in Den Haag

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door jor »

janamba10 schreef:Niemand zou ooit een papegaai in huis moeten willen halen. Het is dierenmishandeling. Leuk voor de mens, eenzaam voor het dier zo zonder een soortgenoot en opgesloten in een huis. Een papegaai hoort in het oerwoud.
Goed standpunt.

bulletje63
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2010 12:05

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door bulletje63 »

wisten jullie dat dennis familie is van 4animals in rijswijk zijn ook van die lekkertjes verkopen ook zieke vogels geloof me ik kan het weten want mijn baby papegaai is na 6 weken overleden aan pbdf geld wilde hij niet terug geven maar ik wilde geen nieuwe meer de dierenartskosten 300 euro wilde hij ook niet betalen .
na een hoop gedreig van hun kant heb ik even wat mannetjes die kant op gestuurd en uiteindelijk heb ik het aankoopbedrag terug gekregen .
dus mensen koop daar geen vogels want je loopt groot risico dat je een zieke vogel koopt wat heel verdrietig is en waardoor je een hoop ellende krijgt.
bovendien wil ik iedereen waarschuwen pbdf is zeer besmettelijk als er een zieke vogel in de kooi heeft gezeten ook al maak je hem schoon een nieuwe vogel kan weer besmet raken het beste kan je 3 maanden wachten alvorens er een nieuwe vogel in te doen.

ROBBIE34
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2010 00:39

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door ROBBIE34 »

Onze ervaringen met Dennis-Papegaaien is GOED! Wij waren 4mnd terug bij Dennis in Den-Haag geweest om zomaar ter orientatie te kijken naar vogels! Wij werden daar gastvrij ontvangen en zeer uitgebreidt geholpen! Nu Hebben wij bij zijn vader Dennis-Papegaaien in Amsterdam 2 prachtige en lieve vogels gekocht! Een Alba-Witkuif en een Rose-Kaketoe! Wanneer wij komen kijken voor voer-speeltjes enz worden wij gastvrij ontvangen en zien de vogels-winkel-park-hokken er SUPER-SCHOON EN VERZORGD UIT! Groetjes van Robert&Monique(broer@zus)uit Papendrecht! Wij snappen helemaal niets van die zielige mensen die volgens mij geen verstand van vogels hebben en het deze man niet gunnen en uiteraard enorm jaloers zijn dat deze man succesvol en de beste kweker is van Nederland!

nicole1982
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2011 15:01

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door nicole1982 »

nou nou, lekker hoor!
wij hebben deze week een papegaai gekocht bij dennis. ook wij kregen de inruilgarantie waar ie groot mee adverteerd.
onze grijze roodstaart van anderhalf is niet ziek maar niet de tamme vogel die hij beloofde. de afspraak was dat als het niet zou klikken we de vogel mochten inruilen voor een baby. nu zijn er dus opeens geen baby´s beschikbaar en zijn ze als ze er weer zijn ook nog eens 300 euro duurder.
lekker zaakje hoor.

kevin dooijeweert
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2012 14:36

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door kevin dooijeweert »

Goede dag

nou bij dennis papegaaien in den haag moet je niet weesen
wat een *** lui die daar werken is niet normaal je kan beeter naar rijswijk gaan daar wort je wel normaal behandeld je kan over al je geld uit geven
maar ik zou het niet bij dennis papegaaien gaan doen

gr kevin :twisted: :evil:

michael-ara
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2012 12:31

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door michael-ara »

