LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal+

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
dik

canal+

Ongelezen bericht door dik »

canal+ heb ik opgezegd 4-3-02de abonnement loopt tot 30-9-02 daarna zou ik worden afgesloten maar nee hoor uitzenden blijft doorgaan nouja ik heb bewijs.ik heb de automatiese betaaling geblokkeert dus ze kunnen niets afschrijven.16-10-02 komt er een briefvan canal+dat ik 26,25euro verschuldig ben 19-11-02 canal+schrijft dat de automatische incasso uit blijft dat ik 26-11-02wordt afgesloten en dat ik 15,88euro moet bijbetalen.3-12-02 canal+schrijft dat uit onze administatie blijkt dat u een betalingsachterstand van 78,75euro heeft voor 18-12-02betalen anders 15,88euro afsluitkosten betalen.7-12-02canal+beld mij en vraagt hoe het zit met betalen,ik zeg dat ik niet meer lid ben vanaf 30-9-02 en dat ik een officiele bericht heb van canal+maar uitzenden blijven ze doen.16-12-02 weer een brief dat ik betalen moet30-12-02 weer een brief dat ik betalen moet.7-1-03weer een brief dat ik 105,55euro betalen moet tegen 20,00uur beld canal+ik heb gezegt dat ik niet meer lid ben ik moest maar een kopie sturen ik zei dat doe ik niet want dat moet aangtekend verstuurd worden en dat kost 6,75euro later zei die man van canal+oja sorry u bent niet meer lid maar uitzenden tot 22-1-03.24-2-03canal+schrijft al eeder maakten wij u op attent de betallingsachterstandis 121,43 binnen 7dagen na dagtekening betalen.indien de betaling uitblijft zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen incassokosten34,00euro.24-3-03 weer een brief van canal+ dat ik 121,43 binnen 5dagen na dagtekening telefoonisch moet betalen zoniet incassobureau weer 34,00euro erbij.dit is toch een diepvries douce waard.ze weten dat ik niet meer lid ben en nou doen ze dit ook nog het lijkt u.p.c.wel net zo dom.

e brantenaa

Re: canal+

Ongelezen bericht door e brantenaa »

beste dik wij hebben precies het zelfde mee gemaakt met canal+ wij werden onderbewindgesteld en moesten alle abonamenten op zeggen per aangetekend was voor ons teduur lang verhaal kort verteld wij moesten nog 8 maanden doorbetalen voor dat canal+ stopte met het sturen van aanmaningen en de deurwaarder alles is nu gesaneerd ook de 8 maanden canal+ welke wij dus niet hebben gehad cq ontvangeng met vr grt e brantennar

Marcel (2)

Re: canal+

Ongelezen bericht door Marcel (2) »

Dik,

Ik ben benieuwd hoe de zaken er bij jou voorstaan. Ik zit met een vergelijkbaar probleem en krijg maar geen inhoudelijke reactie op mijn vragen... wil niet voor de rechter om 27 euro, maar baal hier enorm van!

Gesloten