Hoist Portfolio Holding Ltd.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Whoopa

Re: Hoist Portfolio Holding Ltd.

Ongelezen bericht door Whoopa » 20 aug 2018 08:50

Beste Sacredfour,

Graag zou ik in contact met je willen komen voor wat advies. Om één of andere manier kan ik je geen PB sturen ? zou jij mij een bericht kunnen sturen ?

jan.aaftink

Ongelezen bericht door jan.aaftink » 11 okt 2018 12:10

Ik ben met mijn bedrijf failliet gegaan, na een periode in de Wsnp heb ik een schone lei verkregen.
Ik had diverse schuldeisers. Nu heb ik inzage gehad in mijn BKR registratie en kom ik de firma Hoist Portfolio Holding tegen. Alle schuldeisers hebben mijn schulden op code 3 gezet wat betekend dat de schuld niet meer opeisbaar is en ze hebben daar een einddatum aan toegevoegd. Behalve Hoist Portfolio Holding die houd 1 lening op code 2 geheel opeisbaar betekend dat. Volgens mij zijn ze hiermee in overtreding.
Vreemde is dat ze ook een andere lening hebben overgenomen en die wel op code 3 gezet
wie heeft hier ook mee te maken gehad of wie kan mij adviseren hoe te handelen

tomo

Ongelezen bericht door tomo » 24 okt 2018 14:09

ik ben in 1991 samen met mijn ex partner een lening aangegaan bij F.A. Ribank, door scheiding is dit helemaal verkeerd gelopen, echter kreeg mijn ex partner na jaren een brief van Ribank met de mededeling dat omdat het langer dan 5 jaar geleden is het hele bedrag kwijtgescholden werd omdat de vordering verjaard was. Ik daarintegen heb nooit meer iets vernomen van de Ribank. Pas nu oktober 2018 omdat ik een lening wil aangaan en de ene afwijzing na de andere krijg ben ik maar eens bij BKR gaan informeren en wat blijkt, ook Ribank heeft het contract destijds verkocht aan hoist portfolio holding limited, dit ook zonder aankondiging en volgens BKR vanaf 1993. Ik heb in die 25 jaar nooit iets van hen gehoord of gezien maar sta wel negatief geregistreerd.

Limo

Ongelezen bericht door Limo » 30 apr 2019 14:06

Hallo Fred1001
Ik wil u iets sturen over Hoist Portfolio Holding.
Wat is u email adres?

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 mei 2019 09:58

Vragen voor een mailadres zal niet werken. Probeer een pb te sturen.

A.ngela

Ongelezen bericht door A.ngela » 22 jun 2019 00:27

Scaredfour, graag zou ik in contact met u komen.

Mijn vriend had in 2008 een dlk afgesloten via mahuko financieringen.
De afbetaling ging middels automatische incasso.
In 2010 stierf mijn vriend zijn vader na een kort heftig ziekte bed, hierdoor liep van alles mis.....zelfs een poos dak en thuisloos geweest.
Jaren nooit meer iets van mahuko vernomen en ook automatische incasso gebeurde niet meer.
Nu krijgt hij ineens bericht van Kluivert gerechtsdeurwaarders dat zij handelen in opdracht van hoist die het dlk zou hebben overgenomen vanaf 30 oktober 2013....hier is nooit enige correspondentie over geweest.
Ondanks dat er wel is afbetaald in 2008 en 2009 is de "schuld" nu verdubbeld.
Er is dus na 2009 tot op heden niets vernomen via mahuko en hoist, mag dit allemaal maar zomaar?
Welke stappen kunnen wij hier tegen nemen?
Ik help mijn vriend al een paar jaar om alles op rit te krijgen en had alles inzichtelijk maar nu komt dit er zo ijneens bij.
De originele schuld afbetalen wbt het dlk is niet meer als logisch en daarin is mijn vriend ook zeker wel willend om afspraken te maken....wat volgens ons dus gewoon niet klopt is dat het zo dubbel over de kop kan gaan zonder enige correspondentie.
Ik beheer en regel zijn post van de afgelopen jaren en er is nooit iets van hun geweest dus was ik ook niet op de hoogte dat daar nog een schuld open stond.....

Graag hoor ik van u.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 22 jun 2019 11:31

Begin eens om een specificatie en bewijs van stuiting van verjaring te vragen.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 22 jun 2019 13:26

Stuur een Persoonlijk Bericht om in contact te komen met Sacredforur.
Dat doet u door op zijn naam te klikken.

Cro

Ongelezen bericht door Cro » 22 jun 2019 15:51

A.ngela schreef:
22 jun 2019 00:27
Scaredfour, graag zou ik in contact met u komen.

Mijn vriend had in 2008 een dlk afgesloten via mahuko financieringen.
De afbetaling ging middels automatische incasso.
In 2010 stierf mijn vriend zijn vader na een kort heftig ziekte bed, hierdoor liep van alles mis.....zelfs een poos dak en thuisloos geweest.
Jaren nooit meer iets van mahuko vernomen en ook automatische incasso gebeurde niet meer.
Nu krijgt hij ineens bericht van Kluivert gerechtsdeurwaarders dat zij handelen in opdracht van hoist die het dlk zou hebben overgenomen vanaf 30 oktober 2013....hier is nooit enige correspondentie over geweest.
Ondanks dat er wel is afbetaald in 2008 en 2009 is de "schuld" nu verdubbeld.
Er is dus na 2009 tot op heden niets vernomen via mahuko en hoist, mag dit allemaal maar zomaar?
Welke stappen kunnen wij hier tegen nemen?
Ik help mijn vriend al een paar jaar om alles op rit te krijgen en had alles inzichtelijk maar nu komt dit er zo ijneens bij.
De originele schuld afbetalen wbt het dlk is niet meer als logisch en daarin is mijn vriend ook zeker wel willend om afspraken te maken....wat volgens ons dus gewoon niet klopt is dat het zo dubbel over de kop kan gaan zonder enige correspondentie.
Ik beheer en regel zijn post van de afgelopen jaren en er is nooit iets van hun geweest dus was ik ook niet op de hoogte dat daar nog een schuld open stond.....

Graag hoor ik van u.
Of dat zomaar mag is afhankelijk van correcte stuiting of een eventueel vonnis.

Echter uw vriend moet toch ook geweten hebben dat dit krediet nog openstond. Ik kan me voorstellen dat daar na een overlijden even geen aandacht meer voor geweest, maar helemaal onverwacht kan dit natuurlijk ook niet zijn. Een automatische incasso stopt natuurlijk ook weer niet vanzelf, daar moet een reden voor geweest zijn. Dat de rente gewoon doorloopt en de schuld dus ook hoger wordt is vrij logsich. Dat jouw vriend een tijd niets gehoord heeft hoeft ook niet onlogisch geweest te zijn, heeft hij bijvoorbeeld adreswijzingen wel altijd netjes op tijd en correct doorgegeven?

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour » 22 jun 2019 19:39

Doe wat Moneyman voorstelt, Laat ze weten dan zover jij weet de vordering is verjaard tenzij ze de vordering hebben gestuit, In dat geval wil je graag een kopie van de stuitingsbrief zien.
Kom je er niet uit stuur mij dan een PB

Plaats reactie