Hoist Portfolio Holding Ltd.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Laat ik voorop stellen dat ik dit niet voor mij zelf doe. Mijn eigen schuld problemen zijn al lang opgelost. Ook ik begrijp dat een minnelijke regeling met de schuldeiser de beste oplossing is. Al mijn acties zijn er dan ook op gericht de schuldenaar te helpen met zijn financiële problemen.
Waarom doet de bank zo moeilijk over de akte van cessie als ze niks te verbergen hebben? Maar Hoist is helemaal niet geïnteresseerd in regelingen treffen. In de zaak waar ik mij nu mee bezig houdt heeft de deurwaarder van Hoist mij duidelijk laten weten dat hun cliënt Hoist het altijd zal aansturen op een veroordeling. Er is in deze organisatie een totaal gebrek aan menselijkheid. Nu, dan hebben ze aan mij de verkeerde tegenstander gevonden. Ik heb door mijn manier van actievoeren al een belangrijke bijdrage geleverd aan de sterk verminderde omzetten van de flitskrediet verstrekkers hier in Nederland. Mijn volgende strijd is om deze onmenselijke handel in moeilijke vorderingen van aasgieren Hoist aan te pakken.
The Sacred Four:
. Pure fire, spiritual flame, essence óf life;
• Water, the symbol of the astral powers, illusory, the
• fount of mens desires,
Already in aIl lower forms fatally intermingling.
Air, the swift, rushing messengers who come as winds to purify the form;
And earth, the only, part man knows as yet, which binds him still a helpless prisoner.
• . Behold mé then—the Messenger, glowing with love!
• Evoke me—I reply.

Bron H K Challoner

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »


JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Wat te doen als een deurwaarder loonbeslag wil leggen namens Hoist... Een belachelijk hoog bedrag zonder uberhaupt te kijken naar huur en andere kosten...

URGENT

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

JESSICABUG schreef:Wat te doen als een deurwaarder loonbeslag wil leggen namens Hoist... Een belachelijk hoog bedrag zonder uberhaupt te kijken naar huur en andere kosten...

URGENT
Wat is de situatie? Wat voor vordering? Is de vordering terecht? Heeft u een schikking (proberen) te treffen? Is er een betalingsrelening? Heet u iets afgelost? Heeft u gewoon alles genegeerd? Bent u al voor de rechter geweest?

Bij loonbeslag is er altijd nog sprake van een beslagvrije voet waarvan enige rekeningen/levensonderhoud nog kunnen worden voldaan.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »

JESSICABUG, zoals julie4444 al schreef moet je wat meer informatie geven.
Is het Hoist die een executoriale titel heeft? of is het de bank?
Als je de deurwaarder niet hebt ingelicht van je inkomsten en uitgaven gaat hij geen rekening houden met het beslagvrije inkomen. Je moet deze gegevens alsnog opsturen.

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Het is een hele oude schuld, er is ooit een uitspraak van een rechter geweest toen de schuld van Finata was, ik heb van de doorverkoop alleen een kennisgeving gehad en dat er contact met mij zou opgenomen worden t.z.t.
Zoals meer mensen heb ook ik zwaar in de financiele problemen gezeten, wij hebben er voor gekozen om nuet de schuldsanering in te gaan en heb gaanderweg al heel veel ingelost. Van een andere bank heb ik zelfs na jaren een voorstel gehad om met gedeeltelijke kwijtschelding een regeling te treffen, ik krijg nu helemaal de kans niet, hun beslagvrije voet hebben ze inderdaad bepaald, dit betekent dat alle andere regelingen die ik heb niet meer kunnen worden voldaan en ik dus verder in de problemen ga komen, kan dan ook geen huur meer betalen...

Ook al is de schuld mijm verantwoording ik vind hun handelswijze niet menselijk, ik wil de kans om een regeling te treffen, het deurwaarderskantoor is Kluijver uit Alphen ad Rijn, na heel boos te hebben gebeld sturen ze een formulier waar ik mijn huur etc kan invullen, er is mij echter al te kennen gegeven dat het geen garantie is dat ze daar rekening mee houden.

