LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euro

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Gast

euro

Ongelezen bericht door Gast »

:oops: zowel agis en upc


willen dat ik gaan betalen omdat ik geen autm. incassso wil
mag dit
kosten zijn een euro per maand
.
mvg verkerk

Gast

Re: euro

Ongelezen bericht door Gast »

ja dat mag.

WAARSCHUWING: MACHTIG UPC NOOIT VOOR JE REKENING.

Heel veel mensen, waaronder ikzelf hebben daar heel slechte ervaringen mee. Regelmatig boeken ze dubbele bedragen af, ze vergeten kortingen etc etc.

Oplossing: automatische overboeking bij de bank (via internet bankieren), gaan ze mee akkoord.
Andere oplossing: overstappen naar een levernacier die niet zo achtelijk doet. Bijv: ADSL via KPN.

De tweede oplossing is uiteraard de beste methode.

Gast

Re: euro

Ongelezen bericht door Gast »

De beste methode is uiteraard UPC opzeggen!

Maureen

Re: euro

Ongelezen bericht door Maureen »

Beste mensen,

Ik zit voor het eerst op deze site. Maar moet nu echt even mijn verhaal kwijt!

Het is werkelijk een ramp..Ben hier nu veel geld en tijd aan kwijt...Voor mijn gevoel is Intrum Justia net zo erg als UPC. Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik van UPC een factuur die ik helemaal niet kon plaatsen. Keer op keer moest ik facturen en brieven naar ze toe sturen blablabla...Totdat ik van incassobureau Intrum Justitia te horen kreeg dat ik dit bedrag moest betalen anders zou een deurwaarder aan de deur komen. Ik heb ze meteen gebeld en gezegd dat ik al zolang bezig ben om een specificatie op te vragen etc. maar telkens niets ontvang....Ben ik met ze bezig, ze zeggen je hebt gelijk. Wacht het maar af en vervolgens krijg ik van hen weer een dreig factuur...Ik weer bellen en weer zeggen ze niet betalen hoor....Nog even geduld nu zijn we weer anderhalf jaar verder en ik heb ongeveer in die tijd 20 betalingsbrieven ontvangen. ik heb ieder keer gebeld, gemailed enz. maar telkens hoor ik hetzelfde. Het is een zaak van het jaar 2000.
Wat moet ik hier nou mee???????

Gast

Re: euro

Ongelezen bericht door Gast »

Maureen, er zijn duizenden mensen in nederland die vergelijkbare ervaringen hebben. Betaal nooit een factuur als je niet weet waar de factuur voor is! Het zegt al genoeg dat UPC niet weet waar de factuur voor is.

Gesloten