Mydogismylife schreef:
Fam van Kimenai
Ik heb jullie hier wel over gebeld, zo'n klein jaar geleden toen de aanvallen begonnen.
De dame die ik sprak was kortaf en zeker niet medelevend, vragen werden niet naar behoren beantwoord.
Als jullie iets willen oplossen met mij, dan geef mij het aankoop bedrag maar terug, dat zou dan een kleine vergoeding zijn voor de toren hoge kosten die gemaakt zijn bij verschillende dierenartsen, zowel in nederland als in Belgie!
Ik heb alles gedaan om haar te genezen en te ondersteunen!
Helaas!
Een jaar geleden hebben ze "netjes" gereageerd op een openbaar forum, hierna heeft u geen contact opgenomen, dat is niet erg netjes. Ze kunnen zich het eerste gesprek niet herinneren en u heeft ze geen tweede kans gegeven, beetje laat om nu iets te gaan verwachten als u zelf niet moeite heeft genomen om na uw openbare klacht hierop te reageren.
Nu terug naar de situatie. Epilepsie bij honden is niet altijd erfelijk, echter is er in januari 2013 een fokker aansprakelijk gesteld voor alle schade omdat zij niet konden aantonen voldoende te hebben gedaan om eventuele erfelijke epilepsie te voorkomen.
Deze fokker is op de hoogte (forum is het bewijs, immers hebben ze uw klacht beantwoord) dat de pub epilepsie heeft, ondanks dit hebben ze wel een nieuw nestje. Hiermee zijn ze dus nalatig. Indien deze pubs ook epilepsie hebben dan zijn ze 100% aansprakelijke voor alle schade.
Indien u dus kunt bewijzen dat de fokker op de hoogte was toen u de pub kocht (dus een andere koper die voor uw was vinden) dan kunt u ze aansprakelijk stellen voor alle schade die u heeft geleden.
Dat het niet verstandig is om dieren te kopen via MP van een consument is niet echt verstandig, maar dat weet u inmiddels ook wel dus waarom dit nog relevant is snap ik niet helemaal.