Even theoretisch gesproken.. Zelfs al zou TS een betalingsachterstand hebben en is TS in gebreke gebleven het een en ander te betalen. Dan nog rechtvaardigt dat niet om 5 à 6 keer op 1 dag te bellen. Dat heeft namelijk geen enkele zin. Stel je zegt bij het 1e telefoontje al dat het overgemaakt wordt.. dan heeft het echt geen zin om de 2de, 3de ... keer te bellen omdat het bedrag dan niet op datzelfde moment op de rekening staat.
KPN gaf zelfs ook al aan dat zij het wel overlast vonden, zoals TS schreef.
Dus als er maar een zakelijke grondslag is mag je tig keer per dag lastiggevallen worden? Stel je voor dat je net bent gewisseld van energieleverancier of van telecomaanbieder. Hoe zou je het vinden als deze je 5 a 6 x per dag zou bellen met waarom je weg bent gegaan en of je niet terug wil komen enz. en hoe zou je het vinden als alle bedrijven dat gaan doen waar je een zakelijk/pariculier relatie mee hebt.ronald g schreef: Er is sprake van telefoonverkeer tussen een zakelijke en een particuliere relatie. Van stalking is dus geen sprake.