Hallo ook ik wil even met jullie mijn ervaring met dennis papegaai delen.
Na dat ik opgelicht was door discues uit almere.
Die onze deze vogel verkocht heeft als zijnde niet schreeuwendAfbeelding
De kaketoe schreeuwde de oren van je kop.
Ook waren de situs papieren niet in orde.
Ik als leek op het gebiet kwa papegaaien had natuurlijk nooit kunnen weten dat die papieren niet in orde waren.
Wat je van een profesioneel verkopende partij wel mag verwachten.
Toen kwamen wij uit bij dennis had de vogel mee genomen.
Om hem in de opvang te plaatsen om dat wij klachten kregen van de buren. om dat deze lieve kaketoe echt de hele nacht door schreeuwde,
Na dat wij daar aangekomen waren en onze kaketoe aan dennis hadden laten zien. zag dennis dat de kaketoe ook nog eens heel erg slecht geknipt was en nog op de verkeerde manier ook.
Toen vertelde dennis ons dat wij ook onze kaketoe in konde ruilen.
En dat hij dan in de groep zou gaan en los in de winkel mag. maar dat hij hem niet meer gaat verkopen.
Dit vond ik ok een mooi huis en genoeg aandacht voor mijn kaketoe waar ik in een korte tijd toch een band mee had gekregen.
Met pijn in mijn hart vertelde ik dennis en de andere verkopers mijn wensen voor een papegaai. wat ik graag wil toen kwamen we tot een beslissing om pino onze baby geel voorhooft amezone gekocht.
Afbeelding.
Door alle verhalen hier en op het internet NIET de extra verzekering genomen om dat ik zelf de vogel ergens anders wilde laten testen.
Wij zijn binnen een week met pino bij een dieren arts geweest die pino uitgebreid heb onderzocht en bloed heeft afgenomen.
Twee langen weken wachten.
Ondertussen nog een paar keer bij dennis geweest om onze kaketoe te zien en om te kijken of hij het goed heeft.
Tot onze verbazing een heel groot verschil met thuis.
Het is nu een niet schreeuwende en compleet sosiaale vogel.
Eindelijk de testen zijn binnen alles was negatief.
geen polyoma, geen chlamydia,geen pdfd.
Pino groeit echt super. is een zeer lieve en niet eenkennige vogel.
Dus er zijn niet alleen slechte ervaringen met dennis papegaai. en helaas hoor je alleen de slechte en nooit de goede ervaringen. dus ik blijf vaste klant bij dennis ivm de goede vriendelijke en corecte service die ik van hun krijg.
mvg michael

Afbeelding

michael-ara
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2012 12:31

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door michael-ara »

hier nog even de foto, van het ziekte onderziek.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Singh55
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2012 09:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Singh55 »

Heb een paar weken geleden een blauw gele Ara gekocht bij Mink 4-animals.

De volgende dag was ie dood....!!! Nu zegt Mink simpel, "je hebt m verkeerd gevoed, jammer " je krijgt geen geld terug....

Help wat moet ik hiermee??? Intussen 1200,-eu verder

Singh55
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2012 09:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Singh55 »

vogels schreef:
Singh55 schreef:Heb een paar weken geleden een blauw gele Ara gekocht bij Mink 4-animals.

De volgende dag was ie dood....!!! Nu zegt Mink simpel, "je hebt m verkeerd gevoed, jammer " je krijgt geen geld terug....

Help wat moet ik hiermee??? Intussen 1200,-eu verder
Wat heeft dit met Dennis papegaaien te maken?
Ze schijnen familie te zijn....

odessa
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2012 21:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door odessa »

Dennis Pappagaaien NOOIT!!!!!!! meer :twisted:

