LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso cannock chase

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
aijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2005 15:02

incasso cannock chase

Ongelezen bericht door aijen »

ik kreeg vandaag een brief van dit incasso bureau dat ik een bedrag van €165,10 mag gaan betalen.
Hoofdsom €129,95 Rente €1,15 incassokosten € 34,00
Het gaat volgens hun om een rekening van Cogas.

Wij hebben toen de nieuwe regeling er inkwam dat je kon overstappen naar een ander energie bedrijf een aanvraag ingediend voor gas levering.We hebben hier nooit niks meer over gehoort
We hebben geen contract ondertekend en ook nooit de leveringsvoorwaarde ontvangen.
We hebben van Cogas een eind afrekening gehad en hebben toen gelijk gebeld met de vraag waar het om ging.( om levering van twee maanden gas zeiden ze)
We moesten zelf bellen met ons eigen energie bedrijf om te vragen of we in die periode waren overgezet wat dus niet het geval was want dan hadden we van hun een bevestiging ontvangen per welke datum Cogas zou gaan leveren.
Weer naar Cogas gebeld dat we niet waren overgezet dus dat hun geen rekening konden sturen dit hebben we ook nog per brief laten weten.
Nu krijgen we van dit incasso bureau deze brief met de mededeling binnen twee dagen te betalen .
Indien wij niet binnen de gestelde termijn van U vernemen ,dan zal onze buitendienst U binnenkort bezoeken en de mogelijke verhaalobjecten inventariseren.
deze zin staat onderaan de brief.
Kan dit zo maar????
Ik dacht dat dat dat alleen kon met een bevel van de rechter .
Moet ik nu wel of niet betalen ????????

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door vladja »

Typisch de taal van een incassobureau. Zeer intimiderend, dat is hun werkwijze. Een incassobureau is niet anders, dan uw buurman die om geld vraagt. Ik betwijfel of ze langskomen, maar als ze langskomen stuurt u ze gewoon met een kluitje in het riet. Ze hebben geen poot om op te staan.

Een offciële deurwaarder is de enige die iets kan uitrichten en dan alleen nog na een rechtszaak waarbij de vordering is toegewezen door de rechter. Hierop zijn uitzonderingen zoals de belastingdienst, Centraal Justitieel Incasso Bureau etc. Overheidsinstanties dus. Dat is hier niet aan de orde.

Schrijf Cogas een brief en vraag bewijs van het feit dat u een contract met ze had. Doe dat aangetekend en met ontvangstbewijs. Bewaar kopieën. Stuur een kopie van de brief aan het incassobureau en wacht rustig af.

Vladja

MAXIEM

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag aijen,
Schrijf Cogas een brief en vraag bewijs van het feit dat u een contract met ze had. Doe dat aangetekend en met ontvangstbewijs. Bewaar kopieën. Stuur een kopie van de brief aan het incassobureau en wacht rustig af.

Vladja
In aanvulling op het uitstekende advies van vladja:

Hier een 'modelbrief' die je wellicht kunt gebruiken bij het schrijven van je brief aan het incassobureau (wel zelf een beetje aanpassen):


Model incassobureau-brief

Schrijf dit incassobureau een aangetekende brief (met ontvangstbevestiging), met daarin:

(naam)
(etc)

...dat je de firma (naam van de firma) niets verschuldigd bent omdat je met hen geen overeenkomst hebt

...dat je verzoekt om een (door jouw) getekend of ander wettelijk bewijsstuk dat je wel een overeenkomst met (naam van de firma) zou hebben

...dat je hen (het incassobureau dus) geen kosten verschuldigd bent omdat je de opdrachtgever niets verschuldigd bent

...dat je een eventuele rechtsgang en vonnis met vertrouwen tegemoet ziet en dat je hen aansprakelijk zult stellen voor de bijkomende gerechtelijke kosten

...dat je deze brief hebt opgesteld in overleg met je rechtsbijstandadviseur (ook al is dat niet waar, een beetje bluffen mag wel)

...dat je onder geen beding zult betalen!

