LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Full Media Service

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Cesar »

Tantetellie, je schrijft dat je een contract bent aangegaan in augustus.
De ingangsdatum zou zijn per oktober.

Wat heeft u voor informatie op papier gekregen?
Stond zwart op wit dat er in oktober werd geleverd?
Stond zwart op wit dat je voor 24 maanden de klos was?

Waarom reageren in november? Het abo is al een kwartaal oud.

Ik wil niet vervelend doen maar ik denk niet dat je het redt.
Contracten langer dan een jaar kunnen per jaar worden opgezegd. Dus, opzeggen en rap, aangetekend.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Je hebt helemaal geen verplichtingen ten opzichte van dit zootje oplichters.

Wanneer je als bedrijf toch op zo'n zielige manier aan je omzet moet komen, zou ik me doodschamen.

ZIJ stellen voorwaarden, die wettelijk helemaal niet kunnen, raken heel erg selectief post kwijt. Uitgerekend je opzeg-brieven kunnen ze nergens vinden. Dan neem jij dat zootje toch zeker ook niet serieus?

invlissable
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jul 2006 16:01

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door invlissable »

Inderdaad. Zij blijven ons nu ook brieven sturen dat we moeten betalen. Nou ze gaan hun gang maar, ik betaal helemaal niks! Wettelijk kunnen ze ons niks maken! Maar irritant blijft het wel.... :evil:

Tantetellie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 nov 2006 19:05

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Tantetellie »

Ik krijg al sinds augustus brieven met aanmaningen tot betalingen. Maar, ik betaal gewoon niks. Heb deze morgen nog gebeld en die mevrouw aan de telefoon was absoluut niet vriendelijk. Ik zou er de gevolgen van dragen, zei ze. Welke gevolgen??? Mijn aboonent loopt echt pas sinds oktober, maar zij starten dit zelf al 2 maanden eerder op. Heb ondertussen al 1 pakket ontvangen en dat was in augustus. Sindsdien krijg ik alleen nog brieven, maar geen pakketten meer.

In de laatste brief stond dat mijn pakketten werden bijgehouden tot dat er een betaling gebeurde. Nou ja, die pakketten kunnen ze dan beter vanaf het begin bij de papierslag doen.

Karla
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:41

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Karla »

bij ons was de smoes iets van ketnet, ik had hun een mail gestuurd en ketnet krijgt blijkbaar veel meldingen hierover. ze hebben een waarschuwing op hun site gezet en de gerechtelijke instanties in belgie gewaarschuwd. hopelijk helpt het iets.
heb tot nu toe van FMS niets gehoord en dat is hun maar geraden ook.

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Hey allemaal...ik ben Agnes uit België en ja.. verleden week heeft mijn ex-man ook een magazine verzonden door FMSI - Maastricht in zijn postbus gevonden met de gekende melding ondertussen..ik ben nu dank zij Internet en Radar bij jullie terecht gekomen waar ik zielsgelukkig mee ben... heb ondertussen al een brief verstuurd naar de gemeente Maastricht zelf daar dit echt eens moet stoppen hé.
Als jullie mij willen helpen en jezelf mag ik dan aan ieder van jullie die met zelfde probleem zitten en ook al jouw kennissen die behept zijn met wangedrag mij zo spoedig mogelijk te willen contacteren via e-mail zodat we "samen" er iets kunnen tegen gaan doen...WANT DIT MOET EN ZAL STOPPEN.
Groetjes
Agnes
e-mail: [email protected]

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik vrees dat een gemeente(bestuur) hier weinig aan kan doen. Je zal inderdaad de politie zelf ervoor moeten benaderen. En ja, inderdaad samen, zodat ze bij FMS echt niet weten wat hen boven het hoofd hangt.

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Heb zonet een mail verstuurd naar Politie-Lanaken om hen op de hoogte te brengen van zaak daar verzender voor België met PB zit te Lanaken. Lieve mensen bezorg me a.u.b. een mailtje ik hoef geen adres of exacte naam alleen maar een bevestiging dat ook jullie de dup van deze historie geworden zijn. Laat me niet alleen staan hé.
Dank bij voorbaat

Shari
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2006 16:57

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Shari »

Hoi,

ik heb ook zoiets meegemaakt!
Ik was in Antwerpen op de Meir en werd aangesproken door 2 vrouwen, ze begonnen over dieren en wouden ons ook een basispakket van "Hart voor dieren" opsturen. Mijn vriend en ik gingen akkoord en hebben onze gegevens op papier gezet (naam, adres, rekeningnummer en zelfs een handtekening). Ze zeiden ons dat het 11€ zou kosten. Ze zeiden ook dat ze ons zouden bellen de dag nadien om te vragen of de twee vrouwen vriendelijk waren geweest, dat hebben ze dus ook nooit gedaan! Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat we daarvoor getekend hebben. Die 11€ zouden we begin januari moeten betalen maar mijn vriend heeft zijn rekeningnummer niet doorgegeven en heeft nu vandaag een overschrijving ontvangen. Daarop staat dat hij 207€ zou moeten betalen. We hebben nooit een kopij van het briefje gekregen dat we getekend hebben. Nu is mijn vraag, wat moet hij ervoor doen zodat hij die 207€ niet moet betalen? En gaat nu die 207€ automatisch van mijn rekening omdat ze mijn rekeningnummer hebben?

Ik hoop dat er iemand reageert want ik weet absoluut niet wat ik ermee moet!