zo'n 12 jaar geleden met mijn ex-vriendin na veel zoeken, kijken, lezen bij Dennis pappagaaien uitgekomen. We wilden graag een jonge Senegal pappegaai ook wel bekend als Bonte Boertje. Deze wilden we door handopfok grootbrengen dus moesten we zoeken naar een goed nest.
die zat toen meende ik in het plaatsje Ilp of Ielp.
daar aangekomen ff rondgekeken en al gauw werden we door een grote blonde man aangesproken [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. We vertelden hem dat we telefonisch contact hadden over een Bonte Boertje en wilden graag het nest zien. waarop hij nors reageerde en wegliep. wij hadden ondertussen vraagtekens bij of we er wel goed aan hadden gedaan om hier te komen? :?:
dus ben ik ff langs alle kooien gelopen en zag ik helemaal achter in het terrein een gigantische kooi ... ik schrok me rot wat ik daar zag :shock:
Amazones, Grijzeroodstaarten, Kakatoe's, een Ara, Engelse -en grasparkieten enz.
de ene kaler dan de andere, ze vielen constant mekaar aan, het stonk erg, water was troebel, geen voor in de bak, veel gekrijs en ga zo maar door :shock: :twisted: ik ben daar echt weggelopen van de schrik.
terug bij m'n ex heb ik haar alles verteld wat ik daar achter gezien had dus zij wilde dat eens zien ( tegen mijn advies in ) met dat ze die kant op liep werd ze achterna gerend door een medewerker die haar het pad versperde en haar wegstuurde. ongelofelijk :shock:
na lang bij de Hiacynth Ara te hebben gestaan werden we eindelijk geholpen en mochten we meelopen naar de grote schuur waar de kleinere kooien ( ongeveer 1m x 1m) de kooien waren echt vol .... overvol, want de vogels konden niet vrij rondvliegen of fatsoenlijk eten of drinken zonder aangevallen te worden. een verschrikking gewoon. :shock:
dachten we het ergste gezien te hebben .... maar nee ...
telefonisch had m'n ex met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een prijs afgesproken voor een jong Bonte Boertje voor ( ik meende ) 160 euro. algemeen kost een Bonte Boertje zo'n 190 euro. dus dachten we een goede deal te hebben voor een mooi, gezond vogeltje ... niets is minder waar. :(
Dennis ontkende dat hij telefonsich afgesproken had om 160 euro en was hij verbaal luid. daarna liet hij ons weer alleen in de kooienschuur. Na enige tijd komt een medewerker binnen lopen met de mededeling dat de prijs voor een Bonte Boertje 180 euro was en niet voor minder kon.
na enige overleg met m'n ex toch maar besloten om zo'n vogel te kopen voor 180 euro. :? na het uitzoeken van de Bonte Boertje werd dat arme vogeltje met redelijk geweld uit de kooi gevist en omdat wij een jong vogeltje wilden om handtam te maken begon die medewerker met een grote schaar grofweg in de vleugelveren te knippen ( nogmaal volstaat een paar pennen kortwieken zodat ie niet weg kan vliegen ). over de hele breedte van de ene vleugel was nog maar de helft over en het arme vogeltje krijsde alles bijmekaar :(
op de grond gevallen heb ik dat vogeltje rustig op m'n hand later stappen en voelde het arme ding gewoon rillen. ik was zo kwaad zoo kwaad :twisted:
dat ik besloten heb niets maar dan ook niets daar te kopen.
uiteindelijk daar weg te zijn heb ik aangifte gedaan en ook beschreven waar die zwaar mishandelde vogels gekooit waren op het terrein van Dennis pappegaaien in Ielp.
na deze traumatische ervaring bij Dennis zijn we toch verder gaan zoeken en terecht gekomen bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. een hobbykweker, maar met professionele kooien, goed voer, schone kooien (samen met z'n vrouw verzorgen ze de vogels)
en eerlijk is eerlijk ... we zijn naar Friesland gereden en daar aangekomen troffen we een vriendelijke man en vrouw ... we stelden ons voor en onder genot van een kop koffie kregen we een rondleiding langs allen kooien met uitleg van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. :D [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] hadden daar echt prachtige vogels o.a. Amazone's, rode Ara's,blauwvleugel Ara's, Pionussen, 3 soorten Bonte Boertjes ( roodbuik, geelbuik en oranjebuik ) enz. later mochten we mee naar de voedkamer van ons Bonte Boertje (oranjebuik) zag d'r echt schoon uit ... alles trouwens :D
na nog een kop koffie met ons nieuwe aanwinst op schoot hebben we uiteindelijk 180 euro betaald en kregen we wat opfokvoer en toebeharen gewoon mee :D kijk ... dat noem ik nog eens een kweker van hart en ziel :D

als ik een vogel wil dan ga ik weer naar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] :D
voor degene die interesse heeft hier een link naar zijn site en schroom niet bij vragen hem te mailen ...

http://www.vogelhobbykweker.nl/index.html

greetz Odessa
Laatst gewijzigd door Radar op 17 aug 2012 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door bprosman »

geen chlamydia
Netjes opgevoede papagaai, altijd een condoom gebruikt.

Singh55
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2012 09:44

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Singh55 »

Ik wil simpel mn geld terug

odessa
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2012 21:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door odessa »

Beste Singh55,

ik ben van mening dat je gewoon recht hebt op je geld. geen discussie over mogelijk, maar dit zal dan z.s.m. juridisch aangevochten moeten worden.
hier een link waar 4mink waarschijnlijk actief is om alles goed te praten/ verdedigen :shock: ...

http://www.vogelarena.com/forum/forum_r ... cordnum=75
men blijkt niet echt tevreden te zijn over de manier waar 4mink op deze forum tewerk gaat. :shock:

ik zou dit juridisch aanpakken.

succes.

greetz Odessa :D

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door john duelieux »

Sorry, ik begrijp niet dat er steeds weer mensen zoveel geld uitgeven aan dieren bij dubieuze handelaren. Dan is het toch vragen om bedonderd te worden. En het leed van een dode of doodziek dier toe te krijgen.
Dit is persoonlijk: trek je er vooral niets van aan, maar ik ben van mening dat papegaaien niet in huiskamers thuis horen maar in de jungle.

odessa
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2012 21:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door odessa »

john duelieux schreef:Sorry, ik begrijp niet dat er steeds weer mensen zoveel geld uitgeven aan dieren bij dubieuze handelaren. Dan is het toch vragen om bedonderd te worden. En het leed van een dode of doodziek dier toe te krijgen.
Dit is persoonlijk: trek je er vooral niets van aan, maar ik ben van mening dat papegaaien niet in huiskamers thuis horen maar in de jungle.
feitelijk heb je gelijk, John :D
maar hedendaags is het ,, normaal '' om dit soort dieren in huis te hebben als huisdier, helaas.
maar dat er brute handelaren jarenlang dit soort praktijken op na houden is gewoon te zot voor woorden. word eens tijd dat De Haag politiek dit soort gespuis flink aanpakt.

