LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
AgoraHendriks
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2018 16:46

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door AgoraHendriks »

Beste allemaal,

Bedankt weer voor alle reacties en opmerkingen. Ik ben zeker aan de slag met de tips van Moneyman. Ook lees ik dat sommigen van mening zijn dat niet het hele verhaal op tafel ligt. Ik heb verteld wat ik heb en hoe het ervoor staat en waar ik mee bezig ben. Het CAK is een overheidsinstantie en kan zonder inmenging van de rechter, vermeende vorderingen opeisen..of deze nu terecht zijn of niet.

Ik vraag mij sowieso af hoe e.e.a. is gelopen want ik heb nooit een dwangbevel of wat dan ook. Het loonbeslag is nooit officieel door de deurwaarder betekend op mijn adres. Alleen mijn werkgeefster heeft daar een afschrift van gekregen, nadat zij een formulier van mijn inkomsten aan de deurwaarder had gestuurd...Nou, ik wordt er echt aan alle kanten enorm triest van. De zaak schiet op dit moment nog steeds niets op. Morgen ga ik sowieso naar de Sociaal Raadslieden...

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik breng heel wat dagvaardingen uit namens het CAK waarin mensen gewoon voor de rechter worden gedaagd. Op basis waarvan denk jij dat dat in jouw casus niet nodig geweest zou zijn? Is dat verteld door een medewerker van GGN of heb je inmiddels een kopie van het dwangbevel gehad?

Weet je inmiddels al wat de grondslag van de vordering is?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Guardian72 »

GGN zijn toch gerechtsdeurwaarders ?
Klacht indienen bij de kamer van deurwaarders - https://www.kbvg.nl/6387/ik-heb-een-vor ... edure.html

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

Guardian72 schreef:GGN zijn toch gerechtsdeurwaarders ?
Klacht indienen bij de kamer van deurwaarders - https://www.kbvg.nl/6387/ik-heb-een-vor ... edure.html
Dan moet er wel iets klachtwaardigs plaats gevonden hebben. Dat heb ik tot op heden nog niet gezien...

Gesloten