LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
sake1987

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door sake1987 »

Waarom niet even de politie gebeld toen die meneer voor de deur stond te schreeuwen?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
29 aug 2019 23:13
Ik trap nooit in nepdeurwaarders. Ik heb ook nooit van doen met incassobureaus. Mijn autoverzekering wordt maandelijks automatisch geïncasseerd. En daar heb ik nog nooit enig probleem mee gehad.

U hebt zich bang laten maken. Jammer.
Sorry Lady, je hebt de boel volgens jou zelf misschien heel goed op orde, maar dat geldt niet voor iedereen. Dat jij je niet voor kan stellen dat mensen vanwege allerhande verschillende redenen tóch betalen, om er maar vanaf te zijn, wil niet zeggen dat anderen in soortgelijke omstandigheden anders reageren.

Dat discussieer vanuit een theoretische ivoren toren helpt niemand verder in deze discussie. En al helemaal niet degenen die wel gevoelig zijn voor dergelijke zaken.

Ik ervaar dagelijks de reactie van mensen als ik aan de deur kom, en geloof me: de ratio is regelmatig ver te zoeken. Ik heb geleerd daar geen moreel oordeel over te hebben...
Laatst gewijzigd door Moneyman op 30 aug 2019 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Moneyman schreef:
30 aug 2019 07:43
Lady1234 schreef:
29 aug 2019 23:13
Ik trap nooit in nepdeurwaarders. Ik heb ook nooit van doen met incassobureaus. Mijn autoverzekering wordt maandelijks automatisch geïncasseerd. En daar heb ik nog nooit enig probleem mee gehad.

U hebt zich bang laten maken. Jammer.
Sorry Lady, je hebt de boel volgens jou zelf misschien heel goed op orde, maar dat geldt niet voor iedereen. Dat jij je niet voor kan stellen dat mensen vanwege allerhande verschillende redenen tóch betalen, om er maar vanaf te zijn, wil niet zeggen dat anderen in soortgelijke omstandigheden anders reageren.
Dat is heel goed verwoord.

Wat moet iemand die een probleem heeft met de mededeling dat iemand anders dat probleem nooit heeft vanwege een perfect georganiseerd en foutloos leven.
Gaat het dan nog om de persoon die met het probleem kwam of om de eer en glorie van de reageerder...

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Iemand heeft een probleem met een louche incassobureau en daar waarschuwt hij voor, prima. Maar dan gaat hij verder over die verzekeraar, dat, terwijl hij BEWIJS heeft van opzegging van die verzekering hij uiteindelijk toch maar betaalt ivm veronderstelde consequenties, Roydata bijvoorbeeld, en de kosten van een rechtszaak en/of een kort geding. En dat is dus onjuist.

Hij had op een normale manier zijn recht kunnen krijgen.

Ook zet hij dan bij elk topic wat maar enigszins verband houdt met een incassobureau weer dat verhaal neer, terwijl hij dus in principe een probleem heeft met zijn verzekeraar, over trollen gesproken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door moederslink »

Dit is geen trollen, dit is gewoon oeverloos gezeur over en weer...het is toch klaar nu ?

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Incasso gehad van AVS-europe? Let op!

Ongelezen bericht door Radar »

moederslink schreef:
30 aug 2019 15:08
Dit is geen trollen, dit is gewoon oeverloos gezeur over en weer...het is toch klaar nu ?
Mee eens. ^FG

Gesloten