Groetjes Shari!x

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Pfff, dat wordt lastig hoor, als je zowel je rekeningnummer als je handtekening hebt gegeven. Meteen je bank bellen, lijkt mij in dit geval het beste, contact opnemen met de politie in je woonplaats, omdat je je door deze bende opgelicht voelt ( ze hebben je opgelicht, maar weten het kennelijk zo te draaien dat het niet zo is).

En als de politie niets voor je wil doen, (je moet kennelijk eerst een behoorlijk bedrag kwijt zijn, willen ze naar je luisteren), gewoon NU al je bank opdracht geven incasso's van FMS niet uit te voeren.

Dat is vooralsnog het enige dat je kunt doen.

Jammer, dat een blad dat op zich ieders sympathie verdient (je kunt het lezen in de wachtkamer van dierenartsen), op deze manier een slechte naam krijgt.

Die 207 euro kunnen ze niet van jou rekeningnummer halen, want jouw gegevens en die van je vriend zijn zodanig verschillend, neem ik toch aan, dat ze daar niets mee kunnen.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 05 dec 2006 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Hey, Shari,
Heb je mail gelezen doch deed de fout U naar verwijderde items te brengen daarom mijn reactie langs deze weg,
- Ga a.u.b. DADELIJK naar Uw bank en laat domiciliëring blokeren(als ze er is indien niet meld bank dan deze nooit te mogen aksepteren)
Deze oplichters kunnen je niets maar dan ook niets doen...hebben geen voet om op te staan. We staan ondertussen al ergens met onderzoek doch gelieve mij persoonlijk een mailtje te laten en dan kan ik je uitgebreid terugmailen en informatie bezorgen nogmaals ik hoef je adres of exacte naam niet. Vertrouw me...samen sterk hé
Groetjes
Agnes

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Sorry, Shari

Maar mijn e-mail is [email protected]

Nogmaals groetjes mail me en kop op alles komt goed
Agnes

Karla
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:41

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Karla »

hey agnes,

probeer je ook te mailen maar krijg steeds bericht dat het niet afgeleverd word.

groetjes

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Hey, Karla

Heb je mail ontvangen en beantwoord ..hoop dat je met gegevens die ik je bezorgd heb tevreden bent.

Groetjes
Agnes

[email protected]

Karla
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:41

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Karla »

sorry maar heb geen mail van je ontvangen, vind het raar dat je mijn mail wel hebt gekregen aangezien ik bericht kreeg dat hij niet verzonden kon worden.
groetjes

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Hey, Karla,

Dit is echt raar..heb om 15.17h geantwoord..had Uw mail om 8.06h ontvangen en mijn antwoord zit wel degelijk in verzonden items.
Kijk eens in je eventuele "spam"-mail" of "ongewenste"
Moet zeggen had gisteren zelfde probleem met "reisbureau"
Wacht nog even en indien niet ontvangen meld het mij dan probeer ik terug. Mijn mail-naam is agjani (afk. Agnes -Jan - Nick zijnde mijn twee zonen)
Groetjes
Agnes

Karla
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2006 17:41

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door Karla »

heb je mail nu wel ontvangen, zal het straks aan mijn man laten lezen.
groetjes karla

perfectdraft
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2006 13:49

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door perfectdraft »

hallo,ik ben tevens de dupe van de praktijken van full media service.
2 vrouwen spraken me 3 jaar geleden aan ivm boekjes over dit en dat.
Ik heb toen 2 boekjes aanvaard en heb mijn rekeningnummer en handtekening gezet. Het enigste positieve is dat ze geen geld van mijn rekening kunnen halen want ben toen een paar dagen later mijn rekening gaan teniet doen.
Ik heb al aangetekend een opzegging gedaan,maar dat hielp niets.
Vorige maand krijg ik opeens een brief van een incasso bureau ( krebes ) dat ik nog 455,15 euro moet betalen.
Heb daar toen een mail heen gestuurd en ze gingen fms contacteren.
Een paar dagen later krijg ik dezelfde brief teruggestuurd.
Ik weiger om iets te betalen wat ik amper krijg en absoluut niet wil.
Kan dat incasso bureau mij iets maken? Het komt uit belgië ( ben zelf belg).
Oja,het werd altijd naar mijn ouders gestuurd ,maar nu wisten ze opeens wat mijn nieuw adres was zonder dat ik dat gemeld had.

agjani
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:11

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door agjani »

Hey Misses of Mister Perfectdraft,

Mail mij a.u.b. zodat ik je persoonlijk antwoord kan geven aangaande stand van zaken..zoek hier niets achter...wil gewoon stand der zaken niet openbaar op site zetten. Indien je me niet gelooft vraag het dan aan Karla die me gisteren ook persoonlijk gemailt heeft..er waren wel wat p.c. problemen doch had niets met FMS te maken.

Vriendelijke groeten
Agnes ( ook Belgische)
E-mail: [email protected]

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Full Media Service

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik vind het heel moedig wat agjani probeert te doen. Door een ingebouwd soort argwaan tegen dit soort praktijken zal ik niet snel met ze te maken krijgen, helaas weet de firma het zo in te kleden dat oplichting moeilijk aantoonbaar is.

Het lijkt gewoon wel dat het fms niet gaat om de gewone verkoop van abonnementen, maar er slechts op uit is om mensen een (duur) oor aan te naaien.

Succes agjani, met wat je probeert te bereiken.

Gesloten