LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brutaliteit van Lasercards-service

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
l.pilon
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2008 16:36

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door l.pilon »

onlangs 3000 euro gestort op mijn visarekening zodat ik meer kon pinnen (en dus punten verzamelen) Dit was ook op mijn rekeningoverzicht op internet te zien.
Na vele malen verschillende bedragen te hebben betaald met de pas (moest ook allemaal in verschillende keren) werd opeens de betaling niet geaccepteerd.
Wat bleek: kaart geblokkeerd want er stond op mijn oude, gestolen kaart (in juli 2007, ik gebruik al heel lang de nieuwe kaart) nog een saldo open.....
Kaart geblokkeerd betekent bij de familie lasercards ook dat je niet je rekeningoverzicht op internet kan bekijken.
Wat was er gebeurd met mijn gestorte geld? het was op de oude kaart gezet??@@#
Ondanks het feit dat ik een limiet heb van 3750 euro is het toch mogelijk geweest meer dan de limiet te betalen.
Het zal snel in orde worden gemaakt, het duurt wel een week! dus ik kan niet op internet kijken en mijn kaart niet gebruiken!

marvince88
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2007 11:56

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door marvince88 »

Dag allemaal sommige gedupeerde van Primeline?LaSer,
Ik heb een paar jaar geleden ooit een uitgestelde betaling van primeline gebruikt gemaakt en alles afgelost,tot nu toe heb ik weleens reclame van ze ontvangen maar nooit op gereageerd.Maar in December 2007 hebben ze een zogenaamde papiere credit kaart gestuurd,zo als altijd gelijk weggegooid.TOT MIJN VERBAZING HEEFT LaSer EEN AUTOMATISCH INCASSO VAN 29.50 EURO AFGESCHREVEN EN IN JANUARI 10 EURO,Februari ook 10 Euro!!!!!!!!!!!!
Dus Primeline gebeld na een half uur wachten kreeg je eindelijk iemand te spreken,die zei zonder enig bewijs dat ik ooit een keer een contract had getekend waarbij als je vanaf wilt er 29.90 Euro moest betalen
(zo soort afkoop regeling.)Nu lees ik dat er meer mensen zijn die dus ooit een keer Pimeline heeft gebruikt,nu ineens een credit kaart heeft ontvangen waarbij je zonder enig contract daarvoor of gebruikt heeft gemaakt ervoor moet gaan betalen!!!Wil a.u.b nog meer mensen melden met dezelfde klacht zo dat we dit kunnen stoppen!!

wubb3
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2008 15:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door wubb3 »

Ik heb ook een regeling via primeline, had een nieuwe gitaar nodig omdat mijn oude gewoon echt op was. december maand dus kon net niet genoeg uitgeven die maand, het ding was 1000 euro dus dan maar even via primeline.

Was gezegd 2% rente + administratiekosten, prima geen probleem.

Nu 2 maanden later zit ik te wachten tot ik eens een factuur krijg hoe ik kan betalen.. uiteindelijk zelf maar gebeld ( na 20 min wachten krijg je ze te pakken ) en nu kan ik het bedrag eindelijk overmaken. rentevrij zeggen ze omdat ik het binnen 1 jaar ineens betaal.

Tot nu toe alles goed dus, ik weet dat ik nog wel genaaid ga worden, je komt er toch niet onderuit.

Maar ik vindt niet dat mensen de verkopers hiervan moeten beschuldigen. het is allemaal erg complex en ik verwacht niet van een jongen van 18 die mij een gitaar verkoopt een complete uitleg over rente systemen en credit kaarten kan geven. verkopers in winkels zoals dixons etc werken daar ook maar om hun boterham te verdienen en echt niet om mensen op te lichten, en ze werken ook niet op provisie basis dus zij zijn net zo ontwetend als de " slachtoffers" van primeline.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Maar ik vindt niet dat mensen de verkopers hiervan moeten beschuldigen. het is allemaal erg complex en ik verwacht niet van een jongen van 18 die mij een gitaar verkoopt een complete uitleg over rente systemen en credit kaarten kan geven. verkopers in winkels zoals dixons etc werken daar ook maar om hun boterham te verdienen en echt niet om mensen op te lichten, en ze werken ook niet op provisie basis dus zij zijn net zo ontwetend als de " slachtoffers" van primeline.
Grotere onzin heb ik nog niet gelezen op welk forum dan ook. Medewerker Primeline misschien?

wubb3
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2008 15:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door wubb3 »

hoezo onzin ? heb je wel eens die regels van primeline gelezen ? ik ben zelf zeker niet de domste maar het is een hele studie zowat om alles door te hebben als je de kleine lettertjes leest, en per lening verschilt het ook nog eens.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Frans75 »