greetz Odessa :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door bprosman »

maar dat er brute handelaren jarenlang dit soort praktijken op na houden is gewoon te zot voor woorden. word eens tijd dat De Haag politiek dit soort gespuis flink aanpakt.
Even aanhakend op John's opmerking, als er geen vraag is, is er ook geen markt en sterven de handelaren vanzelf uit. Kijk naar bont.

odessa
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2012 21:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door odessa »

beste Singh55,

over het betaalde bedrag aan 4 animals het volgende:

deurwaarder inschakelen?
Ja. Een deurwaarder kan uiteindelijk een voorlopig beslag leggen, maar voor uitvoering daarvan is een gerechtelijk vonnis nodig:
Dat betekent dat u bewijzen moet hebben: bewijs van betaling en dat iemand (liefst een dierenarts) heeft geconstateerd dat de papegaai dood is. Een aangetekende brief is ook zeer nuttig, waarin u aangeeft wat er gebeurd is en uw geld terugeist.
Van een (aantoonbare) bedreiging kunt u ook aangifte doen bij de politie.
Ook nuttig kan zijn om screenprints te maken van de site waar ik een link van bijgevoegd heb wat die M. allemaal zegt en doet.
http://www.vogelarena.com/forum/forum_r ... cordnum=75
deze screenprints kunnen aantonen dat 4 animals idd strafbare feiten pleegd en eigenlijk de boel belazerd of u kunt de link hierboven met de aangifte opgeven, dan kan de politie tijdens de behandeling van je aangifte deze site bekijken.
als duidelijk is dat er zaken zijn die niet pluis zijn dan heeft de politie namelijk de bevoegdheid om de weggelaten delen op die site ( door modorator bijv. ) op te vragen.

succes

greetz Odessa :D

michael-ara
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2012 12:31

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door michael-ara »

odessa schreef:Dennis Pappagaaien NOOIT!!!!!!! meer :twisted:

zo'n 12 jaar geleden met mijn ex-vriendin na veel zoeken, kijken, lezen bij Dennis pappagaaien uitgekomen. We wilden graag een jonge Senegal pappegaai ook wel bekend als Bonte Boertje. Deze wilden we door handopfok grootbrengen dus moesten we zoeken naar een goed nest.
die zat toen meende ik in het plaatsje Ilp of Ielp.
daar aangekomen ff rondgekeken en al gauw werden we door een grote blonde man aangesproken [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. We vertelden hem dat we telefonisch contact hadden over een Bonte Boertje en wilden graag het nest zien. waarop hij nors reageerde en wegliep. wij hadden ondertussen vraagtekens bij of we er wel goed aan hadden gedaan om hier te komen? :?:
dus ben ik ff langs alle kooien gelopen en zag ik helemaal achter in het terrein een gigantische kooi ... ik schrok me rot wat ik daar zag :shock:
Amazones, Grijzeroodstaarten, Kakatoe's, een Ara, Engelse -en grasparkieten enz.
de ene kaler dan de andere, ze vielen constant mekaar aan, het stonk erg, water was troebel, geen voor in de bak, veel gekrijs en ga zo maar door :shock: :twisted: ik ben daar echt weggelopen van de schrik.
terug bij m'n ex heb ik haar alles verteld wat ik daar achter gezien had dus zij wilde dat eens zien ( tegen mijn advies in ) met dat ze die kant op liep werd ze achterna gerend door een medewerker die haar het pad versperde en haar wegstuurde. ongelofelijk :shock:
na lang bij de Hiacynth Ara te hebben gestaan werden we eindelijk geholpen en mochten we meelopen naar de grote schuur waar de kleinere kooien ( ongeveer 1m x 1m) de kooien waren echt vol .... overvol, want de vogels konden niet vrij rondvliegen of fatsoenlijk eten of drinken zonder aangevallen te worden. een verschrikking gewoon. :shock:
dachten we het ergste gezien te hebben .... maar nee ...
telefonisch had m'n ex met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een prijs afgesproken voor een jong Bonte Boertje voor ( ik meende ) 160 euro. algemeen kost een Bonte Boertje zo'n 190 euro. dus dachten we een goede deal te hebben voor een mooi, gezond vogeltje ... niets is minder waar. :(
Dennis ontkende dat hij telefonsich afgesproken had om 160 euro en was hij verbaal luid. daarna liet hij ons weer alleen in de kooienschuur. Na enige tijd komt een medewerker binnen lopen met de mededeling dat de prijs voor een Bonte Boertje 180 euro was en niet voor minder kon.
na enige overleg met m'n ex toch maar besloten om zo'n vogel te kopen voor 180 euro. :? na het uitzoeken van de Bonte Boertje werd dat arme vogeltje met redelijk geweld uit de kooi gevist en omdat wij een jong vogeltje wilden om handtam te maken begon die medewerker met een grote schaar grofweg in de vleugelveren te knippen ( nogmaal volstaat een paar pennen kortwieken zodat ie niet weg kan vliegen ). over de hele breedte van de ene vleugel was nog maar de helft over en het arme vogeltje krijsde alles bijmekaar :(
op de grond gevallen heb ik dat vogeltje rustig op m'n hand later stappen en voelde het arme ding gewoon rillen. ik was zo kwaad zoo kwaad :twisted:
dat ik besloten heb niets maar dan ook niets daar te kopen.
uiteindelijk daar weg te zijn heb ik aangifte gedaan en ook beschreven waar die zwaar mishandelde vogels gekooit waren op het terrein van Dennis pappegaaien in Ielp.
na deze traumatische ervaring bij Dennis zijn we toch verder gaan zoeken en terecht gekomen bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. een hobbykweker, maar met professionele kooien, goed voer, schone kooien (samen met z'n vrouw verzorgen ze de vogels)
en eerlijk is eerlijk ... we zijn naar Friesland gereden en daar aangekomen troffen we een vriendelijke man en vrouw ... we stelden ons voor en onder genot van een kop koffie kregen we een rondleiding langs allen kooien met uitleg van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. :D [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] hadden daar echt prachtige vogels o.a. Amazone's, rode Ara's,blauwvleugel Ara's, Pionussen, 3 soorten Bonte Boertjes ( roodbuik, geelbuik en oranjebuik ) enz. later mochten we mee naar de voedkamer van ons Bonte Boertje (oranjebuik) zag d'r echt schoon uit ... alles trouwens :D
na nog een kop koffie met ons nieuwe aanwinst op schoot hebben we uiteindelijk 180 euro betaald en kregen we wat opfokvoer en toebeharen gewoon mee :D kijk ... dat noem ik nog eens een kweker van hart en ziel :D

als ik een vogel wil dan ga ik weer naar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] :D
voor degene die interesse heeft hier een link naar zijn site en schroom niet bij vragen hem te mailen ...

http://www.vogelhobbykweker.nl/index.html

greetz Odessa


hallo ga nu eens even kijken. je praat negatief over iemand met een ervaring van 12 jaar geleden. beetje onzin vind je niet.
als hij zo slecht zo zijn zou hij dan al 40 jaar bestaan? wel erg jammer dat je alleen de nare dingen en nooit de positieve dingen hoord maar gelukkig heb ik een super gezonde en zeer levende vogel die met veel plezier hier in mijn huis rond vliegt. heel erg brabbelt. super lief voor onze kat en hond is dus ik zeg ga gewoon eens kijken en geniet wat dennis papegaai aan mooie gezonde vogels heeft te bieden. ps voor dat iemand gaat zeggen dat ik vast en zeker familie ben dat ben ik dus NIET ik ben gewoon een tevreden klant

odessa
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 aug 2012 21:48

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door odessa »

@ Michael

idd 12 jaar geleden, maar heb al jaren geen huisdieren meer en waarom bijv. een vogel kopen bij een zware dierenmishandelaar? mijn ogen en oren liegen NOOIT!!!!!!
en jah ... dat zo'n handelaar zoals je aangeeft al 40 jaar bestaat heeft waarschijnlijk te maken met tussentijdse doorstart mogelijkheden of op naam van een ander familielid de zaak voortzetten. Dat je een goede ervaring hebt met D. papegaaien is waarschijnlijk een uitzondering. Wees blij met deze goede ervaring ( had graag ook gewild een goede ervaring na te hebben bij D. pappegaaien, maar helaas. )
ook ken ik anderen die slechte ervaringen hebben met hem, dus vandaar NOOIT!!! meer D. Pappegaaien voor moi :D

greetz Odessa :D

caje69
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2013 14:37

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door caje69 »

Wij hebben een kooi bij Dennis papegaaien besteld en betaald op 11 december en tot nu toe hebben wij nog niets ontvangen. Als je een e-mail stuurt of je belt weet hij wel altijd iets uit te vinden. Ronduit SCHANDALIG de mensen zo bedriegen.

Gesloten