Vermoedelijke broodfokker Tilburg en omgeving

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
Huskylove

Re: Vermoedelijke broodfokker Tilburg en omgeving

Ongelezen bericht door Huskylove » 12 dec 2016 00:24

lizzy28 schreef:wij hebben van iemand een huskypup van 12 weken overgenomen omdat die er niet meer voor kon zorgen ivm werk enz. nu blijkt na navraag te hebben gedaan dat deze ook gekocht is bij deze "fokker" in tilburg. de pup was 7 weken toen deze mensen hem op gingen halen en er staat in zijn paspoort dat hij maar 1 keer ingeent is in bladel nu vraag ik me dus af na alles wat ik gelezen heb of hij zoiezo wel echt geent is??
hij is nu sinds wij hem hebben (en waarschijnlijk ervoor ook al) aan de diaree maar er zit geen bloed of iets bij maar we gaan vandaag met hem naar de dierenarts omdat ik het helemaal niet vertrouw verder is hij wel heel speels en eet en drinkt goed. als je alle verhalen leest van mensen die daar een pup gekocht hebben en de ellende die ze ermee gehad hebben dat moet toch niet kunnen????? en als je ook kijkt hoeveel verschillende rassen hij aanbiedt waar zou hij die honden toch vandaan halen??

als ik had geweten dat hij daarvandaan kwam had ik hem nooit gekocht ook al is hij nog zo lief en mooi :(

ik hoop maar dat het goed afloopt :?
Lizz weet je wanneer de husky geboren is ik heb mogelijk familie

Patasja

Ongelezen bericht door Patasja » 05 mar 2017 16:58

Deze heeft pups op meerdere locatie s zitten

Yvonneilona

Ongelezen bericht door Yvonneilona » 05 jan 2018 16:55

Vandaag vrijdag 5 januari 2018 bieden xij nog steeds pups aan.
HEIDEWACHTEL X Labrador en nog een kruising. Wij zoeken nl een hond.
Gelukkig googelde ik haar, en kwam ik dit artikel tegen.

cocostier

Ongelezen bericht door cocostier » 06 okt 2019 13:16

Ik had al even niet meer gekeken op dit forum. Ik schrik er van dat ze nog steeds actief zijn in 2018.
Dat ik hier weer ben komt omdat ik buikpijn krijg van advertenties die ik tegenkom op marktplaats. De teksten zijn vergelijkbaar met 2013. Alleen zie ik nu pups die door privé omstandigheden uit huis geplaatst worden. Ik kan niet bewijzen of deze verhalen echt zijn of een verkoop techniek.
Wat me op valt is dat je niet kunt berichten alleen bellen. Geen naam bij de advertenties maar afkortingen.
Dezelfde tekst staat dat ze sociaal zijn met kinderen, ingeënt zijn, paspoort hebben en een opsomming is van praktische gegevens. En prachtige solo foto's geposeerd.
Nederland word wakker en stop de broodfok handel. .. onderzoek eerst naar de achtergrond van deze aanbieders.

Plaats reactie