LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doorlopend krediet bij Neckermann met 15% rente

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Doorlopend krediet bij Neckermann met 15% rente

Ongelezen bericht door 16again »

Die link zegt me weinig.
Zoals ik art16.a uitleg, is handhaven van die 15% wel toegestaan
https://wetten.overheid.nl/BWBR0005233/2011-06-02
Al vraag ik me af, of er sprake is van regelmatige afwikeling, als weer nieuw krediet wordt opgenomen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Doorlopend krediet bij Neckermann met 15% rente

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat klopt helemaal, voor kredieten met een vaste rente. Die 15% blijft van kracht zolang de kredietovereenkomst niet wordt gewijzigd.

Neckermann handelt keurig volgens de regels, exact zoals het ook aan TS is uitgelegd.

Klachtenteam VF
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2019 08:57

Re: Doorlopend krediet bij Neckermann met 15% rente

Ongelezen bericht door Klachtenteam VF »

Beste heer/mevrouw,

In uw bericht laat u weten dat u het niet eens bent met de hoogte van de rente op uw schuld.

Op basis van de gegevens hebben wij helaas niet kunnen achterhalen op welke schuld uw klacht betrekking heeft. Wij willen u graag helpen en kijken of wij uw klacht kunnen oplossen, maar dan hebben wij meer informatie nodig.

Kunt u ons per email uw gegevens (naam, adres, geboortedatum en dossiernummer) toesturen? Wij zien uw reactie graag binnen een week na vandaag tegemoet op ons e-mailadres [email protected]. Als wij binnen deze termijn geen reactie van u hebben ontvangen, zullen wij de kwestie als afgedaan beschouwen.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

Klachtenteam Vesting Finance

bijl65RB
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2017 10:36

Re: Doorlopend krediet bij Neckermann met 15% rente

Ongelezen bericht door bijl65RB »

Ook ik had een krediet bij Neckermann, wel is die na het failliet gaan bij invest financien geheel afbetaald, dus loopt daar geen krediet meer en ook ik heb die hoge rente betaald.

Gesloten