Dus weten ze niet wat ze verkopen en zouden dat mischien ook beter niet meer moeten doen.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Als je nou niet kunt lezen vraag dan hulp.
Als je niet weet wat je koopt, koop het dan niet.
Als je niet weet wat je eet, eet het dan niet.
Als je niet weet wat Primeline levert onder welke voorwaarden, ga er dan niet mee in zee.
Het schijnt dat we alleen nog geilen op al het moois wat ons wordt voorgeschoteld en dan lopen we onze l*l maar achterop.
Denk na voordat je wat doet en/of tekent.
LaSer is net als de rest, je wordt genomen waar je bij staat.
Er zijn meer banken waar je kunt lenen tegen normale prijzen.
18% is onbeschoft maar het staat gewoon te lezen en je trapt er toch in. Niks kleine lettertjes....

aphrokitty
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2008 23:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door aphrokitty »

Beste Cesar,

Ik had niets geleend, maar iets gekocht met een uitgestelde betaling. Dat is volgens mij toch wat anders. Dit hadden mijn vrouw en ik al eerder gedaan met de aanschaf van een auto. Niks creditcards en geen registratie bij het BKR. Netjes op het afgsproken tijdstip betalen en geen vuiltje aan de lucht,
Nu deed ik voor mijn gevoel hetzelfde met de aanschaf van mijn motor.
Gewoon een uitgestelde betaling. Op de overeenkomst worden de creditcards wel genoemd, maar de verkoper vult verder geen gegevens in. Ik heb de toegezonden creditcards ook nooit geactiveerd. Dus heb ik nu een klein oorlogje met BKR om de registratie van mijn naam af te halen. Je wordt er tenslotte gewoon ingeluisd. Volgens mij hebben slechts weinigen in de gaten op welke manier. Die kun je dus niet kwalijk nemen dat zij een creditcard overeenkomst hebben zonder dat zij er zelf van op de hoogte zijn.

Groet, Aphro

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Ik had niets geleend, maar iets gekocht met een uitgestelde betaling.
Ik wil je leeftijd niet weten maar geef je één raad: Wees niet zo naief aphrokitty.

aphrokitty
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2008 23:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door aphrokitty »

Beste Cesar,

Ik wil hier best wel eens van gedachten over wisselen maar niet op dit forum, want dat is daar niet voor.

Ik ben bang dat jij iedereen die in goed vertrouwen handelt voor dom en naief verslijt.

Aphro

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Als je nou niet kunt lezen vraag dan hulp.
Als je niet weet wat je koopt, koop het dan niet.
Als je niet weet wat je eet, eet het dan niet.
Als je niet weet wat Primeline levert onder welke voorwaarden, ga er dan niet mee in zee.
Het schijnt dat we alleen nog geilen op al het moois wat ons wordt voorgeschoteld en dan lopen we onze l*l maar achterop.
Denk na voordat je wat doet en/of tekent.
LaSer is net als de rest, je wordt genomen waar je bij staat.
Er zijn meer banken waar je kunt lenen tegen normale prijzen.
18% is onbeschoft maar het staat gewoon te lezen en je trapt er toch in. Niks kleine lettertjes....
Dus toch naief?
Het kan ook mijn leeftijd zijn dat ik wat nuchterder in het leven sta. Misschien heb ik al deze lessen al geleerd en tracht ik je te waarschuwen.

Sharray
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2008 13:06

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Sharray »

Bij de BCC heb ik een koelkast gekocht en meteen betaald. Ongevraagd kreeg ik een creditcard opgestuurd en meteen gebeld dat ik er geen behoefte aan heb. De kaart kon ik doorknippen en weggooien. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan! Wel wordt er later 14,95 van mijn rekening gehaald. Ik was te laat met storneren...
Weer gebeld en vervolgens moest ik een brief schrijven dat mijn creditcard doorgeknipt was en dan zou ik ervan af zijn.

Een tijdje later kreeg ik een brief dat per abuis geld van mijn rekening was gehaald of nog zou gaan gebeuren, dat het snel rechtgezet zou worden en excuses natuurlijk. Er is toen geen geld van mijn rekening gehaald, dus erg vreemd dat je wel een brief krijgt.

Stom genoeg ben ik straal vergeten die brief te sturen, dus vraag ik me af of ze binnenkort toch weer gaan incasseren voor de creditcard???

Iemand schreef al dat het helpt een aangetekende brief aan ze te sturen, rekening te blokkeren, etc. Dat is toch zeer dubieus om ervan af te komen van iets wat je in eerste instantie helemaal niet wilde hebben!!! Is het blokkeren voldoende of toch beter allemaal brieven schrijven?

Tenslotte hoop ik ook dat dit programma aandacht besteed aan deze malafide praktijken!!

