LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eénmalige machtiging Powned

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.

Voel jij je ge-powned

Peiling eindigde op 14 apr 2010 21:46

Nee. Ik voel me niet ge-powned
5
63%
Ja. Ik voel met ge-powned
3
38%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Powned
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2010 20:34

Eénmalige machtiging Powned

Ongelezen bericht door Powned »

Powned de nieuwe publieke in het omroepstelsel. Dankzij een actie waarbij leden gratis lid konden worden heeft Powned zijn huidige bestaan aan te danken. Ja, ook ik wilde ze gratis (een echte Hollander :) ) een kans geven. Voorwaarde: machtig Powned eenmalig om € 5,72 van je rekening af te schrijven en in april krijg je het geld terug :P . Dit was allemaal een jaar geleden (2009).

Ik en met mij veel andere dachten toen hetzelfde en gaven Powned een kans. Echter vandaag wordt er door Powned een mailbericht verstuurd waarin staat geschreven dat zij eerdaags opnieuw € 5,72 zullen afschrijven. De eenmalige machtiging van toen wordt nu op eens een automatische incasso.

Wie heeft dit nog meer? :?:
Wie is het hier nog meer niet mee eens?
Wat kan er nu aan gedaan worden?

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Eénmalige machtiging Powned

Ongelezen bericht door Sjors_B »

https://registratie.powned.tv/

staat inderdaad halverwege : eenmalig

aavanputten
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 mei 2009 17:47

Re: Eénmalige machtiging Powned

Ongelezen bericht door aavanputten »

Inmiddels staat er jaarlijks. Die 5 euro gun ik ze van harte. je kunt de machtiging natuurlijk altijd intrekken.

gewooniemand
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 17:26

Re: Eénmalige machtiging Powned

Ongelezen bericht door gewooniemand »

Volgens mij haalt de TS twee zaken door elkaar. Je hebt POWNED en de Wakker Nederland zender van de Telegraaf. Wakker Nederland (WN) heeft zijn bestaan te danken aan de leden van de Telegraaf.
En die steun begint nu al, want de ongeveer 700 duizend Telegraaf-abonnees kunnen gratis lid worden. De 5,72 euro voor het lidmaatschap, wordt na 1 mei verrekend met het abonnementsgeld.
bron:http://www.volkskrant.nl/multimedia/art ... _Nederland

Bij POWNED zit het ander in elkaar. Vanuit GeenStijl is de oproep gedaan om hen te helpen aan een zender. Iedereen die daarbij wilde helpen kon een bepaald bedrag overmaken. Mochten zij het niet redden om in het publieke bestel te komen, zou iedereen zijn geld teruggestort krijgen, met rente. Dus niemand zou daar aan verliezen, alleen POWNED. Maar zij zijn dus toegelaten in het publieke bestel, wat inhoud dat zij jaarlijks nieuwe inkomsten en leden nodig hebben. Vandaar dat het nu ook jaarlijks is dat je ervoor betaalt, immer worden zijn nu een zender.

Het is dus heel logisch dat het nu een jaarlijkse afschrijving wordt. Maar dat geldt niet voor diegene die al gestort heeft omdat de voorwaarden veranderd zijn.

Gesloten