LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] container cleaning

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
simon damkat
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2004 18:11

container cleaning

Ongelezen bericht door simon damkat »

ook wij zijn er ingetrapt. bij ons kwam een man aan de deur die zei dat er maandelijks 5 euro betaald zou worden voor het reinigen van onze containers. toen kwamen met een rekening van 65 euro en ze waren hier nog nooit geweest . we hebben er achteraan gebeld en tegen die vrouw gezegd dat we pas betalen als ze echt kwamen dus die vrouw zei dat ze dit jaar echt nog 4 keer kwamen wij hebben toen 20 euro over gemaakt ze zijn 1 keer geweest en nu krijgen we via intrum een rekening van 113.90 euro wat kunnen we nu het beste doen ik ga niet betalen dat weet ik nu al wel.

fred wierda

Re: container cleaning

Ongelezen bericht door fred wierda »

ik heb na diverse klachten en na het afsluiten van het contract met container cleaning nederland b.v nog maar drie keer in het jaar dat ik klant ben hun reiniger gezien , ik heb nu het contract opgezegd en heb een intrekking machtiging gestuurd, het enige wat ze kunnen zeggen is dat ze me een acceptgiro zullen sturen, ze beweerde zelfs dat mijn container gereinigd was terwijl ik in spanje zat en mijn container helemaal niet buiten stond, een stelletje oplichters zijn het volgens mij, als ik een contact afsluit kan ik volgens de wet , na het niet na komen van hun kant over gemaakte afspraken met de reinigingsdatums, het contract opzeggen wegens nalatigheid en wangedrag van hun kant :!: :!: :!:

velliinga

Re: container cleaning

Ongelezen bericht door velliinga »

CONTAINERCLEANING NEDERLAND blijft aan de gang. Sinds januari heb ik verschillende vormen van kontakt (telefonisch en schriftelijk) gehad. ik heb nooit een contract ondertekend, de container is nooit door hen schoongemaakt: zij hebben alleen mijn adres van hun voorganger doorgekregen) Inmiddels is nu het tweede incassobureau bezig om geld van mij te krijgen; het zijn telkens andere bedragen en er worden telkens andere data genoemd.

vandaag het incassobureau intrum-justitia (waarvan ik vandaag een brief kreeg) geprobeerd te bellen: de hele dag door. Op hun webside staat dat ze 85 callcentre medewerkers hebben, maar die zijn de hele dag konstant in gesprek: een stuk of 6 x:"al onze medewerkers zijn in gesprek", daarna het bandje met een keuzemenu: je kunt later terugbellen of als je je nummer inspreekt, bellen zij zo snel mogelijk terug. Vergeet het maar!!! terwijl jij wel binnen acht dagen moet reageren anders wordt het bedrag (wat ingezet wordt bij €15,-- en al gegroeid is tot €65,- ) nog veel hoger.

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: container cleaning

Ongelezen bericht door berendjan »

Een welgemeend advies: als je klachten hebt of op een betalingssommatie, egaal of van de schuldeiser, een incassobureau of een deurwaarder, wilt reageren: doe het dan schriftelijk. Dan heb je een bewijs dat je gereageerd hebt en als het tot een rechtzitting komt is dat stukken sterker dan de opmerking dat je telefonisch hebt gereageerd. Zeker als je de datum en met wie je gesproken hebt niet meer weet. Bovendien, incassobureau of deurwaarder sturen jouw reactie door naar hun opdrachtgever, de schuldeiser. Als die reageert, sturen ze diens reactie ook weer naar je door. Uit hun eigen zullen ze nooit reageren.

Gast

Re: container cleaning

Ongelezen bericht door Gast »

Als die reageert, sturen ze diens reactie ook weer naar je door. Uit hun eigen zullen ze nooit reageren.
Ik denk ook niet dat ze zelf zullen reageren.

Gesloten