(eigen naam)
(adres)

Let wel, hoe harder zij dreigen met een vonnis en een deurwaarder (doen ze altijd als hun zaak zwak staat), hoe eerder zij afhaken als je behoorlijk tegengas geeft en laat merken dat je niet onder de indruk raakt van hun gespierde taal.

Voor één ding moet je wel zorgen. Schrijf onder je brief wél je volledige naam. Maar zet er niet je handtekening op. Sommige bedrijven schrikken er niet voor terug om via via deze handtekening te misbruiken op een orderbevestiging of kontrakt. Een handtekening op een kruisjesachtergrond kan wel.

Je dient een kopie van de brief aan de opdrachtgever in dit geval dus (naam van de firma) te sturen.

P.S. als het een fatsoenlijk incassobureau is dat is aangesloten bij de branchevereniging, dan zijn ze verplicht om je het gevraagde bewijs van jouw (zogenaamde) getekende overeenkomst met (naam van de firma) binnen twee weken toe te sturen.

Sukses, groeten, Paula.

Avalanche
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2005 15:01

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door Avalanche »

Cannock Chase is inderdaad een erg agressieve, onredelijke en onprofessionele club, voorheen waren ze bekend onder de naam Mandaat.

Nadat ik een laatste termijn OZB was vergeten te betalen werd dit bureau zonder enige vorm van herinnering of aanmaning te versturen gelijk ingeschakeld, terwijl mijn betaling inmiddels al met een giro envelopje de deur uit was, maar nog niet bijgescherven. Ik kreeg dan ook een boete voorgeschotelt, welke ik wijgerde te betalen. dat wanbetalers flink aangepakt worden heb ik geen problemen mee, maar dit was echt kompleet belachelijk.

Cannock Chase drijgt gelijk met dwangbevelen, deurwaarders, beslagleggingen, aangetekende brieven verdwijnen daar spontaan en op correspondentie wordt sumier, helemaal niet of niet inhoudelijk ingegaan. Tevens weten ze het te presteren om 1 zaak bij 7 mensen in behandeling te hebben, altijd maar raden bij wie er nog iets in z'n bureaula heeft liggen.

Ik ben uiteinelijk 1,5 jaar met hen in gevecht geweest, en uiteindelijk heb ik via de gemeente geregeld dat er niets meer betaald hoeft te worden, maar echt onbegrijpleijk dat dit bedrijf betaansrecht heeft, sterker nog, het schijnt veel samen te werken met overheidsinstanties.

Zorg inderdaad goed dat je van al je correspondentie copien hebt, ze raken echt zowel brieven als faxen kwijt, bij reclamaties weten ze steeds nergens van.

Ed Servaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2008 12:18

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door Ed Servaas »

Ach ach ach... inderdaad ook ik ben van Speedlinq naar Telfort overgezet... tenminste dat was de bedoeling ... affijn een boel ellende dus opgezegd...
Meerdere incasso's die ten onrechte werden afgeschreven etc.. etc..
Thans de status... Men is van mening daar dat ik nog 30,- euro moet betalen... nou mooi niet... En nu komt de giller van de maand...
Sturen ze een incasso buro op je af hahahahaha... uiteindelijk een aankondiging tot rechtsvervolging... graag!! Maar na de laatste brief waarin cannock chase, het ingeschakelde incasso buro, aankondigde dat een medewerker bij mij op bezoek zou komen.. nooit meer iets vernomen..
Jammer want de koffie staat klaar...
Ik ga ze maar eens bellen... Mensen bang maken... Wat een tuig van de richel!!! En te laf om de zaak inderdaad eens voor de kantonrechter te brengen. Mensen! laat je niet intimideren door dit tuig... ga als je in gelijk staat.. kwestie van gezond verstand... maar gewoon op de uitnodiging in om de zaak voor te laten komen... Dat doen ze niet want ze weten dat ze geen poot hebben om op te staan!!

prick
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 feb 2009 21:12

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door prick »

