LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dun en Bradstreet

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Herman

Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door Herman »

Hallo,

Ik ben opzoek naar mensen die vervelende ervaringen hebben met het incassobureau Dun en Bradstreet, Rotterdam.
Je mag ze in het forum melden maar ook via de email.
Groetjes, Herman

ilse

Re: Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door ilse »

ja ik ken ze heb er ook last mee gehad vervelende mensen daar

Lindy

Re: Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door Lindy »

Als je in aanraking komt met Dun & Bradstreet (een incassobureau) dan heb je daaraan voorafgaand een te betalen rekening genegeerd; ergo niet betaald !
M.i. 'eigen schuld, dikke bult'

dick

Re: Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door dick »

ook ik heb veel last gehad van incassobureau dun en bradstreet over een rekenig die ik wel voldaan had,ze blijven brieven sturen,ook na een aantal telefoontjes dat ik wel betaalt had,ze denken dat ze daar heel wat zijn bij dun en bradstreet,nog een paar keer gebeld,hielp niet,ze slapen rechtop in dat bedrijf,toen nog een keer gebelt,de 10"ekeer en medegedeeld dat ik nu naar dun en bradstreet kom om dit probleem voor eens en altijd op te lossen,toen werden ze wakker daar in rotterdam,ik had wel degelijk betaald en op tijd!!!! het geld stond op een zijrekenig van dun en bradstreet!2keer betalen? mooi niet piet,ze proberen het gewoon,als je op tijd betaalt hebt,gewoon laten gaan dat flut incassoburo en vermelden dat je even langskomt met de betaalde rekening en dat ram je in zijn keel!!dat is de taal die dun en bradstreet verstaat!!! op de nette manier gaat het niet,zijn ze niet wakker en worden ook niet wakker!de harde manier werkte wel!betaalt is betaalt!

Hans

Re: Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door Hans »

bericht vooral voor dick: heb je eraan gedacht om referentie nummers te vermelden en de rekeningnummers gecontroleerd? je had ook een betalingsbewijs kunnen overleggen. nu heb je alleen een grote bek en dat wordt niet gewaardeerd bij die medewerkers kan ik je wel vertellen

wim peters

Re: Dun en Bradstreet

Ongelezen bericht door wim peters »

pas in godsnaam op voor inkassobureaus ze hebben geen enkele rechtsbevoegdheid en mogen vaak voor bemiddeling vragen wat ze willen u moet nooit reageren op dreigementen van een inkassobureau want ze gokken er op dat u uit angst maar gaat betalen u moet allen wel zeker van uw zaken zijn en dan hoeft u natuurlijk niets te vrezen

Gesloten