LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Patricia41
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 okt 2014 15:40

Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door Patricia41 »

Ik heb sinds Jaren een betalingsregeling lopen bij Alec Burlington.
Heb Ultimoo incasso nu al diverse keren aangeschreven i.v.m rest openstaande schuld.
Betaal in tussen iedere maand keurig mijn afgesproken, regeling van € 20,- verder.
Er komt gewoon weg geen reactie. Nu krijg ik langzaam aan twijfel, bestaat Alec Burlington nog wel ??? :oops: :oops: :oops:

Bovendien niet netjes dat zij zich nog niet maal meer terug melden.
Heeft iemand ervaringen hiermee ?

meave
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 jan 2012 14:15

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door meave »

Als ik het goed begrijp heeft u een schuld bij Alec Burlington/Ultimoo incasso. U wilt weten wat de restant van uw schuld is, maar krijgt geen gehoor bij aanschrijven. Ik zou dan even bellen. Nummer staat op de website van Ultimoo incasso, aangezien Alec en Ultimoo op het zelfde adres staat!

Patricia41
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 okt 2014 15:40

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door Patricia41 »

meave schreef:Als ik het goed begrijp heeft u een schuld bij Alec Burlington/Ultimoo incasso. U wilt weten wat de restant van uw schuld is, maar krijgt geen gehoor bij aanschrijven. Ik zou dan even bellen. Nummer staat op de website van Ultimoo incasso, aangezien Alec en Ultimoo op het zelfde adres staat!
Hallo dat is goed bedoeld. Mede dat ik al alles geprobeerd heb, krijg ik geen reactie.
En dat niet een keer meerdere malen. Triest maar waar. Trots dat zal ik niet opgeven.
Immer wil ik dit ja opgelost krijgen. En dan natuurlijk mijn probleem financieel oplossen.

meave
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 jan 2012 14:15

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door meave »

Patricia, ik weet niet of je in de buurt woont van dit incasso bureau, anders zou je langs kunnen gaan.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Schrijf ze dat volgens jouw berekeningen de schuld is voldaan en dat je zonder tegenbericht zal stoppen met je betalingen. Geef ze 14 dagen om te reageren. Stop daarna met betalen.

Patricia41
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 okt 2014 15:40

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door Patricia41 »

meave schreef:Patricia, ik weet niet of je in de buurt woont van dit incasso bureau, anders zou je langs kunnen gaan.
Hoi :D
Nee helaas niet. Ik in woon in Vaals. Daar heb ik helaas geen kans :oops:
Idee is goed van jou maar helaas niet haalbaar

Patricia41
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 okt 2014 15:40

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door Patricia41 »

sacredfour schreef:Schrijf ze dat volgens jouw berekeningen de schuld is voldaan en dat je zonder tegenbericht zal stoppen met je betalingen. Geef ze 14 dagen om te reageren. Stop daarna met betalen.
Hallo,

Mag dit dan zomaar vraag ik mijzelf nu af.........
Meen dit idee is niet slecht :lol:

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Patricia41, ze moeten in ieder geval reageren. Wedden dat ze nu wel thuis geven. Doen ze dit niet, dan ben je er vanaf. Stilzwijgende aanvaarding noemen we dat.

Patricia41
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 okt 2014 15:40

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door Patricia41 »

Tot nu toe heeft zich nog steeds niks gedaan. Had om informatie gevraagd aan mijn advocaat.
Zij deelt mij ook mede dat ik de betaling moet stop zetten, en als nog eens de deurwaarder moet aanschrijven.Maar incasso is toch niet hetzelfde als deurwaarder of moet men zich alsnog daar dan nog eens melden ????? Ook als er geen antwoord meer komt.....
De mededeling zoals al eerder geschreven dat er geen dossier meer bestaat...... roept echt bij mij vraagtekens op.
Ik ben bijna schuldenvrij en dan komen er ook geen nieuwe meer. Toch dat een incasso bureau zo nalatend is is wel het laatste !!!!

Sacredfour, Ja stilzwijgend zijn ze inderdaad.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ik krijg geen reactie van Alec Burlington Incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Tenzij de schuld voortkomt uit een vonnis heb je niks met deurwaarders te maken. Nee, een deurwaarder is niet hetzelfde als een incassobureau.
Doe even niks totdat je van het incassobureau hoort.

Gesloten