LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Premiumkiosk

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Jeannette1959
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2017 11:56

Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Jeannette1959 »

Betreft: Overdracht van uw vordering Amsterdam, 25-1-2021


Geachte Heer/Mevrouw.........

Middels dit schrijven maak ik u kenbaar dat uw vordering bij Premiumkiosk is overgedragen aan
PayCure Incassobureau.

Bovengenoemde opdrachtgever heeft uw onderstaande vordering ter incasso ingediend.
Dossiernummer Bedrag ad
15398268 € 222,64

Hierbij wordt u in de gelegenheid gesteld om bovenstaande vordering binnen 5 dagen na
dagtekening van dit schrijven te voldoen aan PayCure om verdere procedure(s) te voorkomen.

Indien u geen gehoor geeft aan het bovenstaande, stellen wij u hierbij in gebreke en zijn wij
genoodzaakt een gerechtelijke procedure tegen u te starten.

In dit kader maken wij u erop attent dat een gerechtelijke invorderingsprocedure zeer hoge kosten
met zich mee kan brengen.

Om uw vordering veilig en eenvoudig te voldoen, kunt u gebruik maken van onderstaande iDeal link.

Geen idee waar ze het over hebben Help !

Veldt01
Berichten: 984
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Zijn wel een aantal forumleden die hier aardig advies over kunnen geven. Overigens is paycure (geen enkele hit op google) niet pay care b.v. want dan zou ik het volgende even lezen:

https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-w ... u-pay-care

premiumkiosk is overigens al in 2016 gestopt met zaken doen en indertijd waren de vorderingen doorverkocht aan directsolutions wat ook al geen al te beste naam had.
Laatst gewijzigd door Veldt01 op 25 jan 2021 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dit klinkt wel héél erg als phishing... zien de emailafzender en de eventuele links in de mail er "veilig" uit?

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Jablan »

Dit is een phishing mail. Op onze verhuurtelefoon kwam hij als sms binnen, met een Spaans IBAN-nummer. Wissen, niet op reageren, NIET op de link klikken!

(Mocht je wel op de link hebben geklikt, laat virussoftware je pc/laptop checken op malware)

Saf12
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 aug 2020 16:50

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Saf12 »

Premiumkiosk en Pay Cure zijn allebei malafide bedrijven die verdienen aan het innen van niet-bestaande vorderingen.

MargrietVE
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2021 19:44

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door MargrietVE »

Betreft: Overdracht van uw vordering Amsterdam, 1-2-2021

Geachte Heer/Mevrouw.......

Middels dit schrijven maak ik u kenbaar dat uw vordering bij NewChance is overgedragen aan
PayCure Incassobureau.

Bovengenoemde opdrachtgever heeft uw onderstaande vordering ter incasso ingediend.


Dossiernummer Bedrag ad
15403734 € 180,29

Hierbij wordt u in de gelegenheid gesteld om bovenstaande vordering binnen 5 dagen na
dagtekening van dit schrijven te voldoen aan PayCure om verdere procedure(s) te voorkomen.

Indien u geen gehoor geeft aan het bovenstaande, stellen wij u hierbij in gebreke en zijn wij
genoodzaakt een gerechtelijke procedure tegen u te starten.

In dit kader maken wij u erop attent dat een gerechtelijke invorderingsprocedure zeer hoge kosten
met zich mee kan brengen.

Om uw vordering veilig en eenvoudig te voldoen, kunt u gebruik maken van onderstaande iDeal link.


-------

Kijk hier! Mijn moeder heeft precies dezelfde mail van Paycure gekregen. Maar dan niet van Premiumkiosk, maar van New Change.
New Change is een malafide bedrijf dat oude mensen belt en een "JA" ontfutselt, zodat ze daarna vast zitten aan een of ander abonnement waar maandelijks geld voor wordt afgeschreven. Is probleem van jaren terug, dacht dat we eindelijk van ze af waren, maar nu dus dit. Ik word hier zo boos van!
Ze hebben geen poot om op te staan toch?

Niet op de mail reageren, nergens op klikken en niks van aantrekken!

Kiddokids
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2021 07:26

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Kiddokids »

Ik heb precies zelfde brief gehad alleen dan van kick off, echter weet ik ook niet hoe of wat.
Geen dossier, die maar opgevraagd 🤭

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door BL2 »

Kiddokids schreef:
15 feb 2021 07:29

Geen dossier, die maar opgevraagd 🤭
Prima gedaan, dan weten ze in elk geval dat je nog bestaat en je post leest, en geïnteresseerd bent in hun handelswijze.........

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inderdaad. Gewoon negeren, dit soort ongein.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik kreeg van de week een bekeuring van een flitspaal ambtenaar als ik maar binnen 3 dagen 247 ,00 wilde betalen . Ze blijven aan de gang ,is al de derde keer dit jaar deze vreemde berichten .

Kiddokids
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2021 07:26

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Kiddokids »

@BL2
Ja of ik even contact met hun wilde opnemen,
Ik bericht nee ik wil
Een dossier inzien, stuur maar via de mail.



Ik vertrouw het niet en betaal niks.


Hoe hebben jullie het opgelost met paycure
Forum leden?

Leondutch
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2021 18:04

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Leondutch »

Hallo,

Ik kreeg vanmiddag een gelijkaardige mail als de TS Jeannette1959, maar nu met als crediteur ene “Piccolo Card” maar met hetzelfde bedrag als Jeannette: EUR 222,64

Er was helaas niemand meer aanwezig bij PayCure maar morgenvroeg om 09.01 u ben ik de eerste die aan de telefoon hangt bij hen. Ben benieuwd maar ook al gerustgesteld door de overige reacties op dit forum.

Hou jullie op de hoogte,

Leon
Laatst gewijzigd door Leondutch op 23 feb 2021 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@leondutch

Hebt u de reacties boven u niet gelezen?

Leondutch
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2021 18:04

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Leondutch »

Ja, zeker wel, wilde alleen aangeven dat ik ook potentieel slachtoffer was en was gerustgesteld door de reacties van anderen..

Julia_Mert
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2021 07:28

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Julia_Mert »

Heb precies dezelfde mail ontvangen! Zou ook niet weten waar dit over gaat! Het is echt oplichterij! Mijn huisnummer staat ook niet eens op de brief die ze via de mail hebben verstuurd! Het kloot van geen kant! Niet betalen mensen het is echt oplichterij!

Kiddokids
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2021 07:26

Re: Premiumkiosk

Ongelezen bericht door Kiddokids »

Nou ik heb inmiddels op 16-02 dit gestuurd
Niks meer terug gehad van ze

Nou lees niet zulke positieve berichten op internet
Ik ga niks betalen zoals ik het dossier niet toegestuurd krijgt en kickoff mij zelf maar ff belt

Gesloten