LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback actie Samsung s8

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Kateriena
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2017 18:06

Cashback actie Samsung s8

Ongelezen bericht door Kateriena »

Kon mijn GSM abonnement verlengen, Samsung had een leuke promotie, bij nieuwe Samsung s8 kreeg je 100 € terug met opsturen van oude gsm.Abonnement verlengt bij T. Mobil met nieuwe Samsung s8 .Heb gebeld of ik adres kon krijgen waar het pakketje met de oude gsm na toe moest .Kreeg een SMS met de heel gegevens.Alles ingevuld de verzendLabel uitgeprint en op gestuurd (mijn oude gsm was 1€ waard ) .wachten maar in oktober geen 101€,Daar begint het wordt van kastje naar muur gestuurd ,heb gesproken met 14 medewerkers. 3 keer afgeduwd, beloofd om terug te bellen .Je moet naar Samsung bellen ,Maar 't. Mobil heeft mij het verkeerde adres per SMS gegeven .het pakketje is naar hun gegaan ,Dat heeft samsung voor me uitgezocht. En ze kunnen verder niks meer voor me doen .Graag een tip hoe ik mijn 100 € alsnog kan krijgen bij T. Mobil Ben ook 180 belminuten kwijt heb er 100 terug gekregen
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2017 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Cashback actie Samsung s8

Ongelezen bericht door Icasheb »

Dit is inderdaad erg zuur. In principe had t-mobile met deze actie niks te maken, alleen maar Samsung. Nu is het wel zo, hun hebben schijnbaar het verkeerde adres gegeven en daarvoor zijn hun verantwoordelijk en niet Samsung.

Heeft u de bon nog met de track en trace code nog? Dat kan u in ieder geval aan t-mobile laten zien (bewijs dat die is opgestuurt, naar welk adres en dat die ook daadwerkelijk daar is afgeleverd), samen met die SMS, en dan moeten hun het maar uitzoeken hoe ze het verder afhandelen met u. Samsung kan in dit geval dan ook niet veel voor u betekenen, want hun hebben uw oude toestel niet ontvangen.

Succes in ieder geval. Dit zijn erg lastige zaken.

Robinnnntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2018 08:39

Re: Cashback actie Samsung s8

Ongelezen bericht door Robinnnntje »

Beste,

Ik heb in de samsung actie tijd . Een nieuw abbonement afgesloten op een note 8 (via tmobile).

Ik heb telefonisch contact gehad met samsung voor ik mijn oude toestel heb opgestuurd over hoe het precies werkte.

Ik heb dus mijn oude telefoon ( s6 edge) met een berekende waarde van 30 euro opgestuurd naar

L8p antwoordnummer 15020
2210 vb noordwijkerhout
(22 feb)

En zou binnen 4 dagen een ontvangstbevestingen krijgen. (27 feb 2018)

Na 13x bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden . Tot op heden geen 30 euro en 100 euro extra cashback of ontvangstbevesting.

Samsung vertelt mij dat dit ligt aan het bedrijf l8p
Ik opzoek naar het bedrijf l8p . Volgens de kamer van koophandel werkt er 1 persoon en is er geen telefoonnummer beschikbaar.

Kan iemand mij helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen. Afwachten of aangifte.

Met vriendelijke groet Robin

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Cashback actie Samsung s8

Ongelezen bericht door Icasheb »

L8P is, volgens mij, een bedrijf dat door samsung is ingehuurd om dit soort dingen voor ze te doen.

https://eu.community.samsung.com/t5/Gal ... d-p/432391

Hier is ook een topic over op Samsung.

Blijf samsung gewoon berichten. Hun moeten dit voor je oplossen.

PlompWendy
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2018 22:32

Re: Cashback actie Samsung s8

Ongelezen bericht door PlompWendy »

Medio februari kocht ik een Samsung S8 en deed mee aan de cashback actie van 100,- extra. Ik had al problemen bij het invullen van het formulier dat steeds vastliep waardoor ik uiteindelijk met 2 aanmeldingen in het systeem zat. Volgens Samsung kwam dit allemaal wel goed na vele keren telefonisch overleg en kon ik mijn toestel gewoon opsturen en dan zou het helemaal goedkomen. Nou dat kwam het dus niet...
25 maart kreeg ik een betaling van 34,42 overgemaakt van een bedrijf L8P. Ik weer contact zoeken met Samsung want ik zou 134,42 terugkrijgen ipv 34,42
Elke keer werd mij verzekerd dat dit nog goed ging komen. Er werd een melding van gemaakt en ik moest geduld hebben. Inmiddels belde ik ongeveer elke 3 weken om te vragen waar mijn geld bleef.
25 mei was het dan eindelijk zover een bedrag van 134,42 werd op mijn rekening gestort. Ok, 34,42 teveel want die hadden ze reeds betaald...
Maar nu komt het gedonder ze eisen de 134,42 terug omdat die dubbel betaald zou zijn ipv dat ik 34,42 die teveel betaald is terug moet storten. Ze dreigen inmiddels met formele vorderingskosten die ook voor mijn rekening komen als ik niet binnen 5 werkdagen het bedrag terug betaal. Uiteraard heb ik netjes op de eerste mail gereageerd dat ik graag bewijs wilde zien van de dubbele betaling van 134,42 want die was mij niet bekend en dat ik het een raar mailtje vond en het beschouwde als SPAM. De tweede mail was half leesbaar op zondagavond en diezelfde avond kwam mail 3 met het verzoek tot terugbetalen binnen 5 dagen.

Het telefoonnummer van dit bedrijf in Belgie is niet in gebruik. Dus telefonisch contact lijkt onmogelijk. Als je op de website probeert door te klikken naar contact mogelijkheden als LinkedIn of Twitter dan wordt je doorverwezen naar een interne pagina op hun website en kan je weer terugkeren naar het contactformulier.

Dit bedrijf lijkt er overduidelijk een spelletje van te maken om zo onbereikbaar mogelijk te zijn. En het mooie is Samsung verschuilt zich achter dit bedrijf! Ik doe mee aan een actie van Samsung en ben nu verwikkelt in een discussie over een betaling met een ander bedrijf waarvan Samsung zegt dat zij daar niks aan kunnen doen.
Tijd voor Radar om hier eens verder in te duiken want dit kan toch niet zomaar gebeuren lijkt mij?

Gesloten