LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jawel intrum justitia.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
marbelle
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2013 21:01

jawel intrum justitia.

Ongelezen bericht door marbelle »

vandaag kreeg ik een brief van intrum dat ik binnen 5 dagen 862 moest gaan betalen.
na heel veel telefoontjes verder, ze stalken je gewoon en telkens verteld te hebben dat het nu bij het GKB ligt willen ze hier niet aan en krijg ik dus een brief met een soort mededeling dat ze niet accepteerde en dat ik maar gelijk moet betalen, doe ik dit niet gaan zij over op maatregelen, zoals beslaglegging van de inboedel, bankrekening en of mijn inkomen.
ik ben er wel klaar mee en ik heb zo iets van wat moet ik nu doen, naar mij luisteren ze toch al niet meer. ik krijg wel het idee dat ze gewoon doen waar ze zin in hebben.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: jawel intrum justitia.

Ongelezen bericht door RedShy »

Je contactpersoon van het GKB contact op laten nemen?

Maar niet terecht dat je zegt dat ze doen waar ze zin in hebben. Jij hebt blijkbaar je zaken niet op orde en bepaalde rekeningen niet betaald en dat is blijkbaar zo uit de hand gelopen dat het nu bij een incassobureau ligt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: jawel intrum justitia.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

RedShy schreef:Je contactpersoon van het GKB contact op laten nemen?

Maar niet terecht dat je zegt dat ze doen waar ze zin in hebben. Jij hebt blijkbaar je zaken niet op orde en bepaalde rekeningen niet betaald en dat is blijkbaar zo uit de hand gelopen dat het nu bij een incassobureau ligt.
Niet noodzakelijk.
Maar - als er daadwerkelijk schulden zijn, maar TS is "onder bewind" of in "schuldhulpverlening" (wat ik concludeer aan de opmerking "alles ligt bij het GKB" dient IJ zich, indien zij terecht/rechtmatig handelen, daar te melden - en niet blijven bellen als dit geen zin heeft.
Op het moment dat men daar mee door blijft gaan, lijkt het meer op stalken/treiteren dan op een legitieme manier proberen om openstaande schulden te laten betalen door de schuldenaren.

Gesloten