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

De fout zit bij BCC.
Deze hebben aangegeven op hun documenten, mogelijk via de administratie dat u wel een creditkaart wilde. Daar zit vaak het probleem. In het vervolg duidelijk aangeven niet geinteresseerd te zijn in die ongein.

harrygoedhart
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 dec 2005 13:24

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door harrygoedhart »

Van het weekend bij een Tinq pompstation een folder van de Tinq for Life card meegenomen.
Lijkt allemaal leuk. Gratis card als je minimaal euro 500/jaar met de card betaald.
Het blijkt dat ook Tinq de card bij Lasercard heeft ondergebracht. :twisted:
Na Google te hebben gebruikt kwam ik op dit Forum.
Ondanks dat hij gratis is en blijft, doe ik het dus toch maar niet :wink:

martdehaan
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 nov 2007 22:19

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door martdehaan »

vervallen
Laatst gewijzigd door martdehaan op 14 mar 2009 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

opi
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2008 13:50

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door opi »

Ik heb in een stomme bui via Gamma een Visacard besteld maar heb constant problemen met het betalen van het openstaande bedrag via het internet, het volgende gebeurt:
Ik log in op de gebruikelijke manier en zie online wat het openstaande bedrag is en wil dit overmaken.
dus vul ik dit bedrag in geef aan op welke datum dit afgeschreven kan worden en klik op verzenden.
Alles klaar zou je denken, maar als ik de volgende dag kijk of de betaling verricht is sta ik nog steeds voor hetzelfde bedrag in de schuld en is de betaaldatum terruggezet van 06-05-08 naar 05-12-2007, ja 2007.
Dit heb ik nu 3 keer geprobeert maar ik kan mijn schuld maar niet aflossen en de rente draait maar door.
dit is nu de tweede keer al dit jaar dat ik deze problemen heb.
Heeft iemand een idee hoe ik hieraf kan komen?
Als ik nu de rekening op nul heb zal ik mijn verdere leven ervoor oppassen ooit nog weer in de klauwen van Lasercards te komen.
Wat een misselijkmakend bedrijf is dit. :evil: :evil:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door D1RK »

Gezien de meeste Credit Card aanbieders die hier en bij Kassa genoemd worden zal ik deze nooit aanvragen zolang er verse berichten te vinden zijn, dus vooraf informeren en daarom klaag ik niet.

opi
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2008 13:50

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door opi »

Helemal mee eens ik had dit eerder moeten onderzoeken dan had ik de stommiteit niet begaan. :oops: :cry:
Lasercard is als de dood voor cardfraude maar wat zij doen is in feite fraude plegen.
Wanneer iemand opzettelijk op een oneerlijke manier mensen geld afhandig maakt dan is dat fraude.
Als het mij onmogelijk wordt gemaakt om af te lossen en daardoor mijn schuld blijft bestaan dan is dit opzettelijke oneerlijkheid.
Het gevolg van het blijven staan van mijn schuld is dat er rente berekend word over het openstaande bedrag en dat is dan in mijn ogen fraude. :evil: :evil:

NietVoorPoes!
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2008 15:57

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door NietVoorPoes! »

Ook hier een slachtoffer van die kakkerlakken (want dat zijn het) bij Primeline.
Mijn vriendin heeft een scooter op afbetaling gekocht om mee naar haar werk te rijden. Ze is er erg blij mee, maar die kruimeldieven van Primeline vergallen haar pleziertje omdat ze niet genoeg hebben aan de woekerrente, maar ook door een schimmige opzet van het contract een credit card + 1250 euro krediet willen slijten.

Allemaal nog tot daar aan toe – het gebrek aan zelfrespect van de mensen achter deze financiele aasgier is niet zozeer mijn probleem.

Wat wel een probleem is, is dat de klantenservice van Primeline mij voorliegt. Ik heb nergens voor getekend, maar Primeline houdt bij hoog en laag vol dat mijn vriendin en ik een “economische eenheid” vormen, waardoor ik ook vastzit aan credit card en krediet, met een registratie bij BKR op de koop toe!

Jammer voor Primeline dat de wet hier toch echt heel anders over denkt :D

Ik heb de gesprekken opgenomen, de creditcards doorgeknipt, een brief, email en aangetekend poststuk verstuurd en ze een week gegeven om inhoudelijk te reageren.

Ik ben echter geenszins van plan het hier bij te laten zitten. Ik heb bewijs van het feit dat Primeline de regels voor financiele instellingen met voeten treedt en ben bezig een dossier te vormen.

Ongeacht het antwoord van Primeline ben ik voornemens een speciale website in het leven te roepen waarin ik hen zal neerzetten als zijnde een stelletje opportunistische huichelaars en leugenaars. Een uitermate malafide bedrijf.

Vanzelfsprekend zal ik hetzelfde doen met ALLE winkels die de rotzooi van Primeline helpen slijten. Daar heb ik namelijk ook geen goed woord voor over.

De waarheid mag gezegd worden.

harrygoedhart
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 dec 2005 13:24

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door harrygoedhart »

@ NietVoorPoes!
Geplaatst op 27 Apr 2008 18:07 door martdehaan


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben ontiegelijk boos op die oplichters van laser service. Daarom heb ik een website geplaatst om iedereen te waarschuwen en die gasten helemaal naar de verdommenis te helpen.

neem mij niet kwalijk voor mijn taalgebruik maar ik ben echt laaiend

de website vindt U http://www.martonline.org

ook kunt U reageren op het forum aldaar.


Macho de Hond
Je bent dus niet de enige :wink:

Gesloten