Ik wil een advocaat die mij helpt om een normale regeling te treffen, zij willen mij naar de vervelend hebben.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »

JESSICABUG,
Als er geen vonnis is mag Kluijver geen beslag leggen. Ze mogen er zelfs niet mee dreigen. De kans is groot dat de vordering verjaard is. Stuur de incassobrief. http://www.schulden-vrij.info/index.php ... 834.0.html

Niet meer bellen!

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Sorry als ik het niet helemaal begrijp, aan wie moet die brief gestuurd worden? Doe ik dat zelf? Gaan zij mij dan wel serieus nemen, ik bedoel niet dat zij het negeren, heb ik toch niet een advocaat nodig?

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

De brief in de link gaat over een boedelbeslag, bij mij betreft het een loonbeslag... Deze brief is die dan exact goed zoals ik hem zie als ik op de link klik?

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Het vonnis is van 2006... Ik zie in een overzicht van BKR dat er op 3-12-2009 een betaling is geweest, daarna niet meer, de lening is afgesloten februari 2001...

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »

OK. Er was dus een vonnis en je hebt ook bericht gehad dat de schuld doorverkocht was aan Hoist. Hoist heeft nu een executoriale titel en kan beslag leggen. Dit beperkt je opties. Vraag Hoist in ieder geval voor een kopie van de akte van cessie.
Stuur mij anders een PM. Ik zal kijken of ik je kan helpen met je brief.
Laatst gewijzigd door sacredfour op 20 okt 2014 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door puma73 »

Jouw brief heeft in 99,999999999999% van alle incassogevallen niks met het incassotraject te maken. Zo ook in dit geval.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 okt 2014 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

JESSICABUG schreef:Het vonnis is van 2006... Ik zie in een overzicht van BKR dat er op 3-12-2009 een betaling is geweest, daarna niet meer, de lening is afgesloten februari 2001...
Het is dan niet verjaard. Heeft u tussendoor nooit meer iets gehoord of betaald?
Is er met geen enkele mogelijkheid een betalingsregeling af te sluiten met de deurwaarder?

Neem eventueel contact op met de deurwaarder en geef aan dat u wilt betalen. Kijk wat het maximum is dat u kunt missen en kom met een voorstel?

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Nee... Deze deurwaarder wil niks, heb ze meteen gebeld, en dat maakt mij angstig, alle anderen waren wel altijd bereid...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

JESSICABUG schreef:Nee... Deze deurwaarder wil niks, heb ze meteen gebeld, en dat maakt mij angstig, alle anderen waren wel altijd bereid...
En als u het per brief uiteenzet en met een betalingsvoorstel komt?
Het is natuurlijk erg vervelend dat er een vonnis is, want in principe kunnen ze dan gewoon beslag leggen.

Hoe hoog is de schuld? Zou het betekenen dat dit maanden duurt voordat u weer bij de andere schuldeisers kan aflossen?

Een brief sturen is een mogelijkheid. Anders zult u snel contact moeten opnemen met de andere schuldeisers waarmee u wel regelingen heeft en moeten proberen de regelingen op te schorten om op een later moment weer meer af te lossen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door puma73 »

Julie4444 schreef:
JESSICABUG schreef:Nee... Deze deurwaarder wil niks, heb ze meteen gebeld, en dat maakt mij angstig, alle anderen waren wel altijd bereid...
En als u het per brief uiteenzet en met een betalingsvoorstel komt?
Het is natuurlijk erg vervelend dat er een vonnis is, want in principe kunnen ze dan gewoon beslag leggen.

Hoe hoog is de schuld? Zou het betekenen dat dit maanden duurt voordat u weer bij de andere schuldeisers kan aflossen?