Agressieve en intimiderende brieven van Cannock Chase ontvangen.
Gaat over vordering Nederlandse Energiemaatschappij. Telefonisch contact: onbeschoft te woord gestaan. Men heeft geen enkel begrip voor de feitelijke situatie en zie alleen maar een bedrag dat betaald zou moeten worden. Op email / contactformulier op internet reageert men niet (tot nu niet) alhoewel volgens hun brief allang betaald zou moeten zijn.
Soort zoekt soort. Ook mevrouw Froger hoort daar kennelijk nu bij.
Het intimideren daagt uit tot immiteren maar ik wil me niet verlagen tot hun praktijken. Dus schrijf ik dit maar op en zal met veel genoegen de zaak voor de rechter brengen, al gaat het maar over een paar honderd euro die men denkt (ten onrechte) te moeten incasseren.
Zie voor meer informatie hierover mijn reactie op pagina 102 (!) over Nederlandse Energiemaatschappij.

ricaherd
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2009 11:09

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door ricaherd »

na het vergeten van de gemeente belasting van nieuwkoop betaald te hebben (als ik hem ooit uberhaubt gehad heb) staat ineens dhr hagenaars voor de deur van cannock chase die geld komt halen.
mijn vriendin is gelijk helemaal overstuur (begrijpelijk) en met een dreiging dat hij de volge keer beslaglegging zou plegen, is mijn vriendin een paar dagen totaal overstuur geweest.
ik heb de betrefende man smiddags gebeld een betaal afspraak gemaakt, en zou met 2 weken het eerste bedrag betalen, heb ik ook gedaan een bedrag van 200 euro en ik moest voor 31 januari het laatste betalen. echter na 2 weken dat het geld betaald is staat dhr. hagenaars weer voor mijn deur, waar hij niemand aantrof, maar wel een dreig brief in de bus achterliet met dat ze de volgende keer met politie desnoods de woning zouden betreden. nadat ik de man belde zij hij "ja ik vindt het al vreemd want je zou betalen maar ja ik krijg de opdracht" na het beloven van een fax te sturen met het betalings bewijs wordt ik 2 weken later gebeld waar het geld blijft en waar de fax blijft, en als ik achterover blijf zitten dat het niet goed zou komen.
na het telefontje heb ik raad gezocht bij de rechtshulp en die hebben me geadviseert geen geld meer over te maken maar ze verzoeken eerst mijn betaalde bedrag te gaan zoeken.
ik heb hun op 1 februari een fax gestuurd met daarin dat ik geen geld meer overmaak totdat hun mijn geld gevonden hebben en ik daar schriftelijk bericht van krijg en dat ik dit met mijn advocaat heb besproken. en iedere fax die ik moet sturen, telefoon gesprek moet voeren, of bezoek die komt wordt er administratie kosten van 25 euro inrekening gebracht. ik heb tot de dag van vandaag niks meer vernomen!!!!!!!!!!!!!!!!
mensen laat je niet kisten of bang maken OOG OM OOG TAND OM TAND

berend2805
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 20:13

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door berend2805 »

oog om oog en tand om tand...is eigenlijk niet mijn manier om zo iets te behandelen, maar het is goed te begrijpen met naam bij cannock chase. Ik belde vandaag over aanmaningskosten voor betaling van naheffingsaanslag parkeerbelasting naar dat ik afgelopen week al een mailtje had gestuurd. Ik kreeg te horen dat zij nog niet met mijn mailtje bezig waren omdat ze eigenlijk eerst die mailtjes moeten verwerken die al langer binnen zijn, en daar gaat het soms om 6 tot 8 weken. Volgens die medewerkster moeten ze volgens de wetgeving binnen een jaar reageeren, en zij vinden het al heel snel als dat gebeurt binnen 6 tot 8 weken. En natuurlijk willen ze wel dat ik die bedrag van 6 euro zou betalen voor dat ze mijn klacht per mail gaan afhandelen.

p.s.: omdat ik duits ben, mijn excuses voor eventuele schrijf foutjes.

