LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Patrick Minnaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2019 09:42

Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Ongelezen bericht door Patrick Minnaard »

Ben er achter gekomen dat er bedragen afgeschreven worden van mijn rekening door support Cmpayments, elke maand 12.50euro, en afgelopen juni zelfs 37.50euro, die laatste kon ik niet meer terugboeken helaas en ben daarover en die andere in de mail geklommen.
De organisatie zelf zegt dat ze afschrijvingen doen in opdracht van "vrije verhuur" een organisatie die huurwoningen op hun site zet waar je vervolgens alleen maar informatie over krijgt als je een abonnement neemt.
Aangezien ik dat niet wil word ik toch geconfronteerd met afschrijvingen. De organisaties wijzen echter naar elkaar als het over de afschrijvingen gaat. Help!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Patrick Minnaard schreef:
31 jul 2019 10:02
Ben er achter gekomen dat er bedragen afgeschreven worden van mijn rekening door support Cmpayments, elke maand 12.50euro, en afgelopen juni zelfs 37.50euro, die laatste kon ik niet meer terugboeken helaas en ben daarover en die andere in de mail geklommen.
De organisatie zelf zegt dat ze afschrijvingen doen in opdracht van "vrije verhuur" een organisatie die huurwoningen op hun site zet waar je vervolgens alleen maar informatie over krijgt als je een abonnement neemt.
Aangezien ik dat niet wil word ik toch geconfronteerd met afschrijvingen. De organisaties wijzen echter naar elkaar als het over de afschrijvingen gaat. Help!
Je zult bij vrije verhuur je moeten afmelden. Je hebt je daar ook aangemeld. Cmpayment is enkel de verwerker.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

je krijgt geen info behalve bij een abbo???

er word geld afgeschreven dus dit is geen abbo, wat is dit dan en als het geen abbo is dan gewoon storneren en nummer blokkeren...

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U hebt daar blijkbaar een actief account. zet dat stop..

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Afschrijvingen van mijn betaalrekening door Cmpayments

Ongelezen bericht door renewouters »

Cmpayments is onderdeel van een gerenommeerd bedrijf uit Breda, cm.com. Daar ligt het dus niet aan.

Gesloten