Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
RPross
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2011 16:06

Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door RPross »

Dit bedrijf moet je echt mee oppassen. Ze sturen geen brieven of mails nee ze gaan direct met een vordering naar de rechtbank. EN LET OP: daar kom je pas achter na dat de zitting is geweest. Daar komt nog mij dat dit bedrijf ook nog eens telkens extra kosten er bij verzint waar ze geen recht op hebben. Ook zeggen ze dat ze beslag op je salaris hebben gelegd terwijl dat nog niet is gebeurt maar ze gaan wel de kosten doorberekenen. Ondanks dat ik alles heb betaalt gaat dit bedrijf schandelijk verder zonder ook maar aan een wetgeving te houden. Dit bedrijf is uit op uw geld, dit bedrijf is uit op veel te veel geld en de wet laat ze niet tegenhouden! Ik durf zelfs zo ver te gaan om te zeggen dat ze je oplichten!

Kokka1
Berichten: 397
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Klinkt als een goed onderbouw objectief verhaal. Ben reuze benieuwd naar de andere kant

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij gebrek aan allerlei informatie dan maar een domme, maar wel enigszins voor de hand liggende vraag: ben je toevallig verhuisd, dat al die informatie je niet heeft bereikt?

Voor de goede orde: Yards is dus gerechtsdeurwaarder in Almere. Op het forum is één ander topic terug te vinden, maar dat is voor de TS verder niet relevant.

Overigens: je erkent dat je een schuld hebt. Yards geeft de mogelijkheid je dossier in te kijken. Heb je nooit van die mogelijkheid gebruik gemaakt? http://yardsalmere.nl/dossier

Cro
Berichten: 2054
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Cro »

Kijkende naar de historie van TS is dit al het 3de of 4de deurwaarderskantoor waar hij problemen mee heeft, nu kan dit natuurlijk iedere keer een fout van deze deurwaarders zijn, maar het valt wel een beetje op.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Cro schreef:
24 mar 2021 20:42
Kijkende naar de historie van TS is dit al het 3de of 4de deurwaarderskantoor waar hij problemen mee heeft, nu kan dit natuurlijk iedere keer een fout van deze deurwaarders zijn, maar het valt wel een beetje op.
Ik heb in mijn bijna 55 jaar nog nooit met 1 deurwaarder te maken gehad, laat staan met 3 of 4....

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En na het neerplempen van een topic wordt er niet gereageerd om duidelijk uitleg te geven. Alleen maar de gal spuwen, maar van enige oplossing is TS schijnbaar niet gediend.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik heb het topic gemeld, met de vraag of dit weer zo'n topic wordt waarin TS nooit meer reageert, net zoals zijn andere topics.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ga hier niet eens op reageren. Totaal kansloos.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
24 mar 2021 21:59
Dus toch een reactie
Ah, het verschil tussen “ reageren” en “ erop reageren” was net te subtiel voor je :wink:

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Moneyman schreef:
24 mar 2021 22:06
breien schreef:
24 mar 2021 21:59
Dus toch een reactie
Ah, het verschil tussen “ reageren” en “ erop reageren” was net te subtiel voor je :wink:
Scherp als een molenmes! 🔪

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door witte angora »

PeterPeters1966 schreef:
24 mar 2021 20:49
Cro schreef:
24 mar 2021 20:42
Kijkende naar de historie van TS is dit al het 3de of 4de deurwaarderskantoor waar hij problemen mee heeft, nu kan dit natuurlijk iedere keer een fout van deze deurwaarders zijn, maar het valt wel een beetje op.
Ik heb in mijn bijna 55 jaar nog nooit met 1 deurwaarder te maken gehad, laat staan met 3 of 4....
Ik wel. Had net een nieuwe woning, ligt er ineens wat in de bus voor de vorige bewoner. Die had zich nooit voor die woning uitgeschreven. Huurcontract op het raam geplakt met een brief erbij, bus verf in de vensterbank, nooit meer iets van gehoord.

Maar goed, dat is off-topic.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door sjohie »

Cro schreef:
24 mar 2021 20:42
Kijkende naar de historie van TS is dit al het 3de of 4de deurwaarderskantoor waar hij problemen mee heeft, nu kan dit natuurlijk iedere keer een fout van deze deurwaarders zijn, maar het valt wel een beetje op.
Een zekere trend is er redelijk betrouwbaar uit te destilleren inderdaad.. :wink:

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door sylvesterb »

RPross schreef:
24 mar 2021 19:37
Dit bedrijf moet je echt mee oppassen. Ze sturen geen brieven of mails nee ze gaan direct met een vordering naar de rechtbank. EN LET OP: daar kom je pas achter na dat de zitting is geweest.
Dan kun je simpel verzet aantekenen tegen het verstek vonnis.
RPross schreef:
24 mar 2021 19:37
Daar komt nog mij dat dit bedrijf ook nog eens telkens extra kosten er bij verzint waar ze geen recht op hebben. Ook zeggen ze dat ze beslag op je salaris hebben gelegd terwijl dat nog niet is gebeurt maar ze gaan wel de kosten doorberekenen. Ondanks dat ik alles heb betaalt gaat dit bedrijf schandelijk verder zonder ook maar aan een wetgeving te houden.
Erg vreemd dat deurwaarder met een goede naam extra kosten verzint en beslag zou leggen op uw loon terwijl u heeft betaald. Wanneer u alles heeft betaald na de beslaglegging hoeven ze niets te innen maar dient u wel de bedragen te betalen. U kunt dit soort zaken natuurlijk voorkomen door gewoon te betalen wanneer u de factuur ontvangt. Dit voorkomt dat het bedrijf naar een incassobureau en daarna deurwaarder met stappen om hun geld te ontvangen, waarop ze gezien u betaald heeft gewoon recht hebben.
RPross schreef:
24 mar 2021 19:37
Dit bedrijf is uit op uw geld, dit bedrijf is uit op veel te veel geld en de wet laat ze niet tegenhouden! Ik durf zelfs zo ver te gaan om te zeggen dat ze je oplichten!
Maar dat oplichten heeft gezien uw historie weinig betekenis, dit denkt u nogal snel. Hoe is uw rechtzaak afgelopen uit uw vorige topic heeft u de zaak gewonnen of verloren?

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bedankt voor de waarschuwing. Als ik ooit met een deurwaarderskantoor te maken krijg zal ik zeker niet met die yards in zee gaan want dat zijn volgens meneer P
Ross oplichters.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Deurwaarders moeten dan ook meer aan klantenbinding doen....

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Inderdaad. Bijvoorbeeld een weggeefactie. De winnaar krijgt een gratis ontruiming ofzo.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

breien schreef:
25 mar 2021 17:27
Volgens mij komt het wel vaker voor dat een persoon het niet eens is met de vordering van de deurwaarder
Het komt inderdaad wel vaker voor. Maar doorgaans worden ze toch met koffie én slagroomtaart ontvangen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
26 mar 2021 00:56
breien schreef:
25 mar 2021 17:27
Volgens mij komt het wel vaker voor dat een persoon het niet eens is met de vordering van de deurwaarder
Het komt inderdaad wel vaker voor. Maar doorgaans worden ze toch met koffie én slagroomtaart ontvangen.
De taart valt mee (gelukkig, al worden ze met enige regelmaat op kantoor bezorgd), maar het zou je nog wel eens kunnen verbazen hoe vaak ik koffie aangeboden krijg.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Deurwaarderskantoor Yards doet aan oplichten!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ah, gelukkig ;)

Gesloten