prutje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2009 10:56

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door prutje »

hallo

we zijn nu al 2 maanden bezig met cannock chase, als ik zelf bel kunnen ze niets voor me doen maar laat ii het een ander doen kom ik stukken voor uit.
Wij zijn in juni verleden jaar over gestapt van de nem naar de eneco. We kregen daar eind van 2008 een jaar opgave van, de nem opgebeld en verteld dat we meer hadden betaald dan op deze opgave vermelkd stond ( 715.22 volgens nem, met factuurnr 1060000040).
Cannock chase komt met hetzelfde factuurnr maar met een ander bedrag.
Contact nemen met cannock chase heb je echt niets aan die weten niet veel, maar ook de nem niet. Die verwijst me door naar eneco, als ik bezwaar wil maken tegen deze rekenig van de nem,
Al met al stuur ik eerst een brief per fax naar cannock incasso 19 febr. , met het verzoek om iformatie. 20 februarie krijg ik een brief dat ik meteen wordt afgesloten van gas en licht van de nem? mogen ze niet, maar mij maakt niets uit ik zit toch niet meer aangesloten bij de nem.
afgelopen 3 maart viel de volgende brief door de bus, kennisgeving van rechtsvervolging, binnen 48 uur betalen we schrikken wel, met 2 kindjes wil je echt niet in die situatie rollen. Woensdag een uur aan de telefoon gezeten, eindelijk vertel dat we nog geen reactie op onze fax hadden gehad. En dat die brief onterecht is. Als reactie sorry mw we hebben zo druk, we gaan het stopzetten (tijdelijk) en dan krijgt u zo spoedig mogelijk een bericht terug. Ze hebben het zo druk met dreigbrieven sturen dat ze niet de bezwaar brieven bekijken, zou ze heel wat ellende minder bezorgen als ze wat rustiger te werk zouden gaan, maar ja dan komt er ook minder geld in het laatje

wordt vervolgd

pegasus6412
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2009 14:23

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door pegasus6412 »

Ik kreeg van Debitel een brief dat ik geen papieren factuur meer zou ontvangen, als ik het hier niet mee eens was moest ik bellen.
Dit deed ik dan ook maar, toch ging er iets mis en kreeg ik enige tijd later een aanmaning, hierop weer naar Debitel gebeld en nu moest ik 3 Euro betalen voor een kopie.
Maar omdat ik geen factuur had gekregen, dus te laat betaald dus afgesloten moest ik ook nog aansluitkosten betalen.
Dit geweigerd, kreeg hierop bericht van Cannock chase, na een paar brieven kreeg ik er eentje met de mededeling dat mij
binnen enkele dagen twee medewerkers zullen opzoeken voor het inwinnen van informatie.
Deze zin was een regelrechte bedreiging, bedoeld om mij te intimideren om tot betaling over te gaan.
Ik heb het incasso bedrijf gebeld met de vraag wanneer deze medewerkers wel niet langs willen komen, maar de medewerkster aan de telefoon zij dat hierover geen mededelingen werden gedaan, de medewerkers zouden onverwachts komen.
Ik vond het op dat moment heel toepasselijk om de spies om te draaien en verbleef met de zin
dat ik dit heel jammer vind, ikzelf ben een flinke grote brede man die deze twee medewerkers absoluut wel te woord wil staan, ik zou hun bezoek absoluut niet willen missen
:twisted:

Ik heb wel nog twee brieven gehad maar met een zachtere toon zonder dreiging van bezoek, en ook het reeds aangekondigde bezoek heb ik nooit gezien.

Het is goed te weten wat je rechten zijn in dit geval.

