LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FNV: te veel betaalde contributie niet terug

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
sela
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 09:40

FNV: te veel betaalde contributie niet terug

Ongelezen bericht door sela »

FNV reageert niet! Betaald/verrekend te veel betaalde contributiegeld niet terug!

Op 22 oktober heb ik zowel telefonisch en mail contact gehad medewerkers van de FNV. Deze ging over de te veel/onjuist betaalde contributie. Ik ben namelijk sinds 2015 werkloos. Dit betekend dat ik ipv 16.48, maar 8.24 moest betalen. Dit zou recht gezet worden en de aankomende 6 maanden zou dit verrekend worden. Volgens de werknemer [cursief is door moderator aangepast] kon het van de afgelopen 6 mnd verrekend worden. Vond het prima. Na diverse keren gebeld te hebben is dit niet betaald en ook is dit niet verrekend. (Dit zou betekenen dat ik na dat mail 6 mnd geen contributie had hoeven te betalen.) Dit is niet gebeurd. Heb wel door betaald en heb hierover nogmaals gebeld en weer is dit niet goed gezet. Ook krijg ik continue rekening toegestuurd wat volgens jullie nog betaald moet worden. Heb hierover ook gebeld maar helaas word er geen actie ondernomen. Factuur/aanmaning Betreft 2x februari 9,47 deze zijn in april betaald. 26-4 en 14-4 april laatste datum is van een rekening wat eindigd met 831 betaald.

Wat ik totaal niet begrijp, is waarom er niet gereageerd word op mails. Ook word er verder geen actie ondernomen wanneer er telefonisch wat afgesproken word. Wel wordt er onterechte facturen doorgestuurd!

Belachelijk voor zo’n instelling!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 01 jul 2019 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: tekst in cursief is aangepast door moderator (van 'u collega' naar 'de werknemer')

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: FNV: te veel betaalde contributie niet terug

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Bovenstaand bericht stond in een bestaand topic over FNV. We hebben het even losgetrokken en de tekst iets aangepast.

Met vriendelijke groet,
Radar Forummoderatie

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: FNV: te veel betaalde contributie niet terug

Ongelezen bericht door sylvesterb »

sela schreef:
01 jul 2019 08:41
Op 22 oktober heb ik zowel telefonisch en mail contact gehad medewerkers van de FNV. Deze ging over de te veel/onjuist betaalde contributie.
En heb je al conform hun procedure een brief gestuurd met de benodigde gegevens:

https://www.fnv.nl/cao-sector/uitkering ... ontributie

Gesloten