Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Global Collect is een payment provider, net zoals bijvoorbeeld Mollie of Ayden.
Als u geen incassomachtiging afgegeven hebt, kunt u bij uw bank een MOI starten en wordt alles teruggeboekt.

Wat meer en eerder uw bankrekening controleren, kan geen kwaad.

ZeerPrivé
Berichten: 5414
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Er zijn webshops waar je een vinkje kunt zetten dat je wilt winkelen en sparen. Wat mensen dan niet lezen is dat het ze maandelijks geld kost.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door kuklos »

Verenaaxx schreef:
09 dec 2022 02:20
Global collect boekt al blijkbaar meer als een jaar geld bij ons af zonder dat we weten waarvoor. Er staat iets bij over winkelenensparen.nl

Bedrijf meerdere malen proberen te bereiken zonder succes. Hoe stop ik deze sepa ??????? En ik wil mijn geld terug

€15 euro per maand vanaf 13-10-2021
Welk bedrijf heb je getracht te bereiken? Global Collect incasseert enkel namens andere bedrijven.
De website die je noemt is er een waarvan je lid moet worden, dus iemand heeft jullie gegevens ingevuld. Kijk op die site onder het kopje contact hoe je het abonnement stop kunt zetten.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door juliomariner »

ZeerPrivé schreef:
09 dec 2022 17:13
Er zijn webshops waar je een vinkje kunt zetten dat je wilt winkelen en sparen. Wat mensen dan niet lezen is dat het ze maandelijks geld kost.
Op dewebsite van winkelenen sparen wordt nergens iets over kosten gezegd. Bedrijf komt uit Zwiterland. De meeste dingen op de site kun je pas lezen als je een inlog hebt (die dus maandelijks geld kost)
Lijkt dus een parasiet die op een slinkse wijze je een abonnement aansmeerd.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door alfatrion »

Verenaaxx schreef:
09 dec 2022 02:20
Global collect boekt al blijkbaar meer als een jaar geld bij ons af zonder dat we weten waarvoor. Er staat iets bij over winkelenensparen.nl

Bedrijf meerdere malen proberen te bereiken zonder succes. Hoe stop ik deze sepa ??????? En ik wil mijn geld terug

€15 euro per maand vanaf 13-10-2021
Melding onterechte incasso doen bij je bank. Dit kan tot 13 maanden na het afschrijven. Voor de rest zul je moeten procederen of een incassoprocedure opstarten, maar de bewijslast ligt dan wel bij jou.

Plaats reactie