Jean
Laatst gewijzigd door pegasus6412 op 12 mar 2009 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

kevinA
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 15:44

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door kevinA »

Ik had ook een brief van ze gehad dat ik het één en ander moest betalen , daar heb ik netjes gelijk de helft van betaald. Via de site van Cannock Chase heb ik gevraagd of ik de andere helft 4 weken later mocht betalen.
Na 2 dagen nog steeds geen reactie dus maar even bellen dacht ik.
Tot mijn grote verbazing nemen ze de telefoon gewoon NIET op..om 14:00 uur ....
Na 3 dagen komt er eindelijk een brief van CC , ik denken dat het een bevestiging is van mijn voorstel.
Niet dus...aankondiging bezoek!!!
Ik weer bellen....nu net om 15:30.
Weer GEEN gehoor.
Dit kan je toch niet serieus nemen?

stikkelorum1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2009 16:53

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door stikkelorum1 »

Vandaag weer een brief binnen gekregen van cannock chase.
Dit incassobureau weet totaal niet waar ze mee bezig zijn!

Dit stond er in

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs deed u ons de toezegging het verschuldigde te betalen.
Kennelijk maakt belofte voor u geen schuld, ( dit zeg je toch niet als professioneel incassobureau :roll: ) althans wij ontvingen geen betaling.

Wij stellen u nogmaals in de gelegenheid om deze kwestie buiten rechte af te wikkelen en zien uw betaling graag binnen 2 dagen na heden tegemoet. Zo niet, dan gaan wij over tot dagvaarding.



specificatie:

Hoofdsom 367,00
Rente t/m heden 4,48
incassokosten 75,00
__________________________

Subtotaal 446,48
in mindering 100,00
__________________________

Totaal 346,48



Echter hebben wij vorige week contact opgenomen, en telefonisch een regeling getroffen om 100 euro te betalen en de rest eind van de maand omdat het geld er nu even niet is.... de hoofdsom was toen 250 euro, we hebben dus 100 euro betaald dus zou er nog 150 euro betaald moeten worden.

Wij zijn nu al ruim 3 uur bezig om contact te krijgen met cannock chase maar helaas zonder resultaat, terwijl er toch echt onderaan de brief dit staat: Bereikbaar: ma t/m do 8:00-20:00, vr tot 17:00

Ik denk dat ze vergeten zijn hoe ze een telefoon moeten aannemen?

stikkelorum1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2009 16:53

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door stikkelorum1 »

Even nog een vraagje

het gaat dus over een incasso van de NEM, kunnen ze je zo af laten sluiten of niet?

ireneva1
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2009 15:19

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door ireneva1 »

vandaag heb ik een brief gekregen van dit incassobureau. Dat ik binnen 3 dagen moet betalen omdat ik niet reageer op eerder verzonden brieven van hun en ik blijkbaar niet van plan ben om te betalen, Dit gaat over een rekening van de Nedelandse energie maatschappij, die niet op mijn brieven en mails reageren, zij stellen dat ik een achterstand heb, terwijl ik kan bewijzen dat ik die niet heb, Afin, cannock zou mij dus brieven gestuurd hebben, ik heb nog nooit 1 brief van hun gezien, en als je ze belt krijg je inderdaad geen reactie, ik moet het maar oplossen met de NEM. Dat wil ik wel. maar dan moeten ze wel reageren, Ik ben dan ook niet van plan om te betalen inderdaad.moet er mee aan de slag.

sterre 088
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2009 18:51

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door sterre 088 »