Een brief sturen is een mogelijkheid. Anders zult u snel contact moeten opnemen met de andere schuldeisers waarmee u wel regelingen heeft en moeten proberen de regelingen op te schorten om op een later moment weer meer af te lossen.
Het verkrijgen van een betalingsregeling is een gunst en geen recht. Aangezien het een vonnis van 2006 is er in 2009 een betaling is geweest en daarna stilte, wil de schuldeiser gewoon geld zien. Misschien dat je met een brief waarin je (maandelijkse)betalingen aan andere schuldeisers staan deze schuldeiser op andere gedachte brengen.

Je moet overigens nooit telefonisch afspraken maken. Die staan nergens genoteerd en als je een tweede keer belt weet niemand ergens iets van af. Jij staat dan met lege handen.

JESSICABUG
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2014 10:42

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door JESSICABUG »

Ik weet dat een betalingsregeling geen recht is, ik ben geen groentje wat betreft schulden, ik heb er bewust voor gekozen om niet in de schuldsanering te gaan omdat ik verantwoordelijk ben voor het aangaan van de schulden.
Ik vind het alleen merkwaardig dat wanneer een lening wordt doorverkocht men mij niet eerst contact om te kijken hoe of wat in plaats van een loonbeslag te leggen, ik begrijp het nut niet van mensen nog verder in de afgrond te duwen, alle lopende regelingen blijf ik voldoen en zal dit niet zonder slag of stoot accepteren.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

JESSICABUG schreef:Ik weet dat een betalingsregeling geen recht is, ik ben geen groentje wat betreft schulden, ik heb er bewust voor gekozen om niet in de schuldsanering te gaan omdat ik verantwoordelijk ben voor het aangaan van de schulden.
Ik vind het alleen merkwaardig dat wanneer een lening wordt doorverkocht men mij niet eerst contact om te kijken hoe of wat in plaats van een loonbeslag te leggen, ik begrijp het nut niet van mensen nog verder in de afgrond te duwen, alle lopende regelingen blijf ik voldoen en zal dit niet zonder slag of stoot accepteren.
Tja, het is natuurlijk een erg vervelende situatie. De schuld zal wel zijn doorverkocht omdat er verder niet op is afgelost.

U heeft mijn eerdere vragen niet beantwoord, maar u kunt in principe nog een (aangetekende) brief sturen naar de deurwaarder waarin u uiteenzet waarom u alsnog een regeling aan wilt gaan en waarin u ook duidelijk maakt (met eventueel bewijs) dat u zich netjes aan de regeling zult houden zoals ook met de andere schulden. U kunt daar ook duidelijk maken dat het voor hen ook voordeliger is omdat zo de gehele schuld zal worden afgelost en dat met loonbeslag dat langer zou duren.

Mochten ze het echt niet willen rest er niets anders dan de andere schuldeisers te informeren dat u zich (tijdelijk) niet aan de regelingen kunt houden en hopen dat ze de schikking willen opschorten of aanpassen. Als de rechter eenmaal een uitspraak heeft gedaan valt er weinig aan te doen, helaas.

En ja, het alternatief is anders de schuldhulpverlening/WSNP in.

prides
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2008 20:21

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door prides »

Ook ik kreeg vandaag een brief via GGN van Hoist Portofolio Holding Limited dat ik 2 dagen de tijd heb om een groot bedrag te betalen anders zouden ze beslag leggen op het inkomen met daarin een waarschuwing dat er ook een brief hiervan op de deur zou worden geplakt. Met geen woord spreken ze over aan wie ik het geld verschuldigd ben. Dus zonder te weten wie de eiseres is van het bedrag verwachten ze dat ik het maar betaal. Had hiervoor nog nooit gehoord van deze firma Hoist.
Waarschijnlijk heeft de deurwaarder erg druk want ik kan geen contact krijgen. En als ik in wil loggen op hun site met het dossiernummer bestaat het niet.
Erg raar.
Goedhart

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Doe een schriftelijk verzoek voor de akte van cessie en een kopie van het vonnis.

Plaats reactie