Wat eenonzin dit allemaal zeg, dreigbrieven bla bla
cannock Chase staat juist bekend als 1 van de betere incasso b, omdat ze dus wel mee denken met debiteuren.
Natuurlijk als ze ff niet meewerken zoals jij wilt, krijg je dit soort berichten.
Kijk eerst is naar jezelf, je maakt zelf schulden! als dit inderdaad een onterechte vordering is, denken ze met je mee en zoeken het tot op de bodem uit. ik spreek uit eigen ervaring en ja ook met de NEM.
Waar ik er niet meer doorheen kwam en echt met mijn handen in het haar zat, heeft Cannock Chase het voor mij opgelost. vordering is onterecht gebleken.
Zeer proffessioneel, en voor degene die hier zeggen dat ze geen poot hebben om op te staan, er zit een hele juridische afdeling daar, en ze hebben eigen deurwaarders. dreiging over bezoek: ze komen echt.
Niet om je te bedreigen maar om verhaal te halen en te kijken naar de oplossing. ze zijn bij mij gekomen, ook weer gegaan, maar niets negatiefs. Perfect bedrijf! dus hou toch op met al jullie onzin, het is en blijft een incasso, maar heb nog nooit zoveel coulance meegemaakt als hier. iedereen is op en top opgeleid heb er veel aan de telefoon gehad.
Er word soms niet opgenomen, ook dat lijkt maar zo, ze hebben het ontzettend druk door NEM. na 8 min wachten werd ik netjes en vriendelijk te woord gestaan, en ze bedanken je allemaal voor het wachten. ze hebben dus wel poten om op te staan, en zullen je ook aanpakken als dat nodig blijkt! en ja ze slepen je dus ook voor gerecht als dat moet en ja ze komen wel langs!
Aangezien ze eigen deurwaarders hebben, heeft de debiteur die in gebreke is gebleven geen poot om op te staan!
dus nogmaals zoek het bij jezelf, en betaal je rekeningen toch gewoon, of dien een bezwaar in, waar echt wel gehoor aan wordt gegeven!!!!!!
enne ojah, ze kunnen je wel afsluiten, als je nog geleverd word door die maatschappij. als je inmiddels niet meer door ze geleverd wordt kunnen ze je natuurlijk niet af laten sluiten.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door snepke »

weer iemand die door een incassburo betaald wordt om ze de hemel in te prijzen,Een incassoburo mag geen beslag leggen,

ireneva1
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2009 15:19

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door ireneva1 »

de laatse reactie is natuurlijk van een medewerker van cannock zelf, dit is precies de taal waar ze in spreken. Of dit is die ene nederlander die netjes behandelt is door hun. Ik en vele met mij hebben deze ervaring namelijk niet. De taal waarin ze spreken is dreigend van het begin af aan. dus niks meedenken en zoeken naar oplossingen. Rekeningen worden door mij zeker betaald en daar zit juist het onrechtvaardige. Als je al ,zoals ik, meerdere keren, onterecht beschuldigd word, van wanbetaling, terwijl je juist , ondanks dat het soms moeilijk is, alles netjes betaald, doet dat wel wat met je, Ik denk erover om ze aan te klagen voor emotioneel geleden schade, omdat ik dit wel ondervind door toedoen van dit bedrijf..

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door snepke »

er deugd geen een incassoburo,lees het topic Lindorff en Transfair eens ,die sturen nog nepbrieven van een deurwaarder.Ze mogen de naam van een deurwaarder gebruiken om mensen bang te maken en dat lukt nog ook.Mensen vraag om bewijzen wie eist bewijst,betaal niet zomaar

tinkelbell
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:13

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door tinkelbell »

wij zijn al vanaf nov. 2007 bezig met de inmiddels gehate ned. energie mij. en cannock chase. wij zijn in nov. 2007 tel. benaderd door ned. energie. hebben alleen gevraagd om informatie over zonnepanelen en gevraagd of ze documentatie op konden sturen. Sturen wel wat documentatie en gelijk een brief voor levering van gas en elektra, niets getekend! Alles teruggestuurd met de mededeling dat we er geen gebruik van maken. Per e-mail ook nog gedaan en per telefoon en later per fax . In jan. 2008 gaat er ineens een bedrag van de rek. voor levering van gas/elektra, dit hebben we gelijk laten blokkeren en vanaf die tijd worden we bestookt met brieven eerst ned. energie. later de intimiterende brieven van cannock. Het bedrag is inmiddels meer als euro 500.-- dit bedrag is incl. het door ons nooit getekende contract. We zijn nu 4 aangetekende brieven verder maar er wordt nergens op gereageerd. De laatste brief v an cannock chase is nu v an vorige week. wij snappen ook niet dat mevr. froger zich met zo'n dubieuze mij. inlaat, maar ja zij heeft genoeg geld te makken en er komt nog meer bij.
Ook wij zijn echt niet van plan om ooit te betalen al moet het voor de rechter komen. :evil:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door snepke »

Kijk eens op incassoklacht.nl,daar staan best wat tips op waar je nog wat aan hebt

Gesloten